Marcinkiewicz i jego kochanka.

Data: 2009-02-23 14:28:16
Autor: sofu
Marcinkiewicz i jego kochanka.
http://www.youtube.com/watch?v=4p9GH_sjpvk&feature=related

Ciekawe kto mu taki numer odpierdzielił i dał to na You Tube? A moze to szło
w TVN-ie?
Ale to imbecyl! Tak sie produkowac z kochanka. Przeciez on ma (miał)
rodzine, a przynajmniej dzieci. Powinien im tego oszczedzic przynajmniej nie
epatowac sie publicznie z kochaniacą.
Tez mialem młode laski i wiem jak sa zmienne. Dorosły facet nigdy nie
powinien sie z taka wiazac zbyt emocjonalnie, bo z młoda na dluższa mete nie
dojdzie do ładu.

sofu

Data: 2009-02-23 14:35:56
Autor: Bad Behaviour
sofu wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=4p9GH_sjpvk&feature=related

Ciekawe kto mu taki numer odpierdzielił i dał to na You Tube? A moze to szło
w TVN-ie?

Z mordy wyglada jak pedofil.

Data: 2009-02-23 18:08:34
Autor: ColgatesBilly

sofu wrote:
[...]

CALY KAZIU, CALY ON !

Kol

( pamietacie jeszcze?)

Data: 2009-02-23 14:49:11
Autor: CeSaR
Marcinkiewicz i jego kochanka.
Ciekawe kto mu taki numer odpierdzielił i dał to na You Tube? A moze to szło
w TVN-ie?

Kto by to nie był to fachowo Kazia wystawił a Kazio jebnął sobie samodzielnie w kolano jak siemasz.
I karierka poszła się kochać. A jak ta gwiazdeczka się zorientuje, że z karierki wspomnienie zostało i ewentualnie posada pani nauczycielowej w szkole przy gminie, to gwiazdeczka się spakuje (albo Kazia spakuje) i Kazio na łono rodziny na kolankach wróci, jak pies skamląc i zmiłowania prosząc.

Data: 2009-02-23 15:13:17
Autor: MH
> [...]

I karierka poszła się kochać. A jak ta gwiazdeczka się zorientuje, że z karierki wspomnienie zostało i ewentualnie posada pani nauczycielowej w szkole przy gminie, to gwiazdeczka się spakuje (albo Kazia spakuje) i Kazio na łono rodziny na kolankach wróci, jak pies skamląc i zmiłowania prosząc.
-- -- -- -- -- -

Dokładnie. Już huey z tym co nawyczyniał , ale przynajmniej w miejscach
publicznych mógłby się nie zachowywać jak 16-letni gówniarz. Idę o zakład , że
jego dni na stanowisku doradcy s± policzone. A roboty będzie szukał jako kasjer
w gminnym oddziale SKOK'u.

MH

Data: 2009-02-23 16:28:07
Autor: awe
Marcinkiewicz i jego kochanka.

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:139f.00000228.49a2aefdnewsgate.onet.pl...
> [...]

jego dni na stanowisku doradcy s± policzone. A roboty będzie szukał jako kasjer
-- -- -- -- --
i tu sie zgadzamy, zeby choc w reszcie tematow, bo to oczywista oczywistosc. kaczynski zrobil krzywde malemu Kaziowi. Pchnac go palcem a poleci w job twoju mac
awe

Data: 2009-02-23 16:47:44
Autor: James Bond

"MH" <logiznam@op.pl> wrote in message news:139f.00000228.49a2aefdnewsgate.onet.pl...
> [...]

na łono rodziny na kolankach wróci, jak pies skamląc i zmiłowania prosząc.

tak koncza DYZMO-podobni idioci :)

Data: 2009-02-23 14:55:13
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Feb 2009 14:28:16 +0100, sofu napisał(a):

[...]

Nie ma dochodzić z ni± do ładu, tylko się dobrze prezentować... A, że
wygl±da to żało¶nie... On to wie i żadnej innej dolegliwo¶ci mu nie
trzeba, chociaż wiecej ich z pewno¶ci± dostanie. pz
Piotr

Data: 2009-02-23 16:20:17
Autor: ColgatesBilly

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1bh4pzdpwochb$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Moim zdaniem, Kaziu idzie na Prezydenture jakiegos wielkiego miasta.
Gronkowitz przetarla droge, a Kaziu wtedy jeszcze nie mial szans,
bo nie przeszedl szkolenia...

Data: 2009-02-23 15:54:11
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Feb 2009 16:20:17 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Moim zdaniem, Kaziu idzie na Prezydenture jakiegos wielkiego miasta.
Gronkowitz przetarla droge, a Kaziu wtedy jeszcze nie mial szans,
bo nie przeszedl szkolenia...

No i miał tę stara katolick± żonę... Zupełnie nie przystoi postympowi.
pzdr
piotr

Data: 2009-02-23 15:03:41
Autor: MH
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

QRVA , co za imbecyl !!  Rozumiem , dmuchn±ć dupę parę razy i tyle ..
Ale żeby rodzinę rozpierdzielać dla takiej dzindzi , to trzeba być SKOŃCZONYM
KRETYNEM.. No ale cóż , wiadomo z jakiego ugrupowania wywodzi się Don Żulian..

MH --

Data: 2009-02-23 16:08:56
Autor: ColgatesBilly

"MH" <logiznam@op.pl> wrote in message news:139f.00000225.49a2acbdnewsgate.onet.pl...
[...]

AWS?
( no przeciez on robil dla UW, na kazdym stanowisku, przez wszystkie te lata)

Kol

Data: 2009-02-23 15:38:07
Autor: dexth
Marcinkiewicz i jego kochanka.

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:76yol.5623$cu3.5451uutiset.elisa.fi...

[...]

Lepiej ZCHN

pozdr dexth

Data: 2009-02-23 15:34:27
Autor: kefirh
Użytkownik sofu napisał:
[...]

Komentarze - jakbym slyszal moherowe babinki po nieszporach
co juz naturalnie nie sa w temacie rozrodczym. Wstydzilibyscie sie.
Noo, chyba ze hipokryzja. To co innego! Zwracam honor.

k.

Data: 2009-02-23 16:21:38
Autor: CeSaR
Marcinkiewicz i jego kochanka.
Komentarze - jakbym slyszal moherowe babinki po nieszporach
co juz naturalnie nie sa w temacie rozrodczym. Wstydzilibyscie sie.
Noo, chyba ze hipokryzja. To co innego! Zwracam honor.

Moherowe babcie to jedno a pustostan umysłowy, jaki Kazio zaprezentował to drugie.
Jednym słowem puszczać się też trza umieć.
A Kaziowi wielkie miasto w oczy światłami zaświeciło, młoda siksa mu kawałek doopki pokazała i zmysły prysły. Krew nie woda, majtki nie pokrzywy... Kaziu wróci na łono swojego zaścianka i nawet się nie bedzie miał komu pochwalić swoimi "podbojami" bo dzieci go ciepłym moczem oleją za wstyd, którego im tatko naszykował. Jak szesnastoletni szczaw... Mąż stanu.......

Data: 2009-02-23 16:54:32
Autor: kefirh
Użytkownik CeSaR napisał:

[...]

Myslisz, ze swiat polityki nie bazuje takze na hakach; podobnych filmikach ponagrywanych w burdelach czy innych ogrodach zoologicznych?

Ta krotkometrazowa nowela ma celu udupienie (chociaz nie wiem) Kazka
w oczach konsumentow papki made in TVN oraz czytamy: "Kazia nie przyjmowac na Salony".

[...]

Gdzie ty widziales ostatnio jakiego MEZA STANU???

Nie wierze, ze Kazio sprzedal zlotowkie. Nie na tym poziomie.
Te informacje od Goldmana i z Danii odczytuje jako wspolprace
Rotszild z Merkel/Tusk i gre na zachamowanie spadku zlotego.
Bardziej wiaze zjazd zlotowki z papierami panstwowymi,
czytaj machlojami Hyzego.
Generalnie to jak zachowuje sie zloty zalezy od rzadzenia panstwem.
Jezeli nie potrafia rzadzic, ...albo niech powiedza kto za nich RZADZI ZLOTYM.

k.

Data: 2009-02-23 17:52:47
Autor: CeSaR
Marcinkiewicz i jego kochanka.
Myslisz, ze swiat polityki nie bazuje takze na hakach; podobnych filmikach ponagrywanych w burdelach czy innych ogrodach zoologicznych?

Myślę że przede wszystkim, czy jest się politykiem czy się nim nie jest - puszczać się trzeba umieć i trzeba wiedzieć co za tym iść może.
A do tego trzeba myśleć głową a nie łbem.
Jest taka stara prawda że jeśli musisz kraść to kradnij miliony a jeśli musisz bzykać coś na boku - bzykaj księżniczki. A ta gwiazdka z całym szacoonkiem - na księżniczkę nie wygląda. Analityk finansowy w City....

Data: 2009-02-23 19:32:17
Autor: kefirh
Użytkownik CeSaR napisał:

[...]

Nadal twierdze, ze takie patrzenie na filmy, zwie sie to odbior werystyczny, nie prowadzi do zadnych ciekawych wnioskow.
Widzisz tylko pierwszy plan. Jak zaczniesz _niedostrzegac_ ostrych, pierwszoplanowych rol a zainteresuje Cie to co rozgrywa sie na drugim
planie to zaczniesz nadawac na moich falach.

Mam nadzieje, ze nie trudnisz sie podpierdalaniem drobnych kwot.
Bo te "zasady", ktore glosisz to niedoscigniony wzor kieszonkowca.;)

k.

Data: 2009-02-23 19:39:06
Autor: CeSaR
Marcinkiewicz i jego kochanka.
Mam nadzieje, ze nie trudnisz sie podpierdalaniem drobnych kwot.
Bo te "zasady", ktore glosisz to niedoscigniony wzor kieszonkowca.;)

Nie trudnię się podpierdalanim jakichkolwiek kwot.
A co do głównego tematu - nie będę się dopatrywał drugiego ani trzeciego planu skoro na pierwszym jest taki "okaz", że przesłania wszystko. Sam się wjeb..ł bez odrobiny finezji więc dorabianie teorii w tym przypadku to szukanie usprawiedliwienia dla tego łosia.

Data: 2009-02-23 16:51:12
Autor: James Bond

"kefirh" <kefirh@prokom.pl> wrote in message news:gnuc5c$ug3$1news.ett.com.ua...
Użytkownik sofu napisał:
[...]

jak ci sie nie podobaja komentarze to mozesz wypierdalac na pl.soc.iti

Data: 2009-02-23 17:00:28
Autor: kefirh

Użytkownik sofu napisał:

[...]

Panie Bond James co z Panem zrobili!
Nie podobaja mi sie bo sa wlasnie po lini (i prowokacji) Waltera.

k.

Data: 2009-02-23 15:36:50
Autor: Nazgul
sofu pisze:
[...]

Sofu, lepiej się czepnij tego, że Kaziu doradzał bankowi który na ataku na złotego sobie zarobił.

Data: 2009-02-23 16:39:25
Autor: ColgatesBilly

"Nazgul" <a_zbierzchowski@op.pl> wrote in message news:gnuca2$vem$1news.onet.pl...
sofu pisze:
[...]

Znaczy sie....
Czep sie swojej baby?  ;)

Kol

Data: 2009-02-23 21:53:52
Autor: sofu
Marcinkiewicz i jego kochanka.

Użytkownik "Nazgul" <a_zbierzchowski@op.pl> napisał w wiadomo¶ci

Sofu, lepiej się czepnij tego, że Kaziu doradzał bankowi który na ataku
na złotego sobie zarobił.

-- -- -- -- -- -- -- -- --

To jest wła¶nie problem! Jest taki kurewski zwyczaj zatrudniania politykow w
firmach prywatnych i to dotyczy nie tylko Polski. Taki polityk gowno sie zna
merytorycznie na takich harcach walutowych, ale ma swieże jeszcze informacje
na tematy ¶ci¶le gospodarcze i personalne.  Je¶li sie go odpowiednio
ponaciska, to jego wiedze mozna przekuć na miliardy baksów.  Nie wiemy czy
Kaziu przyniósł bezpo¶rednia szkode Polsce? Jedno jest pewne, za cos mu
płacili i płaca? Pewnie nie za udzielanie korepetycji z przedmiotu, którego
uczyl w szkole?

sofu

Marcinkiewicz i jego kochanka.