Marcin Wolski Szopka w muzeum

Data: 2017-01-03 11:26:56
Autor: Lord Donald
Marcin Wolski Szopka w muzeum
Data: 2017-01-03 11:41:58
Autor: A. Filip
Marcin Wolski Szopka w muzeum nie strach?]
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=OhnU0ofHJ0A&feature=youtu.be&t=13m32s

A mieli jaja kpić _z OBECNEJ władzy_ ?  Bo wszystkie kpiny które mi na
usenecie wciskają dotyczą obecnej opozycji w tym i _byłej_ władzy.
[ jakoś TE "zajawki" do obejrzenia całości mnie nie zanęciły ]

Kpiny z opozycji są dozwolone i całkowicie na miejscu gdy się z
_aktualnej_ władzy kpi "nie mniej".  Inaczej można wyglądać jak
dupowliz prosty a nawet bez-wazelinowy.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-01-03 13:00:46
Autor: Budzik
Marcin Wolski Szopka w muzeum [dołożyć opozycji (BYŁEJ władzy) nie strach?]
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

[...]

Było pol zdania, ze prezes chociaz idealny to nie moze być wszedzie.

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2017-01-03 05:42:50
Autor: Vernon L. Pinkley
użytkownik Budzik napisał:

Było pol zdania, ze prezes chociaz idealny to nie moze być wszedzie.

Jak chcesz to włącz se tefauen24 albo superstację, tam napierdalają 24h/dobe na złych kaczystów. Masz "studioopinni" żydoubeka, "polityka" też
żydoubeka, GW żydosko gazete dla polaków, Lisy i ich sklonowane wielokrotnie
portale, założyciele GWna poczynili ostatnio okopress. Sam budziku widzisz
na brak przeciwwagi narzekać nie możesz.

A tu wielkie oburzenie, kaczysci zrobili sobie polewkę raz na rok, ło matko co to bendzie.

Data: 2017-01-03 15:02:25
Autor: A. Filip
"Vernon L.  Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> pisze:
użytkownik Budzik napisał:

[...]

Mają prawo w telewizji _nawet publicznej_ nie być bezstronni? Jak inne
telewizje/media są stronnicze "w drugą stronę" to i (niestety) owszem.
Tylko że wtedy nie wypada udawać bycia bezstronnym i _samemu_ nazywać się
TVPiS, POlsat i TVNp.

Prawo do opierdolu niemal tylko opozycji bez otwartego przyznania się że
telewizja publiczna pozostaje pod bardzo przewodnią rolą Partii
(rządzącej) wygląda niedobrze+.

Data: 2017-01-03 16:34:55
Autor: Dark ice

Użytkownik "Vernon L. Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w wiadomości news:73f1a66d-554b-436c-8e6f-267f7be054cdgooglegroups.com...
użytkownik Budzik napisał:

[...]

Co ty qrwa powiesz? Włacz sobie TV Trwam czy inne PiS-owskie gadzinówki i tam sie onanizuj palancie.

CL

Data: 2017-01-03 19:48:40
Autor: Budzik
[...]

Ach ta maniera - wszystko relatywizujemy.
A ja tylko, bez oceniania, odpowiedziałem na pytanie Filipa...

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2017-01-03 14:50:10
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Czyli ty "sugerujesz" że mieli zaledwie jajeczka? :-)

Data: 2017-01-03 19:48:41
Autor: Budzik
[...]

Ja nic nie sugeruje, pytałes wiec odpowiedziałem.
Ale rozumiem Twoja konsternacje ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2017-01-03 16:33:29
Autor: Dark ice

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:o4fu9g$1cus$1gioia.aioe.org...
https://www.youtube.com/watch?v=OhnU0ofHJ0A&feature=youtu.be&t=13m32s