Maria Peszek krytycznie o Polsce: "To jedna z najciemniejszych ojczyzn, jaką można sobie wylosować"

Data: 2019-08-21 12:18:41
Autor: Zenek Kapelinder
Maria Peszek krytycznie o Polsce: "To jedna z najciemniejszych ojczyzn, jaką można sobie wylosować"
Jako aktorka ma taka urode ze do radia sie nadaje.

Data: 2019-08-21 21:21:28
Autor: u2
Maria Peszek krytycznie o Polsce: "To jedna z najciemniejszych ojczyzn, jaką można sobie wylosować"
Jako aktorka ma taka urode ze do radia sie nadaje.

ma przynajmniej przyjemny głos ? bo nie słyszałem, tylko czytałem różne dziwactwa z jej wypowiedzi:)

--
I love love

Data: 2019-08-22 08:05:10
Autor: Runt
mister kotłowni
Jako aktorka ma taka urode ze do radia sie nadaje.

ty ze swoją jedynie do kotłowni! ;-))))

--
Runt

Maria Peszek krytycznie o Polsce: "To jedna z najciemniejszych ojczyzn, jaką można sobie wylosować"