Marek Rosiak nie od jednej ręki zginął

Data: 2010-10-20 20:42:17
Autor: abc
Marek Rosiak nie od jednej ręki zginął
Ze strony
http://januszwojciechowski.salon24.pl/241293,marek-rosiak-nie-od-jednej-reki-zginal

4. Nie miałem wczoraj czasu ani sił, żeby śledzic komentarze. Sięgnąłem
do nich dziś i odnoszę wrazenie, że za tę zbrodnię moralną winę ponosi PiS.

Wchodzi na to, że to politycy PiS nasączyli tego człowieka nienawiscia do
samych siebie, to Jarosław Kaczyński wyhodował w jego umyśle chęć zabicia
Jarosława Kaczyńskiego.

Niektórzy komentatorzy przyznają, że może troche winy jest i po drugiej
stronie politycznej barykady, ale oczywiście wina PiS-u jest zdecydowanie
większa!

5. Z ofiary uczynić sprawcę - tą metodą bardzo często usprawiedliwiają sie
przestępcy. Musiałem go zabić, bo mnie zdenerwewował, bo mnie sprowokował,
bo on zaczął, bo aż sie prosił....

Panie i Panowie - nie mam teraz głowy do debat i polemik. Ale na miły Bóg -
opamietajcie się!

Ten człowiek przyszedł do mojego biura nasączony nienawiścią do nikogo
innego, tylko Kaczynskiego i do PiS-u!

Jednego z moich pracowników zastrzelił, drugiego usiłował zabic nożem.

A kto mówił - dorżnąć watahy PiSu? - Ziobro, Kurski, Cymański?

A kto mówił, że Kaczyńskiego trzeba zastrzelić i wypatroszyć? Ojciec
|Rydzyk? Wojciechowski? A może sam Kaczyński wzywał do zastrzelenia i
wypatroszenia samego siebie?

Więcej