Marine Le PEN nawet jakby przegrala w wyborach Francuskich to EU rozleci sie szybko wg Die Welt

Data: 2017-04-23 07:48:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
Marine Le PEN nawet jakby przegrala w wyborach Francuskich to EU rozleci sie szybko wg Die Welt
Data: 2017-04-23 15:39:18
Autor: andal
Marine Le PEN nawet jakby przegrala w wyborach Francuskich to EU rozleci sie szybko wg Die Welt
On Sun, 23 Apr 2017 07:48:41 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:

W dniu niedziela, 23 kwietnia 2017 14:19:59 UTC+2 użytkownik maciek
zawieja napisał:
http://www.express.co.uk/news/world/795288/Marine-Le-Pen-French-Presidential-Elections-European-
Union-Germany-Die-Welt

Stara małpa Lepenica je banana:
http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/galleries/x701/236381.jpg

zaszkodzila ci

czys buddyjskim komuchem ?

Data: 2017-04-23 08:58:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 23 kwietnia 2017 17:39:20 UTC+2 użytkownik andal napisał:
On Sun, 23 Apr 2017 07:48:41 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]

No wiesz Andy, ona nawet byłaby dobra w innych okolicznościach.

Swego czasu podziwiałem tego pana, też zresztą ze środowiska Nouvelle Droite:
https://en.wikipedia.org/wiki/Alain_de_Benoist
https://en.wikipedia.org/wiki/Nouvelle_Droite
https://en.wikipedia.org/wiki/Groupement_de_recherche_et_d%27%C3%A9tudes_pour_la_civilisation_europ%C3%A9enne

Tylko że nie jest on tak wulgarny i obsceniczny jak ta pani.

Data: 2017-04-23 19:25:59
Autor: andal

napisał:
> [...]

A9tudes_pour_la_civilisation_europ%C3%A9enne

Tylko że nie jest on tak wulgarny i obsceniczny jak ta pani.

niekiedy tylko takie formy sa skuteczne

chyba ze sie czeka na arabska zaraze

Marine Le PEN nawet jakby przegrala w wyborach Francuskich to EU rozleci sie szybko wg Die Welt