Marcin Dubieniecki wiceprezesem

Data: 2017-08-14 04:00:30
Autor: japanizer
Marcin Dubieniecki wiceprezesem
http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,22230678,marcin-dubieniecki-wiceprezesem-arki-gdynia-a-prokuratura-przedluza.html

  Na Marcinie Dubienieckim ciążą poważne zarzuty kierowania grupą przestępczą,   wyłudzenia milionów złotych i prania brudnych pieniędzy w rajach podatkowych.

  Marcin Dubieniecki, znany trójmiejski adwokat podejrzany o wyłudzenie 14 mln   zł, były mąż Marty Kaczyńskiej, został wiceprezesem klubu Arka Gdynia.

Są jak widać równi i równiejsi.

Data: 2017-08-14 06:58:20
Autor: Zenek Kapelinder
Marcin Dubieniecki wiceprezesem
A na bracie szefa gagazety ciaza zarzuty o ludobojstwo.

Data: 2017-08-14 07:12:38
Autor: japanizer
On Monday, August 14, 2017 at 10:58:22 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
A na bracie szefa gagazety ciaza zarzuty o ludobojstwo.

To chyba jak Kryże z PiS.

Data: 2017-08-14 16:28:03
Autor: Lord Donate
Marcin Dubieniecki wiceprezesem
W O N !!

PSISIUREK "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:2e70ac77-255c-4bdc-903c-cac43bb0d30dgooglegroups.com...
A na bracie szefa gagazety katolickiej ciaza zarzuty o ludobojstwo.

A szef wiadomej sitwy podejrzewany jest o bratobójstwo!

Data: 2017-08-14 20:33:29
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

A na bracie szefa gagazety ciaza zarzuty o ludobojstwo.

Oj zenuś, musieli ci nieźle dzisiaj zasadzić :DDDD

Patrz jeszcze ciebie boli po Dubienieckim, a tutaj znowu masz zasadzonko :DDD
Dziś już nie usiądziesz :DDDD

""Agent Tomek", musi oddać 1,4 mln zł z publicznych dotacji i powierzyć
prowadzone przez siebie domy opieki innej placówce. Są to konsekwencje kontroli
zleconej przez wojewodę warmińsko-mazurskiego, Artura Chojeckiego - terenowego
przedstawiciela PiSu.

Jak wynika informacji przekazanych przez dziennik "Fakt", pieniądze z dotacji,
które miały być przeznaczone na utrzymanie domów opieki, szły między innymi na
zakup seksownej bielizny i elektrycznych deskorolek. Gigantyczne sumy pieniędzy
były regularnie przeznaczane na benzynę oraz wynajem luksusowych aut. Według
dziennika, w jednej z placówek aż 37 proc. wydatków stanowiły pensje
szefostwa."

Nie wiedziałem, że groźny agent wziął się za prowadzenie domów spokojnej
starości :DDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-14 14:02:18
Autor: Lord Donate
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:3069eef9-ce39-45aa-93d3-59f568257661googlegroups.com...
[...]

"Ojczyznę dojną racz nam zwrócić Panie!" - (c) A.Duda, prezydent

CL

Data: 2017-08-14 06:24:41
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 14:05:41 UTC+2 użytkownik Lord Donate napisał:
[...]

Ta Arka jest państwowa czy prywatna?

Data: 2017-08-14 15:34:38
Autor: Lord Donate
pajac "Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:4545380d-e7ad-440d-858c-6aea7e77445fgooglegroups.com...
[...]

Obecna Polska jest "państwowa czy prywatna"?

CL

Data: 2017-08-14 09:27:35
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
Marcin Dubieniecki wiceprezesem
użytkownik Lord Donate napisał:

Obecna Polska jest "państwowa czy prywatna"?

CL

Czasem postępujemy tak, aby uniknąć odpowiedzi, która byłaby dla nas niewygodna.
https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/pytaniem-na-pytanie;9970.html

Data: 2017-08-14 10:10:46
Autor: japanizer
On Tuesday, August 15, 2017 at 1:27:37 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
> [...]

> Obecna Polska jest "państwowa czy prywatna"?

Czasem postępujemy tak, aby uniknąć odpowiedzi, która byłaby dla nas niewygodna.

Sugerujesz, że Dubniecki nie siedzi w pace za przekręty, bo jest wiceprezesem prywatnej Arki, a "brońborze" nie dlatego, że państwowy Jarosław Kaczyński interweniował w jego sprawie?

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/jaroslaw-kaczynski-interweniowal-w-sprawie-marcina-dubienieckiego-sa-dowody/h9nd8sw

Data: 2017-08-14 19:53:47
Autor: Lord Donate

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:dc6a6e47-4ca9-4f41-ac16-f4310db7a4ffgooglegroups.com...
[...]

Więc dlaczego unikasz odpowiedzi na proste pytanie? ;-))

CL

Data: 2017-08-14 14:37:12
Autor: Presidente de San Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

  Marcin Dubieniecki, znany trójmiejski adwokat podejrzany o wyłudzenie 14 mln   zł, były mąż Marty Kaczyńskiej, został wiceprezesem klubu Arka Gdynia.

Buhahaha, hahaha, hehehe, uhahaha.

Znowu pięknie dobra zmiana zasadziła w pupala grupowym pisiorkowym przygłupom
:DDDD
Znowu wydupceni :DDDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat: