Marek Rosiak nie od jednej ręki zginął

Data: 2010-10-20 18:19:19
Autor: boukun
Marek Rosiak nie od jednej ręki zginął

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cbf12aa$0$22814$65785112news.neostrada.pl...
http://januszwojciechowski.blog.onet.pl/Marek-Rosiak-nie-od-jednej-rek,2,ID416021084,n

"Z ofiary uczynić sprawcę - tą metodą bardzo często usprawiedliwiają sie
przestępcy. Musiałem go zabić, bo mnie zdenerwewował, bo mnie
sprowokował, bo on zaczął, bo aż sie prosił....

Panie i Panowie - nie mam teraz głowy do debat i polemik. Ale na miły
Bóg - opamietajcie się!

Ten człowiek przyszedł do mojego biura nasączony nienawiścią do nikogo
innego, tylko Kaczynskiego i do PiS-u!

Jednego z moich pracowników zastrzelił, drógiego usiłował zabic nożem.

A kto mówił - dorżnąć watahy PiSu? - Ziobro, Kurski, Cymański?

A kto mówił, że Kaczyńskiego trzeba zastrzelić i wypatroszyć? Ojciec
|Rydzyk? Wojciechowski? A może sam Kaczyński wzywał do zastrzelenia i
wypatroszenia samego siebie? "

Weź se do serca tumanie narcisza słowa:

http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/9e2f46ee78bee63c?hl=pl#
"...i otaczajacy go psi
motloch potakiwaczy probuja podbic swoje notowania poparcia - zerujac
na ludzkim dramacie. "

boukun

Marek Rosiak nie od jednej ręki zginął