Marc Stein się zastanawia ...

Data: 2009-09-26 10:05:06
Autor: Szczepan Radzki
Marc Stein się zastanawia ...
The prospect of Artest's clicking with Kobe, Pau, Lamar and Bynum? Frightening. But be honest: Wouldn't you rate the champs as far bigger favorites to repeat had they just hung on to the steadier Ariza?

Cały PR http://sports.espn.go.com/nba/powerranking?season=2010&week=-1

Szczepan Radzki

Data: 2009-09-26 20:23:48
Autor: wiLQ
Marc Stein się zastanawia ...
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

The prospect of Artest's clicking with Kobe, Pau, Lamar and Bynum? Frightening. But be honest: Wouldn't you rate the champs as far bigger favorites to repeat had they just hung on to the steadier Ariza?

Moge zapytac jaki jest moral z tego posta? Bo nie wiedzialem, ze kazda
zmiana w ocenie Steina wymaga pisemnego potwierdzenia ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-26 22:57:02
Autor: Szczepan Radzki
Marc Stein się zastanawia ...
wiLQ pisze:
[...]

Pozwalam, pytaj. :)

Szczepan Radzki

Data: 2009-09-27 00:35:42
Autor: wiLQ
Marc Stein się zastanawia ...

> zmiana w ocenie Steina wymaga pisemnego potwierdzenia ;-)
> Pozwalam, pytaj. :)

Dziekuje bardzo. Czuje sie tak zaszczycony tym wyroznieniem, ze zaraz
odbierze mi mowe i lzy wzruszenia poplyna strumieniem. Zanim jednak to
nastapi pozwole sobie na wykorzystanie ostatkow smialosci, ktore mi
pozostaly, w celu zadania tego niezwykle bezwstydnego, bezposredniego i
konkretnego pytania: o co Ci kurwa chodzilo? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-27 09:41:13
Autor: Szczepan Radzki
Marc Stein się zastanawia ...
wiLQ pisze:
[...]

Ale jak TRad to robi mówiąc, że nie mają racji, to jest ok?

Szczepan Radzki

Data: 2009-09-27 12:09:18
Autor: wiLQ
Marc Stein się zastanawia ...

[...]
> Ale jak TRad to robi mówiąc, że nie mają racji, to jest ok?

Tzn co jak TRad robi? Przytacza cytaty, ktorych cel nie jest jasny?
Mogl podpasc coponiektorym, ale akurat tego zarzucic mu nie mozna. Serio probuje sie tylko dowiedziec jaki miales motyw cytujac ten
fragment lub co miala wnosic ta wypowiedz Steina. Ze facet miewa
watpliwosci odnosnie ocen? Moze ze zmienil zdanie? To dorzucenie
argumentu w jakiejs dyskusji [za czy przeciw?]? To dowalenie komus?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-27 19:47:50
Autor: Szczepan Radzki
Marc Stein się zastanawia ...
wiLQ pisze:
[...]

Mi nie podpadł.

[...]

Chciałem pokazać, że jednak niektóre pismaki zwracają na to uwagę, że Lakers mogli popełnić błąd.

Szczepan Radzki

Data: 2009-09-27 20:23:46
Autor: Tomasz Radko
[OT] Re: Marc Stein się zastanawia ...
Szczepan Radzki pisze:

[...]

To teraz podpadnę.
W pozycji akcentowanej stosujemy li i jedynie formę "mnie". Formę "mi" używamy wyłącznie w pozycji nieakcentowanej.

"Mnie nie podpadł" ale "Nie podpadł mi".

pzdr

TRad

Data: 2009-09-27 22:37:58
Autor: Szczepan Radzki
Tomasz Radko pisze:
Szczepan Radzki pisze:

[...]

Dalej nic:>

Czekam aż włączysz się w moją krucjatę nawracania meczących.

Szczepan Radzki

Data: 2009-09-27 22:42:40
Autor: Tomasz Radko
Szczepan Radzki pisze:

Czekam aż włączysz się w moją krucjatę nawracania meczących.

Z tym może być problem, bo jeżeli ktoś mnie męczy, to zamiast nawracać wrzucam go do KF - i po mękach.

pzdr

TRad

Marc Stein się zastanawia ...