Marcinkiewicz obala kłamstwo kurdupla.

Data: 2011-09-21 15:36:17
Autor: Przemysław W
Marcinkiewicz obala kłamstwo kurdupla.
Marcinkiewicz: Negocjowałem budżet UE bez wytycznych prezesa PiS

Marcinkiewicz zaznaczył też, że Lech Kaczyński, wówczas jeszcze prezydent elekt, powiedział mu tylko, że negocjacje to sprawa rządu. "Rzeczywiście miałem wówczas wolną rękę, by to poprowadzić" - przekonywał.

Były premier w rządzie PiS-LPR-Samoobrona w środę na konferencji prasowej w Sejmie wystąpił razem z ministrem spraw zagranicznych Radosławem Sikorskim i rzeczniczką sztabu wyborczego PO Małgorzatą Kidawą-Błońską.

Mówił, że w grudniu 2005 roku, kiedy trwały negocjacje ws.budżetu UE na lata 2007-2013, nie dostał żadnych wytycznych od Jarosława Kaczyńskiego. Jak dodał, spotkał się z prezesem PiS przed negocjacjami i poinformował go jak zamierza je prowadzić i co zamierza osiągnąć. "Jedyne słowa, jakie wtedy padły, były takie <postawiłeś poprzeczkę strasznie wysoko, boję się, że nie dasz rady>" - oświadczył.

Marcinkiewicz zaznaczył, że osobami, które wtedy "jakoś go wspomogły" byli m.in. poprzedni premier Marek Belka i jeszcze wówczas urzędujący prezydent Aleksander Kwaśniewski, który - jak zaznaczył - mówił mu jak poruszać się po europejskiej scenie politycznej. "To był przecież mój pierwszy miesiąc pracy" - przypomniał.

Podczas poniedziałkowej konferencji prasowej prezes PiS Jarosław Kaczyński, odnosząc się do kwestii negocjacji nad budżetem unijnym na lata 2007-13, w których uczestniczyłMarcinkiewicz, powiedział: "Jest prawdą, że to, co wynegocjował wtedy Kazimierz Marcinkiewicz, otrzymując w tej sprawie bardzo dokładne dyrektywy od kierownictwa partii rządzącej, a więc i ode mnie, to było mniej więcej tyle, ile w tej chwili chce wynegocjować Donald Tusk".

Zwracając się do dziennikarza, który pytał o Marcinkiewicza,Kaczyński powiedział: "Zapewniam pana, że ja bym sobie dał wBrukseli nie gorzej radę, niż pan Marcinkiewicz, a może nawet lepiej".

http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory/news/artykuly/357260,marcinkiewicz-negocjowalem-budzet-ue-bez-wytycznych-prezesa-pis.html

Przemek

--

"Nie pierwszy raz też służby IV RP próbowały zarzucić sieć na młodego Wałęsę. Jesienią 2007 r. agent Tomasz Kaczmarek z CBA (dziś kandydat PiS w wyborach do Sejmu) skorumpował posłankę PO Beatę Sawicką. W trakcie jej rozpracowywania nalegał na to, by próbowała wciągnąć do swoich interesów innych polityków Platformy."

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,10323873,Polowanie_na_mlodego_Walese.html#ixzz1YZ5ckPyk

Data: 2011-09-21 16:03:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j5cp8i$tj4$1news.onet.pl...
[...]

Najwyraźniej Jaruś stroi się w cudze piórka. Przyzwyczajenie jest drugą naturą.
Dziś nie chciał komentować wypowiedzi Marcinkiewicza, bo cóż tu komentować jeśli walnęło się babola. Pozostało jedynie przeprosić ciemny naród za wprowadzenie w błąd, ale tego Jaruś nie zrobi.

Marcinkiewicz obala kłamstwo kurdupla.