"Marek Suski porównał związki partnerskie z zoofilią".

Data: 2012-01-12 21:09:22
Autor: Lorn
"Marek Suski porównał związki partnerskie z zoofilią".
"Awantura w Sejmie podczas debaty o ustawie o ochronie praw zwierząt. Gdy na mównicy występował poseł Ruchu Palikota Robert Biedroń, poseł Marek Suski z PiS-u porównał związki partnerskie do zoofilii. Tak wyglądała ta wymiana zdań:
- Zaczynamy myśleć o zwierzętach w kontekście istot, które mają nie tylko ciało i futro, ale także swoją godność. Powinniśmy po prostu traktować się po partnersku w tych relacjach - mówił Biedroń. - Związki partnerskie.... - zakrzyknął z sali poseł PiS Marek Suski.

- Ten żart pana posła jest myślę, bardzo nie na miejscu - ripostował Robert Biedroń. - W pana przypadku bardzo - odpowiedział Suski."

http://tnij.org/sbsd

Suski kabareciarz... Szkoda, że wyłącznie głupie żarty opowiada.

Data: 2012-01-12 21:29:03
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jenelk$jij$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przede wszystkim zwykły cham.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-12 22:58:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jenfqh$ntu$1inews.gazeta.pl...

http://tnij.org/sbsd

Suski kabareciarz... Szkoda, że wyłącznie głupie żarty opowiada.

Przede wszystkim zwykły cham.

Nie. Nie zwykły cham. PiS-owski cham.

Data: 2012-01-13 18:09:17
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f0f579e$0$26685$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ok. Zmieniam zwykły na podły. Może być?

Przemek

Data: 2012-01-12 21:32:36
Autor: Jarosław Tumidaj
"Marek Suski porównał związki partnerskie z zoofilią".
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jenelk$jij$1inews.gazeta.pl...
"Awantura w Sejmie podczas debaty o ustawie o ochronie praw zwierzÄ…t.

Pierdolić prawa zwierząt waszych i tak je zeżremy kiedyś w końcu bo tu w Polsce nie będzie nic do jedzenia jak chuje jak wy nadal będą rządzić.

Gdzie są wy gnoje prawa Polaków do godnego życia? Wy chuje się zwierzętami zajmujecie teraz jebane bandziory?

Data: 2012-01-13 14:36:08
Autor: Marek
"Marek Suski porówna³ zwi±zki partnerskie z zoofili±".
On 12 Sty, 21:09, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

- Zaczynamy my¶leæ o zwierzêtach w kontek¶cie istot, które maj± nie
tylko cia³o i futro, ale tak¿e swoj± godno¶æ. Powinni¶my po prostu
traktowaæ siê po partnersku w tych relacjach - mówi³ Biedroñ.

Futrzaki...???
A co ze szczeciniastymi i pierzastymi ?

Data: 2012-01-14 05:26:19
Autor: stevep
"Marek Suski porówna³ zwi±zki partnerskie z zoofili±".
Dnia 13-01-2012 o 23:36:08 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisa³(a):

[...]

A z tymi swoich stosunków Suski nie wyklucza.  ;)

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-14 15:01:09
Autor: raff
"Marek Suski porówna³ zwi¹zki partnerskie z zoofili¹".

Tych nie traktujemy po partnersku.

R.

Data: 2012-01-14 15:37:17
Autor: Marek

<mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

>Futrzaki...???
>A co ze szczeciniastymi i pierzastymi ?

Tych nie traktujemy po partnersku.

R.

Biedron dyskryminuje niektore zwierzeta z powodu okrycia skory !!!
Ja to bym mu poradzil zastanowic sie nad partnerstwem z rybami, a
zwlaszcza z gatunkiem : blowfish.

Data: 2012-01-15 13:52:26
Autor: raff
"Marek Suski porówna³ zwišzki partnerskie z zoofiliš".
On Sat, 14 Jan 2012 15:37:17 -0800 (PST), Marek
> [...]

Biedron dyskryminuje niektore zwierzeta z powodu okrycia skory !!!
Ja to bym mu poradzil zastanowic sie nad partnerstwem z rybami, a

Ja bym to okreslil innym mocnym slowem: DYSKRYMINACJA.

R.

Data: 2012-01-16 05:03:52
Autor: stevep
"Marek Suski porówna³ zwišzki partnerskie z zoofiliš".
Dnia 15-01-2012 o 13:52:26 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisa³(a):

> [...]

zwlaszcza z gatunkiem : blowfish.

Ja bym to okreslil innym mocnym slowem: DYSKRYMINACJA.

S³usznie nale¿y siê Kurwikowski idiotom jak Suski.

Data: 2012-01-13 18:30:10
Autor: pluton
"Marek Suski porówna³ zwi±zki partnerskie z zoofili±".
"Awantura w Sejmie podczas debaty o ustawie o ochronie praw zwierz±t.

Cos z Alikiem ?

Nullification

"Marek Suski porównał związki partnerskie z zoofilią".