"Marek Suski porównał związki partnerskie z zoofilią".

Data: 2012-01-13 14:36:08
Autor: Marek
"Marek Suski porównał związki partnerskie z zoofilią".
On 12 Sty, 21:09, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

- Zaczynamy myśleć o zwierzętach w kontekście istot, które mają nie
tylko ciało i futro, ale także swoją godność. Powinniśmy po prostu
traktować się po partnersku w tych relacjach - mówił Biedroń.

Futrzaki...???
A co ze szczeciniastymi i pierzastymi ?

Data: 2012-01-14 05:26:19
Autor: stevep
Dnia 13-01-2012 o 23:36:08 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

[...]

A z tymi swoich stosunków Suski nie wyklucza.  ;)

--
stevep

Data: 2012-01-14 15:01:09
Autor: raff
"Marek Suski porównał zwišzki partnerskie z zoofiliš".

Tych nie traktujemy po partnersku.

R.

Data: 2012-01-14 15:37:17
Autor: Marek

<mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

>Futrzaki...???
>A co ze szczeciniastymi i pierzastymi ?

Tych nie traktujemy po partnersku.

R.

Biedron dyskryminuje niektore zwierzeta z powodu okrycia skory !!!
Ja to bym mu poradzil zastanowic sie nad partnerstwem z rybami, a
zwlaszcza z gatunkiem : blowfish.

Data: 2012-01-15 13:52:26
Autor: raff
"Marek Suski porównał zwišzki partnerskie z zoofiliš".
On Sat, 14 Jan 2012 15:37:17 -0800 (PST), Marek
> [...]

Biedron dyskryminuje niektore zwierzeta z powodu okrycia skory !!!
Ja to bym mu poradzil zastanowic sie nad partnerstwem z rybami, a

Ja bym to okreslil innym mocnym slowem: DYSKRYMINACJA.

R.

Data: 2012-01-16 05:03:52
Autor: stevep
Dnia 15-01-2012 o 13:52:26 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

zwlaszcza z gatunkiem : blowfish.

Ja bym to okreslil innym mocnym slowem: DYSKRYMINACJA.

Słusznie należy się Kurwikowski idiotom jak Suski.
--
stevep

"Marek Suski porównał związki partnerskie z zoofilią".