Marek Mi¶ko o spocie #DudaMimoWszystko

Data: 2020-07-06 15:04:40
Autor: Jacek Bialy
Marek Mi¶ko o spocie #DudaMimoWszystko
Działacz Konfederacji i Młodzierzy Wszechpolskiej odpowiada, dlaczego zagłosuje na Andrzeja Dudę: "Wybory te nie s± zakupy w sklepie, gdzie można kupić rzeczy, które mi się podobaj± - wybory to s± decyzje dla Polski nieodwracalne"

https://youtu.be/L2FszkM9Eag

Data: 2020-07-07 06:40:04
Autor: Runt
Marek Mi¶ko o spocie #DudaMimoWszystko - kom u zĹ‚oby?
W dniu 2020-07-07 o 00:04, Jacek Bialy pisze:
Działacz Konfederacji i Młodzierzy Wszechpolskiej odpowiada, dlaczego zagłosuje na Andrzeja Dudę: "

To proste. PiS obiecał im żłoby i koryta.
Co prawda puste ale zawsze co¶! ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/