Maratony MTB / XC na Facebook'u

Data: 2011-01-03 12:49:05
Autor: Maratony MTB / XC
Maratony MTB / XC na Facebook'u
Utworzyliśmy na FB społecznościową stronę przeznaczoną dla wszystkich zainteresowanych Maratonami MTB oraz XC. Założeniem jest stworzenie miejsca w sieci, gdzie będzie można znaleźć możliwie najwięcej aktualnych informacji dotyczących zbliżających się zawodów XC oraz maratonów MTB.

Właśnie zaczął się nowy rok i wiele osób planuje treningi, układa terminarze startów, szuka informacji o nowych zawodach itp.

Projekt nie jest w żaden sposób komercyjny, a powstał, bo nie ma w polskiej sieci miejsca, gdzie wszystkie informacje byłyby zebrane w jedno miejsce - cykle z reguły między sobą konkurują, a że są to przedsięwzięcia komercyjne, to nikt nie chce wyłożyć kasy na agregację terminarza w jednym miejscu i w przystępnej formie. FB daje możliwość budowania w ramach witryny kalendarza, wydarzeń - wszystko to by dobrze zarządzać treścią i dawać możliwość efektywnego informowania zainteresowanych.

Tym samym zapraszamy do lubienia:
http://www.facebook.com/pages/Maratony-MTB-XC/124749907592186

Ekipa Maratony-MTB-XC

PS. Docelowo chcielibyśmy zaprosić do współpracy(każdy z nas poświęca swój wolny czas) kolejne osoby tak, aby z każdego regionu, bądź większego cyklu był na profilu na FB ktoś, kto będzie dbał o poprawność publikowanych danych.

Wszystko zależy od tego jak projekt zostanie przyjęty. --

Data: 2011-01-03 14:03:19
Autor: Tomasz Tarchala

http://wyborcza.pl/1,75248,8660009,Kup_pan_fana.html

Data: 2011-01-04 11:11:20
Autor: Maratony MTB / XC
Maratony MTB / XC na Facebook'u
Mamy już pierwszych zainteresowanych naszym projektem. Tym samym chcemy się pochwalić, że mamy w bazie już 79 imprez!!! Niestety chwilowo musimy zwolnić - FB dał nam ostrzeżenie o zbyt intensywnym tworzeniu wydarzeń. W efekcie zabrakło "miejsca" na kalendarz Powerade MTB Marathon. Nie mniej jednak mamy już w bazie kalendarz ośmiu cykli: BikeCross, Bike Maraton, MTBCross(ŚLR), Mazovia, PolandBike, Skandia oraz  Thule Cup.

Zerknijcie do zakładki Wydarzenia. Pewnie FB za 24h odblokuje nam dodawanie wydarzeń i jutro będzie kolejna aktualizacja.

Data: 2011-01-04 14:19:16
Autor: Alfer_z_pracy
Maratony MTB / XC napisał:
Niestety chwilowo musimy zwolnić - FB dał nam ostrzeżenie o zbyt intensywnym tworzeniu wydarzeń.
(...)
Pewnie FB za 24h odblokuje nam dodawanie wydarzeń i jutro będzie kolejna aktualizacja.

Kiedyś była cenzura, teraz jest fejsbuk... ech...

A nie ma opcji na FB że po wysłaniu SMSa za 4 zł + Vat odblokują konto szybciej?

:)))

A.

Data: 2011-01-04 05:27:21
Autor: Michał Wolff
Maratony MTB / XC na Facebook'u
On 4 Sty, 14:19, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

A nie ma opcji na FB e po wys aniu SMSa za 4 z + Vat odblokuj konto
szybciej?

Za 4zł + Vat to Ci nawet maila nie sprawdzą
W końcu z czegoś twórca tego wynalazku został miliarderem:)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-01-04 13:51:51
Autor: Maratony MTB / XC
Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał(a):
Maratony MTB / XC napisał:
> [...]

Kiedyś była cenzura, teraz jest fejsbuk... ech...

A nie ma opcji na FB że po wysłaniu SMSa za 4 zł + Vat odblokują konto szybciej?

To była nie tyle blokada, co komunikat, że za dużo i zbyt intensywnie dodawane są wydarzenia - i w związku z tym serwery mogą odebrać to jako spam, co z kolei może skutkować zablokowaniem a nawet skasowaniem konta. Dlatego wstrzymujemy się z dodawaniem wydarzeń na dobę. Szkoda byłoby naszej pracy, gdyby to przepadło.

Data: 2011-01-04 06:00:34
Autor: Michał Wolff
Maratony MTB / XC na Facebook'u
On 4 Sty, 14:51, "Maratony MTB / XC" <maratony-
mtb...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

To była nie tyle blokada, co komunikat, że za dużo i zbyt intensywnie dodawane
są wydarzenia - i w związku z tym serwery mogą odebrać to jako spam, co z
kolei może skutkować zablokowaniem a nawet skasowaniem konta.

Wiadomo - z serwerami nie ma żartów, lepiej im nie podpadać...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-01-04 17:38:56
Autor: kml

Użytkownik "Maratony MTB / XC" <maratony-mtb-xc@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifv8lm$njc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Szczerze, FB ma taka politykę że każda rzecz tam umieszczona staje się ich własnością intelektualną zatem czy nie lepiej było kupić domene, hosting i być na swoim bez łachy? W tej chwili to nie są jakieś zawrotne opłaty.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2011-01-04 10:58:04
Autor: Michu.
Maratony MTB / XC na Facebook'u
Jesli chodzi o terminarz zawodow to nieskromnie podam jeszcze adres
swojej stronki:
www.michu.net.pl

Strona niekomercyjna, ale staram sie jak moge, aby terminarz kazdego
roku byl na tyle aktualny, na ile sie da;)

Pozdrawiam.

Data: 2011-01-04 11:00:26
Autor: Michu.
Maratony MTB / XC na Facebook'u
Jesli chodzi o terminarz zawodow to podam nieskromnie jeszcze adres
swojej strony:

http://www.michu.net.pl/

Strona niekomercyjna, ale staram sie, aby terminarz zawodow byl na
tyle aktualny, na ile tylko sie da;)

Data: 2011-01-05 10:29:53
Autor: Raist
[...]

bo moim zdaniem bez sensu jest dodawanie hurtem tylu informacji, a później np kilka dni cisza
możesz to robić np raz dziennie, dzięki czemu Twoi fani mają regularne newsy na profilu
to taka mała podpowiedź ;)

Raist

Data: 2011-01-05 23:24:25
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Maratony MTB / XC na Facebook'u
Nie zrobiłeś nic nowego, na rowerowanie.pl od dawna jest kalendarz
zawodów, można tam dodawać wyścigi i żaden serwer nie będzie się czepiać
nawet jak przyślesz 1000 wpisów.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2011-01-06 04:51:44
Autor: KubaS
Maratony MTB / XC na Facebook'u
On Jan 5, 11:24 pm, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl>
wrote:
Nie zrobi e nic nowego, na rowerowanie.pl od dawna jest kalendarz
zawod w, mo na tam dodawa wy cigi i aden serwer nie b dzie si czepia
nawet jak przy lesz 1000 wpis w.

-- http://miki.menek.one.plm...@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Nie prościej jest zrobić taką stronę na http://www.endomondo.com ?

Pozdrawiam
Kuba

Data: 2011-01-06 14:44:50
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 06.01.2011 13:51 użytkownik KubaS napisał :
Nie prościej jest zrobić taką stronę na http://www.endomondo.com ?

Coś przeoczyłem, czy to nie jest kalendarz zawodów?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2011-01-09 14:34:24
Autor: KubaS
Maratony MTB / XC na Facebook'u
On Jan 6, 2:44 pm, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
Dnia 06.01.2011 13:51 u ytkownik KubaS napisa :

> Nie pro ciej jest zrobi tak stron nahttp://www.endomondo.com?

Co przeoczy em, czy to nie jest kalendarz zawod w?

-- http://miki.menek.one.plm...@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Można tam zrobić ogólnodostępny kalendarz zawodów, ale pozwala ta
strona przede wszystkim zapisywać własne wyniki i trasy z komórki.

Pozdrawiam
Kuba

Data: 2011-01-10 10:12:04
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 09.01.2011 23:34 użytkownik KubaS napisał :
[...]

To świetnie, ale po pierwsze wątek jest o kalendarzu zawodów, po drugie
takich aplikacji są milijony.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2011-01-10 11:11:36
Autor: Arek Bukalski
Maratony MTB / XC na Facebook'u

To świetnie, ale po pierwsze wątek jest o kalendarzu zawodów, po drugie
takich aplikacji są milijony.

a mógłbyś zapodać kilka stron z takimi aplikacjami?która jest najpraktyczniejsza wg. Ciebie do treningów?czy lepiej się nie bawić w internetowe i pozostać przy programie polara?

pozdrawiam Arek

Data: 2011-01-10 16:50:16
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 10.01.2011 11:11 użytkownik Arek Bukalski napisał :

[...]

Osobiście używam Sport Tracks i jestem bardzo zadowolony i nie szukam
niczego innego, chociaż kiedyś pamiętam, że przeglądałem co jest
dostępne i trochę tego znalazłem, ale to było dość dawno temu i już nie
pamiętam co. Swego czasu używałem Polara, też był niezły, ale niestety
jest pod konkretny sprzęt. Z nowym ST problem jest taki, że za pełną
funkcjonalność trzeba zapłacić, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby
używać starszej wersji.