Marco Simoncelli RIP

Data: 2011-10-23 11:08:04
Autor: Bartek Kacprzak
Marco Simoncelli RIP
Zginal podczas GP Malezji.

--
Bartek
niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2011-10-23 10:22:45
Autor: wide open
Marco Simoncelli RIP
On 10/23/2011 02:08 AM, Bartek Kacprzak wrote:
Zginal podczas GP Malezji.

RIP 58

Data: 2011-10-23 11:42:33
Autor: Marcin N
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-23 11:08, Bartek Kacprzak pisze:
Zginal podczas GP Malezji.

http://www.youtube.com/watch?v=9xWI6dKyQ1o

Ogl±dam, ale nie rozumiem. Chwilę przed zderzeniem wygl±da, jakby leżał pod motocyklem. Co tam się stało?

Data: 2011-10-23 10:01:05
Autor: masti
Marco Simoncelli RIP
Dnia pięknego Sun, 23 Oct 2011 11:42:33 +0200 osobnik zwany Marcin N
wystukał:

W dniu 2011-10-23 11:08, Bartek Kacprzak pisze:
Zginal podczas GP Malezji.

http://www.youtube.com/watch?v=9xWI6dKyQ1o

Oglądam, ale nie rozumiem. Chwilę przed zderzeniem wygląda, jakby leżał
pod motocyklem. Co tam się stało?

wyglada jakby go wyniosło na zewnetrzną i chciał zacieśnić i spadł do wewnątrz

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-23 12:07:51
Autor: Marcin N
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-23 12:01, masti pisze:
[...]

wewnÄ…trz

http://www.youtube.com/watch?v=zxYHgUf8AB8

Tu film lepszej jakości w zwolnionym tempie.
Dwa motocykle przywaliły w leżącego Marco. Zarwały mu kask.
Dość drastycznie to wygląda.

Data: 2011-10-24 14:51:37
Autor: Wojtek Sobociński
Marco Simoncelli RIP
masti wrote:

> pod motocyklem. Co tam się stało?

wyglada jakby go wyniosło na zewnetrzn± i chciał zacie¶nić i spadł do wewn±trz

Tu jest (35 sek) powtórka z kamery pokładowej Bautisty, widać jak się
przewrócił i wyniosło go na zewnętrzn±... nie wiem tylko czemu go nie
wyniosło na zewnętrzn±, noga mu została pod spodem i podparty motor
skręcał a on nie mógł się uwolnić?

http://www.onet.tv/(Wypadek),1,tag.html#m=10593388,c=2

Data: 2011-10-24 06:31:57
Autor: Bartek Kacprzak
Marco Simoncelli RIP
On 24 PaĽ, 14:51, Wojtek Sobociński <sobocin...@NOSPAM.vp.pl> wrote:
masti wrote:

http://www.onet.tv/(Wypadek),1,tag.html#m=10593388,c=2
Chyba chcial odprostowac motocykl i jechac dalej. Podobnie wyciagnal
Edwards chyba.
Najgorsze jest to, ze to IMO  VR spowodowal najwieksze obrazenia. CE
uderzyl w tyl MS i obrocil go o 180 st a pozniej VR uderzyl go swoim
Ducati.

DO dzis nie moge kurde uwierzyc, ze tak sie to skonczylo.
Jeden z fajniej jezdzacych kierowcow w stawce.

pozdr
Bartek

Data: 2011-10-26 11:30:03
Autor: Dman-666
Marco Simoncelli RIP
Tak se patrze i patrze jak Bartek Kacprzak nawija makaron na uszy:

On 24 Paź, 14:51, Wojtek Sobociński <sobocin...@NOSPAM.vp.pl> wrote:
> masti wrote:

> http://www.onet.tv/(Wypadek),1,tag.html#m=10593388,c=2
Chyba chcial odprostowac motocykl i jechac dalej. Podobnie wyciagnal
Edwards chyba.

Dokaldnie tak bylo. Po uslizgu tylnego kola moto postawilo na wewnetrzna, zsunal sie na prawa strone, a ze walczyl zawsze do konca...

Najgorsze jest to, ze to IMO  VR spowodowal najwieksze obrazenia. CE
uderzyl w tyl MS i obrocil go o 180 st a pozniej VR uderzyl go swoim
Ducati.

niestety tak to wygladalo. MS obrocony o 180 stopni na ktorego najezdza VR, widac to na zdjeciach.

Jeden z fajniej jezdzacych kierowcow w stawce.
Dla takich fajterow i zawadiakow oglada sie to show...szkoda jak djabli.

--
Dman-666
668.942, 6A13 z bombom LPG

Data: 2011-11-01 16:17:36
Autor: Wojtek
Marco Simoncelli RIP

http://www.sport.pl/moto/1,116605,10570376,Moto_GP__Edwards__Nie_moglem_nic_zrobic__zeby_ominac.html

--
Wojtek Sobociński
Raz na rowerze, raz na motorze :D

Data: 2011-10-23 12:28:22
Autor: nemon
Marco Simoncelli RIP
R.I.P Marco :(((

Byl wspanialym zawodnikiem ale przede wszystkim byl wspanialym charakterem, ciagle nie wierze,ze to prawda

Darek,
busa k8

Data: 2011-10-23 12:58:37
Autor: Wojtek Sobociński
Marco Simoncelli RIP
Bartek Kacprzak wrote:

Zginal podczas GP Malezji.

:(

Data: 2011-10-23 13:01:39
Autor: Tytus z domQ
Marco Simoncelli RIP
Siemka

Kurwa mac...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-10-23 14:49:25
Autor: Mystik
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-23 13:01, Tytus z domQ pisze:
Siemka

Kurwa mac...

Nic dodać, nic uj±ć :(.

Data: 2011-10-23 18:52:40
Autor: kakmar
Marco Simoncelli RIP
Dnia 23.10.2011 Mystik <mystik@po.onet.pl> napisał/a:
W dniu 2011-10-23 13:01, Tytus z domQ pisze:

Kurwa mac...

Nic dodać, nic ująć :(.

Najwięcej ceniłem go za to że nie odpuszczał, teraz też nie odpuścił.
Nie chciał puścić motocykla i zwyczajnie się wyjebać, chciał jechać dalej i stanąć na pudle. A może po prostu było to nieszczęśliwy zbieg okoliczności.

--
kakmaratgamildotcom

Data: 2011-10-23 15:28:25
Autor: Songoku
Marco Simoncelli RIP
:(

No strasznie to wyglądało... R.I.P :(

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-24 17:06:34
Autor: siny
Marco Simoncelli RIP

Zginal podczas GP Malezji.

 tez lubilem jego styl jazdy i te czupryne
w padoku nie lubiany za bezkompromisowa jazde

niech mu ziemia lekka bedzie

Data: 2011-10-24 21:57:11
Autor: Kuczu
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-23 11:08, Bartek Kacprzak pisze:
Zginal podczas GP Malezji.

A kto to taki ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-10-25 02:18:39
Autor: Bartek Kacprzak
Marco Simoncelli RIP
On 24 PaĽ, 21:57, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
W dniu 2011-10-23 11:08, Bartek Kacprzak pisze:

> Zginal podczas GP Malezji.

A kto to taki ?
Nie jezdzil harleyem.

Bartek

PS

Czemu to mialo sluzyc?
Mialo byc smieszne?

Data: 2011-10-25 21:58:34
Autor: Kuczu
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-25 11:18, Bartek Kacprzak pisze:
On 24 PaĹş, 21:57, Kuczu<qczu...@gmail.com>  wrote:
W dniu 2011-10-23 11:08, Bartek Kacprzak pisze:

Zginal podczas GP Malezji.

A kto to taki ?
Nie jezdzil harleyem.

Nie o to pytalem

Bartek

PS

Czemu to mialo sluzyc?
Mialo byc smieszne?

Ale skad pomysl ze ja musze go znac ? Z czystej ciekawosci spytalem. Nie ogladam GP, F1, zuzla, futbolu ani innych sportow w TV (czasami lubie curling na kaca obejrzec) wiec skad mam znac ?

Data: 2011-10-25 13:09:13
Autor: Ryback
Marco Simoncelli RIP
On 25 PaĽ, 21:58, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

> Nie jezdzil harleyem.

Nie o to pytalem

> [...]

ogladam GP, F1, zuzla, futbolu ani innych sportow w TV (czasami lubie
curling na kaca obejrzec) wiec skad mam znac ?

także i ja uważam, że było to pytanie nie na czasie & miejscu. Jakby¶
wpisał w wyszukiwarke Marco Siomoncelli to by¶ się dowiedział.

Data: 2011-10-25 22:41:28
Autor: Kuczu
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-25 22:09, Ryback pisze:

takĹĽe i ja uwaĹĽam, ĹĽe byĹ‚o to pytanie nie na czasie&  miejscu.

Bo czemu dlaczego ?

Jakbyś wpisał w wyszukiwarke Marco Siomoncelli to byś się dowiedział.

Nie mam wyszukiwarki.

Data: 2011-10-26 15:01:56
Autor: Grzegorz Rogala
Marco Simoncelli RIP
W dniu 25-10-2011 11:18, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Takie +10 do lansu.
W sumie rozumiem.

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-10-26 17:34:20
Autor: Kuczu
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-26 15:01, Grzegorz Rogala pisze:

Czemu to mialo sluzyc?
Mialo byc smieszne?
Takie +10 do lansu.
W sumie rozumiem.

Sransu. Czemu komus trudno zrozumiec ze ja o gosciu w zyciu nie slyszalem ?

Data: 2011-10-26 17:48:54
Autor: Leszek Karlik
Marco Simoncelli RIP
On Wed, 26 Oct 2011 17:34:20 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

[...]
[...]

A o GP Malezji, wymienionym w jednym zdaniu z jego naziwskiem teĹĽ nie?

Ja nie oglądam GP, ale od razu wiedziałem o co chodzi w tym poście,
podstawowa dedukcja, drogi Watsonie.

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2011-10-26 21:30:05
Autor: Kuczu
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-26 17:48, Leszek Karlik pisze:

A o GP Malezji, wymienionym w jednym zdaniu z jego naziwskiem teĹĽ nie?

Ja nie oglądam GP, ale od razu wiedziałem o co chodzi w tym poście,
podstawowa dedukcja, drogi Watsonie.

Rownie dobrze mogl to byc wloski piosenkarz disco ktory spadl ze sceny podczas otwarcia GP Malezji. Ale jak zwylke zaden pajac nie odpowie pelnym zdaniem kto to tylko kazdy rzuca kretynizmami.

BTW. Juz sie dowiedzialem kto to, z telewizji. I niech mu ziemia lekka bedzie.

Data: 2011-10-27 07:21:47
Autor: Ryback
Marco Simoncelli RIP
On 26 PaĽ, 21:30, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> [...]

pelnym zdaniem kto to tylko kazdy rzuca kretynizmami.

BTW. Juz sie dowiedzialem kto to, z telewizji. I niech mu ziemia lekka

jesli pomyslałes ze włoski to mozna by przypuscić ze jestes w miare
inteligentny, bo nazwisko sugeruje "włoski", ale jesli pomyslałes ze
piosenkarz w w±tku GP na grupie MOTO to sorry memory "jedyneczke z
przodu trzeba wymazać"

i pewnie jakby tu był jaki pajac to by odpowiedział ale nie ma tu
takiego

Data: 2011-10-27 17:26:14
Autor: Kuczu
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-27 16:21, Ryback pisze:

jesli pomyslałes ze włoski to mozna by przypuscić ze jestes w miare
inteligentny, bo nazwisko sugeruje "włoski", ale jesli pomyslałes ze
piosenkarz w wÄ…tku GP na grupie MOTO to sorry memory "jedyneczke z
przodu trzeba wymazać"

Na tym "forumie" pisano juz o wielu sprawach niemotocyklowych wiec mnie nic nie zdziwi juz.

i pewnie jakby tu był jaki pajac to by odpowiedział ale nie ma tu
takiego

A TY ?

Data: 2011-10-26 19:04:50
Autor: Bartek Kacprzak
Marco Simoncelli RIP

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:j899a1$503$3inews.gazeta.pl...
[...]

Oj tam. Moze masz po prostu za malo czasu na pierdoly.
Ja ogladam motogp :) i blednie zalozylem, ze wszyscy ogladaja.
Wszak to esencja motocyklizmu szybkiego.

Ale w sumie pytanie z niezbyt szczesliwie dobranymi slowami.

pozdr

--
Bartek
niebieska9'99 z pewnie krotkim dozywociem

Data: 2011-10-28 09:21:59
Autor: Mat S
Marco Simoncelli RIP
http://sportklub.pl/zegnaj-marco/

"W przyszł± niedzielę 30.10 wspólnie z Wami fanami MotoGP i Marco chcieli¶my zorganizować przejazd na motocyklach ulicami Warszawy do ambasady Włoch, gdzie o godz. 11.00 chcieli¶my uczcić pamięć włoskiego zawodnika minut± ciszy.

Niestety załatwienie formalno¶ci z Urzędem Miasta i Policj± zajmuje jak się okazuje min. półtora miesi±ca w zwi±zku z czym nie da się tego zrobić.

Nikt nam jednak nie zabroni dotrzeć pod ambasadę indywidualnie... " z FB-owego profilu Sportklub Polska.

MS

Data: 2011-10-28 10:34:51
Autor: ursynek
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-23 11:08, Bartek Kacprzak pisze:
Zginal podczas GP Malezji.

W głowie mi się nie mie¶ci, że zrzucili go z noszy podczas transportu... o tym że kładli go na nie bez kołnierza nie wspomnę...

Data: 2011-10-28 10:48:12
Autor: Marcin N
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-28 10:34, ursynek pisze:
W dniu 2011-10-23 11:08, Bartek Kacprzak pisze:
Zginal podczas GP Malezji.

W głowie mi się nie mie¶ci, że zrzucili go z noszy podczas transportu...
o tym że kładli go na nie bez kołnierza nie wspomnę...

Serio? Pojęcia nie miałem.

Data: 2011-10-28 10:53:24
Autor: ursynek
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-28 10:48, Marcin N pisze:
W głowie mi się nie mie¶ci, że zrzucili go z noszy podczas
transportu...
o tym że kładli go na nie bez kołnierza nie wspomnę...

Serio? Pojęcia nie miałem.

http://ofsajd.onet.pl/newsy/szokujace-fakty-w-sprawie-smierci-wloskiego-motocy,1,4892009,artykul.html

Dla nieklikaj±cych:

"...
Po całym zdarzeniu wy¶cig przerwano, za¶ Simoncellim zajęli się zabezpieczaj±cy zawody w Malezji ratownicy.

Włoch został umieszczony na noszach w sposób zupełnie nie uwzględniaj±cy ciężkich obrażeń głowy i kręgosłupa jakich doznał.

Po chwili, gdy był transportowany do karetki pogotowia, spadł z noszy nios±cym go ratownikom!

Nie wiadomo, czy szokuj±ce nagranie rzuci nowe ¶wiatło na wypadek motocyklisty, który według relacji ojca w chwili rozpoczęcia reanimacji już nie żył.

Nieudoln± akcję ratunkow± można zobaczyć tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=U7tOfuyG5M0&feature=player_embedded#!
"

Marco Simoncelli RIP