Marek Borowski

Data: 2015-05-31 11:55:23
Autor: mkarwan
Marek Borowski
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:c8c79bde-99a9-4953-9428-6cdd37aada58googlegroups.com...
Ano naprawdę szkoda, że nie kandydował.. Taak , za chwilę będzie że ma pochodzenie żydowkie, Stachu Chebel to też żyd i takie tam...
MB, to naprawdę inteligentny facet, jest za Polsk±, szkoda że tak mało "większo¶ci" narodu to dostrzega.

To bratanek  Jakuba Bermana?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jakub_Berman
http://niszczsyjonizm.blogspot.com/2012/05/zydowscy-kaci-polakowjakub-berman.html
Zięć Jakuba Bermana http://www.lustracja.net/index.php/pozostali/156-feliks-tych-ziec-zbrodniarza-jakuba-bermana

Data: 2015-05-31 03:05:35
Autor: donek999bronek
Marek Borowski
użytkownik mkarwan napisał:

To bratanek  Jakuba Bermana?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jakub_Berman

Taaaa, wiemy.

https://www.youtube.com/watch?v=Mz-vkxbsGEI
na kafelki, aby można było krew łatwo zmyć... (kiszczak)

Dlatego Bermanom i Baumanom, Urbachom - NIE

    (...) powiedziałem Ważykowi, że to, co robi± Żydzi, zem¶ci się kiedy¶ na nich srodze. Wprowadzili do Polski komunizm w okresie stalinowskim, kiedy mało kto chciał się tego podj±ć z "gojów" (poza gorliwcem Gomułk±). Społeczeństwo było wtedy jednolicie antykomunistyczne, więc nienawidzono ich.
http://pl.wikiquote.org/wiki/Stefan_Kisielewski

Wła¶ciwie to chcieli aby pod ruskim protektoratem IM wiodło
się trochę lepiej, krótko mówi±c, nie srule grali pierwsze skrzypce.
Tak czy siak, mieli duży udział w skurwieniu narodu polskiego.

Data: 2015-05-31 12:10:45
Autor: mkarwan
Marek Borowski
Użytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:86def098-8724-4985-8dc6-3c6661657849googlegroups.com...

http://bronbar49.blog.onet.pl/2011/09/04/rodowod-marka-borowskiego-wg-prof-j-r-nowaka/

Data: 2015-05-31 15:19:00
Autor: Stachu Chebel
Marek Borowski
W dniu niedziela, 31 maja 2015 12:10:47 UTC+2 użytkownik mkarwan napisał:
Użytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:86def098-8724-4985-8dc6-3c6661657849googlegroups.com...
> [...]

Oj masz wa¶ć karwan chyba ochotę na ponowne odpalenie pieców..

Data: 2015-05-31 15:10:19
Autor: Stachu Chebel
Marek Borowski
W dniu niedziela, 31 maja 2015 11:55:22 UTC+2 użytkownik mkarwan napisał:
> [...]
>MB, to naprawdę inteligentny facet, jest za Polsk±, szkoda że tak mało >"większo¶ci" narodu to dostrzega.

===========
Fajnie się z tob± merytorycznie dyskutuje. MB to żyd i po dyskusji. Ot taki poziom mkarwana. A teraz zapodaj mnie po raz kolejny do prowajdera internetu za obrazę, chamstwo i cokolwiek z KC.

Data: 2015-05-31 23:36:40
Autor: andal
Marek Borowski
On Sun, 31 May 2015 15:10:19 -0700, Stachu Chebel wrote:

W dniu niedziela, 31 maja 2015 11:55:22 UTC+2 uĹĽytkownik mkarwan
napisał:
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
>pochodzenie ĹĽydowkie, Stachu Chebel to teĹĽ ĹĽyd i takie tam...
>MB, to naprawdę inteligentny facet, jest za Polską, szkoda że tak mało

Fajnie siÄ™ z tobÄ… merytorycznie dyskutuje. MB to ĹĽyd i po dyskusji. Ot
taki poziom mkarwana. A teraz zapodaj mnie po raz kolejny do prowajdera
internetu za obrazÄ™, chamstwo i cokolwiek z KC.

ty sie nadajesz tylko do stodoly

Marek Borowski