Marek Rosiak nie od jednej ręki zginął

Data: 2010-10-20 18:02:42
Autor: u2
Marek Rosiak nie od jednej ręki zginął
http://januszwojciechowski.blog.onet.pl/Marek-Rosiak-nie-od-jednej-rek,2,ID416021084,n

"Z ofiary uczynić sprawcę - tą metodą bardzo często usprawiedliwiają sie
przestępcy. Musiałem go zabić, bo mnie zdenerwewował, bo mnie
sprowokował, bo on zaczął, bo aż sie prosił....

Panie i Panowie - nie mam teraz głowy do debat i polemik. Ale na miły
Bóg - opamietajcie się!

Ten człowiek przyszedł do mojego biura nasączony nienawiścią do nikogo
innego, tylko Kaczynskiego i do PiS-u!

Jednego z moich pracowników zastrzelił, drógiego usiłował zabic nożem.

A kto mówił - dorżnąć watahy PiSu? - Ziobro, Kurski, Cymański?

A kto mówił, że Kaczyńskiego trzeba zastrzelić i wypatroszyć? Ojciec
|Rydzyk? Wojciechowski? A może sam Kaczyński wzywał do zastrzelenia i
wypatroszenia samego siebie? "

Data: 2010-10-20 18:19:19
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cbf12aa$0$22814$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

A kto mówił, że Kaczyńskiego trzeba zastrzelić i wypatroszyć? Ojciec
|Rydzyk? Wojciechowski? A może sam Kaczyński wzywał do zastrzelenia i

Weź se do serca tumanie narcisza słowa:

http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/9e2f46ee78bee63c?hl=pl#
"...i otaczajacy go psi
motloch potakiwaczy probuja podbic swoje notowania poparcia - zerujac
na ludzkim dramacie. "

boukun

Data: 2010-10-20 20:45:04
Autor: Kaczysta
Marek Rosiak nie od jednej ręki zginął
Tak samo pluła propaganda PRL na Popiełuszkę - szczuto na niego całymi miesiącami, sączono w mediach jad. Potem po jego zabójstwie Urbanoidy pisały, że sam sobie winien, że mówił językiem nienawiści. Wypisz wymaluj - mamy teraz z tego powtórkę, i to w rocznicę.
Wtedy, w 1984 roku z Piotrowskiego i jego pomagierów próbowano zrobić niezrównoważonych psychicznie, którzy dokonali zbrodni pod wpływem emocji, bo  nie mogli ścierpieć, że Popiełuszko szkodzi Polsce, gdyż namawia do nienawiści.
AZ

Data: 2010-10-21 15:05:42
Autor: cirrus
Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4cbf38b4$0$20994$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to jeżeli tak to niezrównanym siewcą nienawiści jest Jarosław Kaczyński, a ani Palikot, ani Niesiołowski nie dorastają mu nawet do pięt.

--
stevep

Marek Rosiak nie od jednej ręki zginął