Maria Wern w UPC - problemy z d¼wiêkiem

Data: 2013-05-28 17:36:32
Autor: J.R.
Maria Wern w UPC - problemy z d¼wiêkiem
W serialu kryminalnym Maria Wern (AleKino+ HD, niedziele, godz 20, UPC Warszawa) od kilku odcinków wystêpuj± do¶æ osobliwe problemy z d¼wiêkiem, s³yszalne na wersji oryginalnej (szwedzkiej), bez lektora.

Muzyka, g³o¶na mowa przechodzi poprawnie, natomiast d¼wiêki t³a, zw³aszcza niskie (np. silnik samochodowy) s± "pompowane" - ca³y czas s³ychaæ zmianê poziomu, co jest oczywi¶cie strasznie mêcz±ce.

Czy tak tylko w UPC Warszawa, czy raczej nadawca co¶ ¼le robi?

--
J.R.

Data: 2013-05-28 23:07:06
Autor: Wariat z gwizdem
On 2013-05-28 17:36, J.R. wrote:
[...]

Ja mam podobnie na AK+ HD.  Nie przez UPC a przez NC+. Tylko ten kana³ na oryginalnym d¼wiêku, bo polski dzia³a normalnie (ale nie ma ju¿ niestety piêciu kana³ów na DD). Choæby dzisiaj Walander o 20tej.

Data: 2013-05-29 20:04:51
Autor: J.R.
Maria Wern w UPC - problemy z d¼wiêkiem
Wariat z gwizdem pisze:
[...]

Czy tak tylko w UPC Warszawa, czy raczej nadawca co¶ ¼le robi?

Ja mam podobnie na AK+ HD.  Nie przez UPC a przez NC+.

UPC bierze pewnie z NC+.

Tylko ten kana³ na oryginalnym d¼wiêku, bo polski dzia³a normalnie (ale nie ma ju¿ niestety piêciu kana³ów na DD). Choæby dzisiaj Walander o 20tej.

Przez chwilê ogl±da³em tego Wallandera i nie zauwa¿y³em problemu. W Marii Wern to siê znacznie bardziej rzuca³o w uszy.

--
J.R.

Data: 2013-05-30 09:14:43
Autor: Wariat z gwizdem
On 2013-05-29 20:04, J.R. wrote:
Wariat z gwizdem pisze:
[...]

Czy tak tylko w UPC Warszawa, czy raczej nadawca co¶ ¼le robi?

Ja mam podobnie na AK+ HD.  Nie przez UPC a przez NC+.

UPC bierze pewnie z NC+.

Mo¿e... W³a¶cicielem jest chyba Canal+.

[...]

Tylko na ¶cie¿ce d¼wiêkowej oryginalnej angielskiej, na polskiej by³o normalnie. I tak jak napisa³e¶ wcze¶niej to dotyczy pewnych d¼wiêków z t³a. P³ywanie poziomu... Nie na ka¿dej scenie by³o wyra¼nie s³yszalne.

Data: 2013-06-03 18:27:13
Autor: J.R.
Maria Wern w UPC - problemy z d¼wiêkiem
Wariat z gwizdem pisze:
[...]

Przez chwilê ogl±da³em tego Wallandera i nie zauwa¿y³em problemu. W
Marii Wern to siê znacznie bardziej rzuca³o w uszy.

Tylko na ¶cie¿ce d¼wiêkowej oryginalnej angielskiej, na polskiej by³o normalnie.

Oczywi¶cie, polskiej ¶cie¿ki nigdy nie u¿ywam.

I tak jak napisa³e¶ wcze¶niej to dotyczy pewnych d¼wiêków z t³a. P³ywanie poziomu... Nie na ka¿dej scenie by³o wyra¼nie s³yszalne.

We wczorajszej Marii Wern d¼wiêk  by³ w porz±dku. Ale 4 poprzednie odcinki by³y popsute...

--
J.R.

Maria Wern w UPC - problemy z d¼wiêkiem