[Banasiowo] Marian się wk...

Data: 2020-02-19 03:39:20
Autor: Bruno Brunowski
[Banasiowo] Marian się wk...
Podobno CBA robi mu od rana kipisz w chałupie, a na dokładkę zatrzymali mu syna.

BTW Agent Tomek również przewieziony na dołek.

I tak o to palec Choleckiej doprowadził do eskalacji w wojnie z "kryształami".

Idę po popcorn.

--
Bruno

Data: 2020-02-19 06:50:17
Autor: Bruno Brunowski
[Banasiowo] Marian się wk...
W dniu środa, 19 lutego 2020 12:39:21 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Są i działania odwetowe. NIK wkracza z kontrolą do Prokuratury Krajowej.

Informację tę potwierdził Onetowi szef Departamentu Porządku i Bezpieczeństwa Wewnętrznego NIK Marek Bieńkowski.

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/nik-rozpoczal-kontrole-w-prokuraturze-krajowej/fkltc65.amp

--
Bruno

Data: 2020-02-19 07:28:12
Autor: japanizer
[Banasiowo] Marian się wk...
On Wednesday, February 19, 2020 at 11:50:19 PM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
> [...]

Informację tę potwierdził Onetowi szef Departamentu Porządku i Bezpieczeństwa Wewnętrznego NIK Marek Bieńkowski..

Aj waj, dzieje się dzisiaj - już mamy nowego szefa CBA - na razie awaryjny, na 3 miesiące, do wyborów prezydenckich:

https://www.wprost.pl/kraj/10299990/tvp-info-bedzie-nowy-szef-cba-wiadomo-kto-zastapi-ernesta-bejde.html

Jak podaje TVP Info, Ernest Bejda przestanie kierować pracami Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Zastąpić ma go płk Andrzej Stróżny, dotychczasowy funkcjonariusz Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, dyrektor departamentu postępowań karnych w delegaturze katowickiej. Z ustaleń dziennikarzy wynika, że będzie on powołany na pełniącego obowiązki szefa CBA na trzy miesiące.

Data: 2020-02-19 08:07:55
Autor: Bruno Brunowski
[Banasiowo] Marian się wk...
W dniu środa, 19 lutego 2020 15:50:19 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Informację tę potwierdził Onetowi szef Departamentu Porządku i Bezpieczeństwa Wewnętrznego NIK Marek Bieńkowski..

A Marian listy śle do Marszałek Witek, tak jakby on coś mogła:
""Jestem zmuszony poinformować Panią Marszałek o naruszeniu prawa przez organy procesowe prowadzące postępowanie przygotowawcze. W dniu dzisiejszym funkcjonariusze Centralnego Biura Antykorupcyjnego (....) dokonali przeszukania mojego mieszkania, a także mieszkań, w których przebywały moja żona i córka, oraz pokoju hotelowego, w którym przebywał mój syn. Następnie podjęli próbę przeszukania gabinetu Prezesa Najwyższej Izby Kontroli mimo oświadczenia, że nie znajdują się tam żadne dokumenty wymienione w postanowieniu Prokuratora. Takie działanie organów ścigania jest bez precedensu, bowiem oznacza możliwość naruszenia niezależności konstytucyjnego, naczelnego organu kontroli państwowej" - pisze Marian Banaś i podkreśla: "Stanowczo sprzeciwiam się takim działaniom - zwłaszcza, że poinformowałem funkcjonariuszy CBA o treści opinii Biura Analiz Sejmowych (...), z której jednoznacznie wynika, iż wobec osoby, której przysługuje immunitet, nie wolno podejmować tego rodzaju czynności".

Więcej na https://www.rmf24.pl/fakty/news-ostry-list-mariana-banasia-do-elzbiety-witek-ws-dzialan-cba-,nId,4335903

PS. Szef CBA Ernest Bejda leci ze stanowiska: https://wiadomosci.onet.pl/kraj/ernest-bejda-odchodzi-z-cba-zastapi-go-andrzej-strozny/f4cpnj4

--
Bruno

Data: 2020-02-19 17:13:25
Autor: u2
[Banasiowo] Marian się wk...
A Marian listy śle do Marszałek Witek, tak jakby on coś mogła

ano brutek, Superwizjer TVN24 postanowił upolować szefa NIK, więc causa finita:)))))))))

Data: 2020-02-20 02:48:17
Autor: Bruno Brunowski
[Banasiowo] Marian się wk...
W dniu środa, 19 lutego 2020 17:07:58 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
""Jestem zmuszony poinformować Panią Marszałek o naruszeniu prawa przez organy procesowe prowadzące postępowanie przygotowawcze. W dniu dzisiejszym funkcjonariusze Centralnego Biura Antykorupcyjnego (...) dokonali przeszukania mojego mieszkania, a także mieszkań, w których przebywały moja żona i córka, oraz pokoju hotelowego, w którym przebywał mój syn. Następnie podjęli próbę przeszukania gabinetu Prezesa Najwyższej Izby Kontroli mimo oświadczenia, że nie znajdują się tam żadne dokumenty wymienione w postanowieniu Prokuratora. Takie działanie organów ścigania jest bez precedensu, bowiem oznacza możliwość naruszenia niezależności konstytucyjnego, naczelnego organu kontroli państwowej" - pisze Marian Banaś i podkreśla: "Stanowczo sprzeciwiam się takim działaniom - zwłaszcza, że poinformowałem funkcjonariuszy CBA o treści opinii Biura Analiz Sejmowych (...), z której jednoznacznie wynika, iż wobec osoby, której przysługuje immunitet, nie wolno podejmować tego rodzaju czynności".

A dziś inicjatywę odzyskuje CBA i Prokuratura: "Nad ranem agenci CBA weszli do mieszkania syna prezesa NIK Mariana Banasia w Wyszkowie na Mazowszu - podaje RMF FM. Trwa przeszukanie i zabezpieczanie dokumentów.

To kolejna akcja CBA w sprawie Mariana Banasia. Jak się dowiedzieli reporterzy RMF FM, nad ranem agenci weszli do mieszkania syna prezesa NIK w Wyszkowie na Mazowszu. Z informacji stacji wynika, że trwa przeszukanie, a śledczy zabezpieczają dokumenty."
https://natemat.pl/300089,rmf-fm-cba-w-mieszkaniu-syna-prezesa-nik-mariana-banasia

--
Bruno

Data: 2020-02-20 04:32:17
Autor: Jacek Bialy
[Banasiowo] Marian się wk...
   -- - A dziś inicjatywę odzyskuje CBA i Prokuratura

A potem będzie zmiana...   Tylko co znaleźli?

JB

Data: 2020-02-20 04:57:30
Autor: Bruno Brunowski
[Banasiowo] Marian się wk...
W dniu czwartek, 20 lutego 2020 13:32:19 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - A dziś inicjatywę odzyskuje CBA i Prokuratura

A potem będzie zmiana...   Tylko co znaleźli?

Nie wiem, ale popcorn mi się kończy.

--
Bruno

Data: 2020-02-20 15:16:38
Autor: Jacek Bialy
[Banasiowo] Marian się wk...
-- - A dziś inicjatywę odzyskuje CBA i Prokuratura

A potem będzie zmiana...   Tylko co znaleźli?

  -- Nie wiem, (...)

Może to ustawka?

JB

Data: 2020-02-20 22:31:27
Autor: Bruno Brunowski
[Banasiowo] Marian się wk...
W dniu piątek, 21 lutego 2020 00:16:40 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> -- - A dziś inicjatywę odzyskuje CBA i Prokuratura

> A potem będzie zmiana...   Tylko co znaleźli?

  -- Nie wiem, (...)

Może to ustawka?

To, to na pewno. Trzeba za wszelką cenę odwrócić uwagę od palucha Lichockiej.

--
Bruno

Data: 2020-02-20 12:56:22
Autor: Runt
[Banasiowo] Marian się wk...
W dniu 2020-02-20 o 11:48, Bruno Brunowski pisze:

[...]

Szukają haków które ma na nich Banaś ;-))))

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-21 03:50:05
Autor: Bruno Brunowski
[Banasiowo] Marian się wk...
W dniu czwartek, 20 lutego 2020 11:48:18 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

To kolejna akcja CBA w sprawie Mariana Banasia. Jak się dowiedzieli reporterzy RMF FM, nad ranem agenci weszli do mieszkania syna prezesa NIK w Wyszkowie na Mazowszu. Z informacji stacji wynika, że trwa przeszukanie, a śledczy zabezpieczają dokumenty."

A dziś Marian poszedł na skargę.
https://tvn24.pl/polska/marian-banas-w-sejmie-spotkanie-prezesa-nik-z-marszalek-sejmu-elzbieta-witek-4249445

--
Bruno

Data: 2020-02-21 03:51:15
Autor: mrbluesky.pl
[Banasiowo] Marian się wk...
Data: 2020-02-21 13:19:45
Autor: boukun
[Banasiowo] Marian się wk...
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
I nic mu taskarga nie dala:
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/marszalek-sejmu-elzbieta-witek-i-szef-nik-marian-banas-spotkali-sie-w-sejmie/e4e9jv6

Anul
22 min. temu

Czyli jej chatę można rewidować i wchodzić bez pukania

Data: 2020-02-19 15:04:46
Autor: Runt
[Banasiowo] Marian się wk...
W dniu 2020-02-19 o 12:39, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Jak dla mnie mogą pozagryzać się pomiędzy sobą.

Data: 2020-02-19 15:11:13
Autor: A. Filip
[Banasiowo] Marian się wk... [Co zrobią DO wyborów prezydenckich?]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

<ironia> No jak ten podły PiS śmie tak służby wykorzystywać! </ironia>

Hipoteza cyniczna:  Jak prezes NIK przetrwa za wybory prezydenckie to
potem będzie miał lata spokoju do kolejnych wyborów Sejmowych.
Czy chodzi o to by złapać króliczka czy o to by gonić go? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-19 07:04:34
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 19 lutego 2020 15:11:15 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

potem będzie miał lata spokoju do kolejnych wyborów Sejmowych.
Czy chodzi o to by złapać króliczka czy o to by gonić go? :-)

Pytanie, czy CBA w ogóle miała prawo do takiego wjazdu bez zniesienia immunitetu.

"Po godz. 9 reprezentujący Banasia mec. Marek Małecki przesłał nam oświadczenie w sprawie akcji CBA. ,,Nie ma podstaw faktycznych i prawnych do przeszukania. Co więcej, mieszkanie prezesa NIK-u chroni immunitet. W takiej sytuacji czynności CBA i Prokuratury Regionalnej w Białymstoku są niedopuszczalne i z całą pewnością złożymy na te czynności zażalenie" - napisał."

--
Bruno

Data: 2020-02-19 16:34:02
Autor: boukun
[Banasiowo] Marian się wk...
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To teraz Banaś będzie dla was przestępcą, czy autorytetem? Ten palec powiadasz?

boukun

Data: 2020-02-19 07:44:22
Autor: japanizer
[Banasiowo] Marian się wk...
On Thursday, February 20, 2020 at 12:34:06 AM UTC+9, boukun wrote:
[...]

A to już ustalcie tam w PiSie między sobą.

Data: 2020-02-19 07:48:13
Autor: Bruno Brunowski
[Banasiowo] Marian się wk...
W dniu środa, 19 lutego 2020 16:34:06 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Banasiem z immunitetem. Pisiory go wypromowały i dały immunitet, to niech teraz męczą z "kryształem". --
Bruno

Data: 2020-02-19 17:18:27
Autor: boukun
[Banasiowo] Marian się wk...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ale wiesz, jak to wygląda. Chcemy POsprzątać, próbujemy, jesteśmy zdeterminowani, dobrzy. Nic nie zamiatamy pod dywan, wszystko w granicach prawa.

boukun

Data: 2020-02-20 07:03:34
Autor: Runt
[Banasiowo] Marian się wk...
W dniu 2020-02-19 o 17:18, boukun pisze:

Ale wiesz, jak to wygląda. Chcemy POsprzątać, próbujemy, jesteśmy zdeterminowani, dobrzy. Nic nie zamiatamy pod dywan, wszystko w granicach prawa.

Buhahhahhhhaaaa! Wierzysz w to co napisałeś?
Wilki skoczyły sobie do gardeł! Wojna na całego!
Kto pociaga za sznurki? Komu przeszkadza rosnący w siłe Ziobro? Przypomnij sobie, jak to M.Morawiecki całkiem niedawno chwalił Banasia. Teraz łapiesz o co idzie? Nic sie nie dzieje bez wiedzy Nowogrodzkiej.

Data: 2020-02-20 07:00:47
Autor: Runt
[Banasiowo] Marian się wk...
W dniu 2020-02-19 o 16:34, boukun pisze:

To teraz Banaś będzie dla was przestępcą, czy autorytetem?

Mało mnie obchodzi Banaś i to całe szemrane towarzystwo.
Mogą sie pozagryzac! Okazuje się, że król jest nagi.