Marek Falenta, agent służb wszystkich

Data: 2018-10-25 09:40:20
Autor: Gondolier Kuśka
Marek Falenta, agent służb wszystkich
W dniu czwartek, 25 października 2018 13:00:10 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
"Sąd Najwyższy podjął dziś decyzję o nieuwzględnieniu wniosku o wstrzymanie orzeczenia dotyczącego bohatera afery taśmowej Marek Falenta. Tym samym trafi on za kratki. Falenta broni się, przekonując, że był tylko pionkiem w rękach służb specjalnych. Czy tak rzeczywiście było? Kontakty Falenty z CBA i ABW to jedna z największych zagadek afery taśmowej.

Nu i Dudełowi raczej nie wypada ułaskawić:(
Swoją drogą co z tymi służbami i czecio RP która umożliwiała
podsłuchiwanie jak nie patrzeć Donka płemieła?

Jeżeli można premiera, można wszystko! Państwo na glinianych kopytkach.

Data: 2018-10-25 09:54:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 25 października 2018 18:40:21 UTC+2 użytkownik Gondolier Kuśka napisał:
> [...]

podsłuchiwanie jak nie patrzeć Donka płemieła?

Jeżeli można premiera, można wszystko! Państwo na glinianych kopytkach.

A to Donka ktoś podsłuchał? Gdzie można gdzieś stenogram przeczytać?

--
Bruno

Data: 2018-10-25 10:05:16
Autor: japanizer
On Thursday, October 25, 2018 at 6:54:44 PM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
> Swoją drogą co z tymi służbami i czecio RP która umożliwiała
> podsłuchiwanie jak nie patrzeć Donka płemieła?

A to Donka ktoś podsłuchał? Gdzie można gdzieś stenogram przeczytać?

W III RP podsłuchali prezydenta. Coś tam mówił, że nie zgadza się, aby lecieć na lotnisko zapasowe.

Data: 2018-10-25 10:13:35
Autor: Gondolier Kuśka
W dniu czwartek, 25 października 2018 18:54:44 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> Swoją drogą co z tymi służbami i czecio RP która umożliwiała
> podsłuchiwanie jak nie patrzeć Donka płemieła?

A to Donka ktoś podsłuchał? Gdzie można gdzieś stenogram przeczytać?

Pendrajwy leżą w wiśle:)

Data: 2018-10-26 14:37:09
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2018-10-25 o 19:13, Gondolier Kuśka pisze:
[...]

Połóż się obok nich :]
--
LordBluzg(R)

Data: 2018-10-25 14:29:28
Autor: Zenek Kapelinder
Marek Falenta, agent służb wszystkich
Czekaj na sex nagrania. Obejrzysz zamiast czytac.

Data: 2018-10-25 21:15:03
Autor: japanizer
On Thursday, October 25, 2018 at 11:29:29 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
Czekaj na sex nagrania. Obejrzysz zamiast czytac.

Z Kaczyńskim, z Pawłowicz czy Sobecką?

Data: 2018-10-26 08:12:03
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:d6e2167b-7981-4c39-bea8-57a2efe964e8googlegroups.com...
On Thursday, October 25, 2018 at 11:29:29 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
Czekaj na sex nagrania. Obejrzysz zamiast czytac.

Z Kaczyńskim, z Pawłowicz czy Sobecką?

Oni wszyscy wyglądaja mi na obojnaków! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-26 14:36:29
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2018-10-26 o 06:15, japanizer@japanizer.org pisze:
On Thursday, October 25, 2018 at 11:29:29 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
Czekaj na sex nagrania. Obejrzysz zamiast czytac.

Z Kaczyńskim, z Pawłowicz czy Sobecką?

To chyba na sadistic.pl w dziale hard :>

Przestań, właśnie jem :>
--
LordBluzg(R)

Data: 2018-10-26 10:33:44
Autor: Gondolier Kuśka
W dniu piątek, 26 października 2018 14:37:00 UTC+2 użytkownik LordBluzg(R) napisał:
> To chyba na sadistic.pl w dziale hard :>

Przestań, właśnie jem :>

Co się Tobie Jankosiu stało że przytuptałeś na pl.s.p z pręga?
Ideowo czy służbowo?

Data: 2018-10-26 20:12:05
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2018-10-26 o 19:33, Gondolier Kuśka pisze:
[...]

Znam człowieka ale on nawet nie wie że istnieje psp :)

stało że przytuptałeś na pl.s.p z pręga?
Ideowo czy służbowo?

Ani jedno ani drugie. Na newsach jestem od 2003, kiedy wbiegałeś na stojąco pod dywan a słoiki które wyjadasz w wawce były jeszcze piaskiem na brzegu Bałtyku :]
--
LordBluzg(R)

Marek Falenta, agent służb wszystkich