Marco Simoncelli RIP

Data: 2011-10-24 21:57:11
Autor: Kuczu
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-23 11:08, Bartek Kacprzak pisze:
Zginal podczas GP Malezji.

A kto to taki ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-10-25 02:18:39
Autor: Bartek Kacprzak
Marco Simoncelli RIP
On 24 PaŒ, 21:57, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
W dniu 2011-10-23 11:08, Bartek Kacprzak pisze:

> Zginal podczas GP Malezji.

A kto to taki ?
Nie jezdzil harleyem.

Bartek

PS

Czemu to mialo sluzyc?
Mialo byc smieszne?

Data: 2011-10-25 21:58:34
Autor: Kuczu
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-25 11:18, Bartek Kacprzak pisze:
On 24 PaĆș, 21:57, Kuczu<qczu...@gmail.com>  wrote:
W dniu 2011-10-23 11:08, Bartek Kacprzak pisze:

Zginal podczas GP Malezji.

A kto to taki ?
Nie jezdzil harleyem.

Nie o to pytalem

Bartek

PS

Czemu to mialo sluzyc?
Mialo byc smieszne?

Ale skad pomysl ze ja musze go znac ? Z czystej ciekawosci spytalem. Nie ogladam GP, F1, zuzla, futbolu ani innych sportow w TV (czasami lubie curling na kaca obejrzec) wiec skad mam znac ?

Data: 2011-10-25 13:09:13
Autor: Ryback
Marco Simoncelli RIP
On 25 PaŒ, 21:58, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

> Nie jezdzil harleyem.

Nie o to pytalem

> [...]

ogladam GP, F1, zuzla, futbolu ani innych sportow w TV (czasami lubie
curling na kaca obejrzec) wiec skad mam znac ?

także i ja uważam, że było to pytanie nie na czasie & miejscu. Jakby¶
wpisał w wyszukiwarke Marco Siomoncelli to by¶ siê dowiedział.

Data: 2011-10-25 22:41:28
Autor: Kuczu
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-25 22:09, Ryback pisze:

takĆŒe i ja uwaĆŒam, ĆŒe byƂo to pytanie nie na czasie&  miejscu.

Bo czemu dlaczego ?

Jakbyƛ wpisaƂ w wyszukiwarke Marco Siomoncelli to byƛ się dowiedziaƂ.

Nie mam wyszukiwarki.

Data: 2011-10-26 15:01:56
Autor: Grzegorz Rogala
Marco Simoncelli RIP
W dniu 25-10-2011 11:18, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Takie +10 do lansu.
W sumie rozumiem.

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-10-26 17:34:20
Autor: Kuczu
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-26 15:01, Grzegorz Rogala pisze:

Czemu to mialo sluzyc?
Mialo byc smieszne?
Takie +10 do lansu.
W sumie rozumiem.

Sransu. Czemu komus trudno zrozumiec ze ja o gosciu w zyciu nie slyszalem ?

Data: 2011-10-26 17:48:54
Autor: Leszek Karlik
Marco Simoncelli RIP
On Wed, 26 Oct 2011 17:34:20 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

[...]
[...]

A o GP Malezji, wymienionym w jednym zdaniu z jego naziwskiem teĆŒ nie?

Ja nie oglądam GP, ale od razu wiedziaƂem o co chodzi w tym poƛcie,
podstawowa dedukcja, drogi Watsonie.

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2011-10-26 21:30:05
Autor: Kuczu
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-26 17:48, Leszek Karlik pisze:

A o GP Malezji, wymienionym w jednym zdaniu z jego naziwskiem teĆŒ nie?

Ja nie oglądam GP, ale od razu wiedziaƂem o co chodzi w tym poƛcie,
podstawowa dedukcja, drogi Watsonie.

Rownie dobrze mogl to byc wloski piosenkarz disco ktory spadl ze sceny podczas otwarcia GP Malezji. Ale jak zwylke zaden pajac nie odpowie pelnym zdaniem kto to tylko kazdy rzuca kretynizmami.

BTW. Juz sie dowiedzialem kto to, z telewizji. I niech mu ziemia lekka bedzie.

Data: 2011-10-27 07:21:47
Autor: Ryback
Marco Simoncelli RIP
On 26 PaŒ, 21:30, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> [...]

pelnym zdaniem kto to tylko kazdy rzuca kretynizmami.

BTW. Juz sie dowiedzialem kto to, z telewizji. I niech mu ziemia lekka

jesli pomyslałes ze włoski to mozna by przypusciæ ze jestes w miare
inteligentny, bo nazwisko sugeruje "włoski", ale jesli pomyslałes ze
piosenkarz w w±tku GP na grupie MOTO to sorry memory "jedyneczke z
przodu trzeba wymazaæ"

i pewnie jakby tu był jaki pajac to by odpowiedział ale nie ma tu
takiego

Data: 2011-10-27 17:26:14
Autor: Kuczu
Marco Simoncelli RIP
W dniu 2011-10-27 16:21, Ryback pisze:

jesli pomyslaƂes ze wƂoski to mozna by przypuscić ze jestes w miare
inteligentny, bo nazwisko sugeruje "wƂoski", ale jesli pomyslaƂes ze
piosenkarz w wątku GP na grupie MOTO to sorry memory "jedyneczke z
przodu trzeba wymazać"

Na tym "forumie" pisano juz o wielu sprawach niemotocyklowych wiec mnie nic nie zdziwi juz.

i pewnie jakby tu byƂ jaki pajac to by odpowiedziaƂ ale nie ma tu
takiego

A TY ?

Data: 2011-10-26 19:04:50
Autor: Bartek Kacprzak
Marco Simoncelli RIP

UĆŒytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisaƂ w wiadomoƛci news:j899a1$503$3inews.gazeta.pl...
[...]

Oj tam. Moze masz po prostu za malo czasu na pierdoly.
Ja ogladam motogp :) i blednie zalozylem, ze wszyscy ogladaja.
Wszak to esencja motocyklizmu szybkiego.

Ale w sumie pytanie z niezbyt szczesliwie dobranymi slowami.

pozdr

--
Bartek
niebieska9'99 z pewnie krotkim dozywociem

Marco Simoncelli RIP