Marek Borowski

Data: 2015-05-30 17:33:40
Autor: Stachu Chebel
Marek Borowski
Ano naprawdę szkoda, że nie kandydował.. Taak , za chwilę będzie że ma pochodzenie żydowkie, Stachu Chebel to też żyd i takie tam...

MB, to naprawdę inteligentny facet, jest za Polską, szkoda że tak mało "większości" narodu to dostrzega. Najważniejsze zdaniem Elekta są monumenty. ŻENADA !!

Data: 2015-05-31 02:23:38
Autor: donek999bronek
Marek Borowski
użytkownik Stachu Chebel napisał:
Ano naprawdę szkoda, że nie kandydował.. Taak , za chwilę będzie że ma pochodzenie żydowkie,

Nie przejdzie i słusznie. Choć SLD byłoby lepsze od PO
praktycznie pod każdym względem.
http://galeriapies.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?60573

MB, to naprawdę inteligentny facet, jest za Polską, szkoda że tak mało "większości" narodu to dostrzega.

Tak samo jak Kwaśniewski. Tej opcji ludzie podziękowali.

Najważniejsze zdaniem Elekta są monumenty. ŻENADA !!

Zalecam więcej GW.

Data: 2015-05-31 12:00:34
Autor: the_foe
Marek Borowski
W dniu 2015-05-31 o 11:23, donek999bronek@gmail.com pisze:
Tak samo jak Kwaśniewski. Tej opcji ludzie podziękowali.

Lud tu sie zachował przytomnie. Glosujac na Kwacha, szczególnie po raz drugi, głosowali na człowieka, który zna swój polityczny koniec. Druga kadencja  mogła w wielu tych ludziach wywołac uczucie zawodu bo okazało sie Olek nie ma zamiaru dopełnić obietnicy bycia prezydentem wszytkich Polaków. Juz od pierwszego dnia kombinował jak przedłuzyc swoją polityczną siłę poza drugą kadencję prezydentury. Inaczej mówiąc zaczał stawiać tylko na częśc ludzi, którzy mieli być jego elektoratem. Dlatego wszelkie inicjatywy byłego prezydenta okazały się fiaskiem. Nikt nie chce dać się oszukać 2x.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-31 11:55:23
Autor: mkarwan
Marek Borowski
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:c8c79bde-99a9-4953-9428-6cdd37aada58googlegroups.com...
[...]

To bratanek  Jakuba Bermana?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jakub_Berman
http://niszczsyjonizm.blogspot.com/2012/05/zydowscy-kaci-polakowjakub-berman.html
Zięć Jakuba Bermana http://www.lustracja.net/index.php/pozostali/156-feliks-tych-ziec-zbrodniarza-jakuba-bermana

Data: 2015-05-31 03:05:35
Autor: donek999bronek
Marek Borowski
użytkownik mkarwan napisał:

To bratanek  Jakuba Bermana?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jakub_Berman

Taaaa, wiemy.

https://www.youtube.com/watch?v=Mz-vkxbsGEI
na kafelki, aby można było krew łatwo zmyć... (kiszczak)

Dlatego Bermanom i Baumanom, Urbachom - NIE

    (...) powiedziałem Ważykowi, że to, co robią Żydzi, zemści się kiedyś na nich srodze. Wprowadzili do Polski komunizm w okresie stalinowskim, kiedy mało kto chciał się tego podjąć z "gojów" (poza gorliwcem Gomułką). Społeczeństwo było wtedy jednolicie antykomunistyczne, więc nienawidzono ich.
http://pl.wikiquote.org/wiki/Stefan_Kisielewski

Właściwie to chcieli aby pod ruskim protektoratem IM wiodło
się trochę lepiej, krótko mówiąc, nie srule grali pierwsze skrzypce.
Tak czy siak, mieli duży udział w skurwieniu narodu polskiego.

Data: 2015-05-31 12:10:45
Autor: mkarwan
Marek Borowski

http://bronbar49.blog.onet.pl/2011/09/04/rodowod-marka-borowskiego-wg-prof-j-r-nowaka/

Data: 2015-05-31 15:19:00
Autor: Stachu Chebel
Marek Borowski
W dniu niedziela, 31 maja 2015 12:10:47 UTC+2 użytkownik mkarwan napisał:
>Taaaa, wiemy.

http://bronbar49.blog.onet.pl/2011/09/04/rodowod-marka-borowskiego-wg-prof-j-r-nowaka/

Oj masz waść karwan chyba ochotę na ponowne odpalenie pieców..

Data: 2015-05-31 15:10:19
Autor: Stachu Chebel
Marek Borowski
W dniu niedziela, 31 maja 2015 11:55:22 UTC+2 użytkownik mkarwan napisał:
> [...]
>MB, to naprawdę inteligentny facet, jest za Polską, szkoda że tak mało >"większości" narodu to dostrzega.

===========
Fajnie się z tobą merytorycznie dyskutuje. MB to żyd i po dyskusji. Ot taki poziom mkarwana. A teraz zapodaj mnie po raz kolejny do prowajdera internetu za obrazę, chamstwo i cokolwiek z KC.

Data: 2015-05-31 23:36:40
Autor: andal
Marek Borowski
On Sun, 31 May 2015 15:10:19 -0700, Stachu Chebel wrote:

============

Fajnie się z tobą merytorycznie dyskutuje. MB to żyd i po dyskusji. Ot
taki poziom mkarwana. A teraz zapodaj mnie po raz kolejny do prowajdera
internetu za obrazę, chamstwo i cokolwiek z KC.

ty sie nadajesz tylko do stodoly

Data: 2015-05-31 22:24:12
Autor: boukun
Marek Borowski
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:c8c79bde-99a9-4953-9428-6cdd37aada58googlegroups.com...
[...]

Gdyby nie Jakub Berman, nie byłoby Borowskiego...

Tak jakby Polaków mądrych nie było...

boukun

Data: 2015-05-31 16:04:03
Autor: Stachu Chebel
Marek Borowski
W dniu niedziela, 31 maja 2015 22:24:14 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]
>
> Najważniejsze zdaniem Elekta są monumenty. ŻENADA !!

Gdyby nie Jakub Berman, nie byłoby Borowskiego...

Gdyby w studni były ryby, to by stawów nie trza było..

Fandzolisz boczek głupoty...

Data: 2015-05-31 23:37:48
Autor: andal
Marek Borowski
On Sun, 31 May 2015 16:04:03 -0700, Stachu Chebel wrote:

> [...]

Gdyby nie Jakub Berman, nie byłoby Borowskiego...

Gdyby w studni były ryby, to by stawów nie trza było..

tepy hebel

Marek Borowski