Marek, sam daj kobietom spokój.

Data: 2011-09-19 13:57:04
Autor: stevep
Marek, sam daj kobietom spokój.
# O Kongresie Kobiet Marek Magierowski z "Rzeczpospolitej" napisał, że  zgadza się z wieloma postulatami o płacach i równouprawnieniu. Ale  konkluzję postawił taką:

  "Kobiety potrzebują w życiu bezpieczeństwa i stabilności, a nie modnych  sloganów wygłaszanych przez socjolożki, politolożki i filozofki.  Potrzebują spokoju, a nie ciągłego rewolucyjnego fermentu. Potrzebują  rodziny, a nie związków partnerskich. Tak przynajmniej mówią mi kobiety,  które cenię najbardziej".

  Marek (publiczność przepraszam za poufały ton, ale używam go celowo, bo  Marek był moim kolegą biurko w biurko w "Gazecie", a dwa lata temu już z  trybuny niechętnej "Gazecie" stanął w mojej obronie, gdy "Gazeta Polska"  oskarżyła mnie, że byłem agentem SB) to, co napisałeś urąga Twojej  inteligencji i obraża inteligencję publiczności.
Skoro postulaty są słuszne, bo dyskryminacja kobiet jest, to jak można je  tak pogardliwie w rzekomym interesie "prostego człowieka" zbywać?

  W PRL była taka propagandowa figura. Garstka awanturników politycznych,  elementów wywrotowych, jątrzy i judzi, czyli zawraca w głowach uczciwym  obywatelom, robotnikom, chłopom, inteligencji pracującej, studentom itd.,  którzy pragną w spokoju pracować i uczyć się dla dobra ojczyzny. Podpalają  nasz wspólny dom dla sobie tylko wiadomych, niecnych celów.

  Marek, nie wygłupiaj się. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1h6z

--