Marilleva 1400

Data: 2009-10-31 12:16:44
Autor: reme.k
Marilleva 1400
Mam pytanko do tych którzy byli w Marillevie 1400. 1. Czy podjazd z Marillevy 900 do 1400 stanowi duży kłopot? Jadę tam pod
koniec lutego.
Pod koniec marca droga jest czarna i sucha. Autobusy tam wjeżdżają.
Myślę że oni tam utrzymują drogi lepiej niż u nas.

2. Czy są potrzebne łańcuchy?
Jak będzie śnieg :)

3. Jak z miejscami parkingowymi na 1400?
Da się znaleźć.

4. Czy zjazd do sklepu np po zakupy na dół to duże wyzwanie bo słyszałem że
sklepy na Marillevie 1400 to drożyzna i słabe zaopatrzenie (chodzi mi o np
chleb, masło, napoje, piwko itp). Dzięki za pomoc
Jak masz karnet to możesz zjechać kabiną :)
Robiliśmy zakupy w 1400 i jakoś dało radę.
Jak jedziecie samochodem to też możecie zabrać zapas np. browaru :)

--

Marilleva 1400