Maratony MTB / XC na Facebook'u

Data: 2011-01-05 23:24:25
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Maratony MTB / XC na Facebook'u
Nie zrobiłeś nic nowego, na rowerowanie.pl od dawna jest kalendarz
zawodów, można tam dodawać wyścigi i żaden serwer nie będzie się czepiać
nawet jak przyślesz 1000 wpisów.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2011-01-06 04:51:44
Autor: KubaS
Maratony MTB / XC na Facebook'u
On Jan 5, 11:24 pm, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl>
wrote:
Nie zrobi e nic nowego, na rowerowanie.pl od dawna jest kalendarz
zawod w, mo na tam dodawa wy cigi i aden serwer nie b dzie si czepia
nawet jak przy lesz 1000 wpis w.

-- http://miki.menek.one.plm...@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Nie prościej jest zrobić taką stronę na http://www.endomondo.com ?

Pozdrawiam
Kuba

Data: 2011-01-06 14:44:50
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 06.01.2011 13:51 użytkownik KubaS napisał :
Nie prościej jest zrobić taką stronę na http://www.endomondo.com ?

Coś przeoczyłem, czy to nie jest kalendarz zawodów?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2011-01-09 14:34:24
Autor: KubaS
Maratony MTB / XC na Facebook'u
On Jan 6, 2:44 pm, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
Dnia 06.01.2011 13:51 u ytkownik KubaS napisa :

> Nie pro ciej jest zrobi tak stron nahttp://www.endomondo.com?

Co przeoczy em, czy to nie jest kalendarz zawod w?

-- http://miki.menek.one.plm...@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Można tam zrobić ogólnodostępny kalendarz zawodów, ale pozwala ta
strona przede wszystkim zapisywać własne wyniki i trasy z komórki.

Pozdrawiam
Kuba

Data: 2011-01-10 10:12:04
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 09.01.2011 23:34 użytkownik KubaS napisał :
[...]

To świetnie, ale po pierwsze wątek jest o kalendarzu zawodów, po drugie
takich aplikacji są milijony.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2011-01-10 11:11:36
Autor: Arek Bukalski
Maratony MTB / XC na Facebook'u

To świetnie, ale po pierwsze wątek jest o kalendarzu zawodów, po drugie
takich aplikacji są milijony.

a mógłbyś zapodać kilka stron z takimi aplikacjami?która jest najpraktyczniejsza wg. Ciebie do treningów?czy lepiej się nie bawić w internetowe i pozostać przy programie polara?

pozdrawiam Arek

Data: 2011-01-10 16:50:16
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 10.01.2011 11:11 użytkownik Arek Bukalski napisał :

[...]

Osobiście używam Sport Tracks i jestem bardzo zadowolony i nie szukam
niczego innego, chociaż kiedyś pamiętam, że przeglądałem co jest
dostępne i trochę tego znalazłem, ale to było dość dawno temu i już nie
pamiętam co. Swego czasu używałem Polara, też był niezły, ale niestety
jest pod konkretny sprzęt. Z nowym ST problem jest taki, że za pełną
funkcjonalność trzeba zapłacić, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby
używać starszej wersji.