Marek Falenta, agent służb wszystkich

Data: 2018-10-25 04:00:09
Autor: Bruno Brunowski
Marek Falenta, agent służb wszystkich
"Sąd Najwyższy podjął dziś decyzję o nieuwzględnieniu wniosku o wstrzymanie orzeczenia dotyczącego bohatera afery taśmowej Marek Falenta. Tym samym trafi on za kratki. Falenta broni się, przekonując, że był tylko pionkiem w rękach służb specjalnych. Czy tak rzeczywiście było? Kontakty Falenty z CBA i ABW to jedna z największych zagadek afery taśmowej.

Materiały zgromadzone przez prokuraturę potwierdzają, że przed wybuchem afery Falenta utrzymywał regularne kontakty z funkcjonariuszami CBA i ABW
Przekazywał oficerom kontaktowym informacje, wskazujące na to, że ma dostęp do nagrań. Wiedza na ten temat nie dotarła jednak do szefów CBA i ABW
Wiele wskazuje na to, że stało się tak, bo część ludzi w służbach specjalnych już wtedy zaczęła się przygotowywać do zmiany władzy
Falenta ma inną wersję. Twierdzi, że za aferę taśmową odpowiedzialne są specsłużby, które miały zbierać haki na polityków
Agenci, którzy mogli mieć wiedzę o nielegalnych nagraniach na długo przed wybuchem afery, za rządów PiS awansowali na wyższe stanowiska"

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/afera-tasmowa-marek-falenta-agent-sluzb-wszystkich/pfkp128

--
Bruno

Data: 2018-10-25 09:40:20
Autor: Gondolier Kuśka
W dniu czwartek, 25 października 2018 13:00:10 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Nu i Dudełowi raczej nie wypada ułaskawić:(
Swoją drogą co z tymi służbami i czecio RP która umożliwiała
podsłuchiwanie jak nie patrzeć Donka płemieła?

Jeżeli można premiera, można wszystko! Państwo na glinianych kopytkach.

Data: 2018-10-25 09:54:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 25 października 2018 18:40:21 UTC+2 użytkownik Gondolier Kuśka napisał:
> [...]

podsłuchiwanie jak nie patrzeć Donka płemieła?

Jeżeli można premiera, można wszystko! Państwo na glinianych kopytkach.

A to Donka ktoś podsłuchał? Gdzie można gdzieś stenogram przeczytać?

--
Bruno

Data: 2018-10-25 10:05:16
Autor: japanizer
On Thursday, October 25, 2018 at 6:54:44 PM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
> Swoją drogą co z tymi służbami i czecio RP która umożliwiała
> podsłuchiwanie jak nie patrzeć Donka płemieła?

A to Donka ktoś podsłuchał? Gdzie można gdzieś stenogram przeczytać?

W III RP podsłuchali prezydenta. Coś tam mówił, że nie zgadza się, aby lecieć na lotnisko zapasowe.

Data: 2018-10-25 10:13:35
Autor: Gondolier Kuśka
W dniu czwartek, 25 października 2018 18:54:44 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> Swoją drogą co z tymi służbami i czecio RP która umożliwiała
> podsłuchiwanie jak nie patrzeć Donka płemieła?

A to Donka ktoś podsłuchał? Gdzie można gdzieś stenogram przeczytać?

Pendrajwy leżą w wiśle:)

Data: 2018-10-26 14:37:09
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2018-10-25 o 19:13, Gondolier Kuśka pisze:
[...]

Połóż się obok nich :]
--
LordBluzg(R)

Data: 2018-10-25 14:29:28
Autor: Zenek Kapelinder
Marek Falenta, agent służb wszystkich
Czekaj na sex nagrania. Obejrzysz zamiast czytac.

Data: 2018-10-25 21:15:03
Autor: japanizer
On Thursday, October 25, 2018 at 11:29:29 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
Czekaj na sex nagrania. Obejrzysz zamiast czytac.

Z Kaczyńskim, z Pawłowicz czy Sobecką?

Data: 2018-10-26 08:12:03
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:d6e2167b-7981-4c39-bea8-57a2efe964e8googlegroups.com...
On Thursday, October 25, 2018 at 11:29:29 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
Czekaj na sex nagrania. Obejrzysz zamiast czytac.

Z Kaczyńskim, z Pawłowicz czy Sobecką?

Oni wszyscy wyglądaja mi na obojnaków! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-26 14:36:29
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2018-10-26 o 06:15, japanizer@japanizer.org pisze:
On Thursday, October 25, 2018 at 11:29:29 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
Czekaj na sex nagrania. Obejrzysz zamiast czytac.

Z Kaczyńskim, z Pawłowicz czy Sobecką?

To chyba na sadistic.pl w dziale hard :>

Przestań, właśnie jem :>
--
LordBluzg(R)

Data: 2018-10-26 10:33:44
Autor: Gondolier Kuśka
W dniu piątek, 26 października 2018 14:37:00 UTC+2 użytkownik LordBluzg(R) napisał:
> To chyba na sadistic.pl w dziale hard :>

Przestań, właśnie jem :>

Co się Tobie Jankosiu stało że przytuptałeś na pl.s.p z pręga?
Ideowo czy służbowo?

Data: 2018-10-26 20:12:05
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2018-10-26 o 19:33, Gondolier Kuśka pisze:
[...]

Znam człowieka ale on nawet nie wie że istnieje psp :)

stało że przytuptałeś na pl.s.p z pręga?
Ideowo czy służbowo?

Ani jedno ani drugie. Na newsach jestem od 2003, kiedy wbiegałeś na stojąco pod dywan a słoiki które wyjadasz w wawce były jeszcze piaskiem na brzegu Bałtyku :]
--
LordBluzg(R)

Marek Falenta, agent służb wszystkich