Marionetka na tablecie

Data: 2013-03-07 18:26:47
Autor: abc
Marionetka na tablecie
Z niemakiem przyjąłem wystąpienie żałosnego prezesa PiS.

Dlaczego?  Kaczyński przytoczył fakty, z którymi dyskutować się nie da.

I dlatego Tusk nie polemizował z merytorycznymi zarzutami Kaczyńskiego tylko
próbował sprowokować chamską pyskówkę, żeby odwrócić uwagę od totalnej
klęski swojego rządu na wszystkich polach.

Data: 2013-03-07 19:01:23
Autor: Przemysław M.
Marionetka na tablecie
Dnia Thu, 7 Mar 2013 18:26:47 +0100, abc napisał(a):

[...]

Masz rację, z szaleńcem dyskutowac się nie da. Przypominam, że to
społeczeństwo decyduje kto będzie kierował krajem. Kilka lat temu zasunęło
kopa Kaczyńskim. Masz sklerozę: "przypadkowy prezydent" kontra "wirtualny
premier" ;-))))))

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Marionetka na tablecie