Marilleva 1400

Data: 2009-11-02 00:55:12
Autor: darku
Marilleva 1400
On 30 Paź, 00:42, "Obi Wan Kenobi"
1. Czy podjazd z Marillevy 900 do 1400 stanowi duży kłopot? Jadę tam pod
koniec lutego.
Byłem  w tym terminie i nie było żadnego problemu - czysty asfalt.
2. Czy są potrzebne łańcuchy?
Jeśli nie weźmiesz to na pewno będą potrzebne.
3. Jak z miejscami parkingowymi na 1400?
Bez problemu
4. Czy zjazd do sklepu np po zakupy na dół to duże wyzwanie bo słyszałem że
sklepy na Marillevie 1400 to drożyzna i słabe zaopatrzenie (chodzi mi o np
chleb, masło, napoje, piwko itp). Dzięki za pomoc
Bez problemów samochodem, kabiną(skipass), lub na skróty przez las.
Ostatnia opcja po konsultacji z Haze. ;)
-- -
Pzdr
darku

Marilleva 1400