Marbury

Data: 2009-03-16 22:03:43
Autor: Tomasz Radko
Marbury
To ja powinienem pisać o wielkości próbki itp., ale nie mogę sobie odmówić przytoczenia kilku liczb*

135 minut
FG  13
TO  15
FTA  1
TS%  .326
ORtg 69
PER 0.5
WinShares -0.3

pzdr

TRad

*acz oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie oddają one Marbury'emu sprawiedliwości, bo nie uwzględniają, że jest on striki sziuter, że ma hot hęnd i że potrafi odwrócić momętum.

Data: 2009-03-16 14:30:59
Autor: L'e-szczur
Marbury
On 16 Mar, 22:03, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
[...]

A kto na prsku twierdzil, ze to dobry zakup? Riversowi i Ange'owi to
wyslij.

*acz oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie oddają one Marbury'emu
sprawiedliwości, bo nie uwzględniają, że jest on striki sziuter, że ma
hot hęnd i że potrafi odwrócić momętum.

Luzik. Do tego jest jeszcze "mętal lider", "tru łorior" i "kold bladed
kila". Anderstąd?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-16 22:43:50
Autor: Tomasz Radko
Marbury
L'e-szczur pisze:
[...]

Ale nawet ja nie twierdziłem, że _aż_ _tak_.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-16 14:57:30
Autor: L'e-szczur
Marbury
On 16 Mar, 22:43, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> A kto na prsku twierdzil, ze to dobry zakup?

Ale nawet ja nie twierdziłem, że _aż_ _tak_.

Ha! Czyli Marb mial racje narzekajac, ze nie jest doceniany :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-16 22:58:20
Autor: Hubert Janiszewski
Marbury
Tomasz Radko pisze:

A kto na prsku twierdzil, ze to dobry zakup?

Ale nawet ja nie twierdziłem, że _aż_ _tak_.

Wiadomo ze Marbury to leszcz, tylko po coz sie pastwic nad gosciem ktory zagral ledwie kilka meczy po rocznej przerwie? The "best point guard in da gejm" i tak jest chyba wystarczajaco upokorzony, po co kopac lezacego?

pzdr,
HubertJ

Data: 2009-03-16 23:34:24
Autor: wiLQ
Marbury
Hubert Janiszewski napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Podejrzewam, ze ten "kopniak" wcale nie byl skierowany w Marburego ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-17 00:06:33
Autor: L'e-szczur
Marbury
On 16 Mar, 22:58, Hubert Janiszewski <hube...@fbbest.com> wrote:
Tomasz Radko pisze:

> [...]

zagral ledwie kilka meczy po rocznej przerwie? The "best point guard in
da gejm" i tak jest chyba wystarczajaco upokorzony, po co kopac lezacego?

Upokorzony??????
Hubert - ten koles nie ma wstydu. Za grosz! Ani za 2 miliardy groszy
ktore dostaje za sezon.
Sorry, ale dopoki bedzie gral w NBA to nie bedzie dla niego litosci.
Zero chrzescijanskiego wspolczucia. Vendetta all the way! Chwasty
trzeba wyrywac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-17 01:07:23
Autor: sooobi
Marbury
*acz oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie oddają one Marbury'emu
sprawiedliwości, bo nie uwzględniają, że jest on striki sziuter, że ma
hot hęnd i że potrafi odwrócić momętum.

Marbury nie ma zadnej z tych rzeczy. Wiec Tomku idz glupoty pisac
gdzie indziej.

pzdr

Data: 2009-03-17 12:13:41
Autor: Tomasz Radko
Marbury
sooobi@gmail.com pisze:
*acz oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie oddają one Marbury'emu
sprawiedliwości, bo nie uwzględniają, że jest on striki sziuter, że ma
hot hęnd i że potrafi odwrócić momętum.

Marbury nie ma zadnej z tych rzeczy.

Bluźnisz!

pzdr