Marek Jakubiak: Jerzy Owsiak był sądownie skazany za mowę nienawiści

Data: 2019-01-23 11:29:28
Autor: Lord Donald
Marek Jakubiak: Jerzy Owsiak był sądownie skazany za mowę nienawiści
Marek Jakubiak: Jerzy Owsiak był sądownie skazany za mowę nienawiści

Marek Jakubiak: Jerzy Owsiak był sądownie skazany za mowę nienawiści. Gościem Doroty Łosiewicz był poseł Marek Jakubiak z Federacji dla Rzeczpospolitej. Tematem rozmowy był język nienawiści w przestrzeni publicznej w związku ze skandalicznymi insynuacjami niektórych posłów i osób publicznych po zabójstwie prezydenta Gdańska.

https://www.youtube.com/watch?v=gMrmK309EVA

Data: 2019-01-23 02:45:59
Autor: japanizer
On Wednesday, January 23, 2019 at 7:29:29 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
[...]

Co tam jakiś Owsiak.
Premier RP, Pinokio Krzywousty, był sądownie skazany za kłamanie.

Data: 2019-01-23 11:55:26
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Podaj link na opis (prawomocnego) wyroku o którym mówisz z datami
wypowiedzi i wyroku albo skazuj się na domniemanie "nadinterpretacji".

Prezydent Lech Wałęsa nie został skazany za olanie obietnicy wyborczej,
patrz "Wałęsa dawaj moje sto milionów (PLZ)".
AFAIR miał o to proces cywilny.

Data: 2019-01-23 03:07:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 23 stycznia 2019 11:56:13 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Podaj link na opis (prawomocnego) wyroku o którym mówisz z datami
wypowiedzi i wyroku albo skazuj się na domniemanie "nadinterpretacji".

Oj krótka masz pamięć Filipku:
https://www.rp.pl/Wybory-samorzadowe/180929388-Mateusz-Morawiecki-wykonal-wyrok-sadu-Oswiadczenie-w-TVP-Info-i-TVN.html
"Nieprawdziwe są informacje podane przeze mnie w dniu 15 września 2018 r. podczas wiecu wyborczego komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w Świebodzinie, że w ciągu jednego do półtora roku wydawana jest przez nas większa suma na drogi lokalne, niż za czasów koalicji PO i PSL w ciągu ośmiu lat. Mateusz Morawiecki, premier rządu Rzeczpospolitej Polskiej"

https://oko.press/recydywista-morawiecki-sad-kazal-premierowi-sprostowac-slowa-o-smogu-w-krakowie/
,,Nieprawdziwe są informacje podane przeze mnie w dniu 14 października 2018 podczas spotkania wyborczego Komitetu Wyborczego Prawo i i Sprawiedliwość w Krakowie o braku działań prezydenta miasta Krakowa Jacka Majchrowskiego na rzecz poprawy jakości powietrza w Krakowie. Mateusz Morawiecki, prezes Rady Ministrów".

--
Bruno

Data: 2019-01-23 12:53:14
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

Jacka Majchrowskiego na rzecz poprawy jakości powietrza w
Krakowie. Mateusz Morawiecki, prezes Rady Ministrów".

To ma być mowa _nienawiści_ ? :-)
Weź ty się walnij młotkiem w czoło.  Politycy "mijali się z prawdą"
(potocznie kłamali) od starożytności, dalej to robią i dalej będą robić.
"Mijanie się z prawdą" nie wymaga mowy nienawiści. Mowa nienawiści jest
"prawdą tryskającego nienawiścią".

Czyli już mogę z twoim błogosławieństwem stosować odpowiednik twojego
"a bo PiS"?  Czy może tylko "a bo PO" pozostaje zakazane? :-)

--
A. Filip

Data: 2019-01-23 04:09:29
Autor: Bruno Brunowski
Marek Jakubiak: Jerzy Owsiak był sądownie skazany za mowę nienawiści ale premiera Morawieckiego skazali za "minięcie się z prawdą"! ;-)
W dniu środa, 23 stycznia 2019 12:54:02 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> Jacka Majchrowskiego na rzecz poprawy jakości powietrza w
> Krakowie. Mateusz Morawiecki, prezes Rady Ministrów".

Nie. To ordynarne kłamstwa wygłoszone przez urzędującego Premiera.

Teraz wszyscy nagle są specjalistami od mowy nienawiści i wrzucają do jednego wora wszystko co im nie pasuje. Te prawomocne wyroki o których mówił Jakubiak potrafisz przytoczyć?

--
Bruno

Data: 2019-01-23 12:30:38
Autor: Stokrotka

Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q29fm7$1q8$1gioia.aioe.org...
[...]

Pszecie on był skazany za kamienice, a nie za mowę nienawiści, gadał cos o pszejęciu, czy nie oddaniu.
Powiedział coś co i tak wszyscy teraz wiedzą.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Marek Jakubiak: Jerzy Owsiak był sądownie skazany za mowę nienawiści