Marionetki+

Data: 2020-10-23 17:10:11
Autor: Runt
Marionetki+
https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/warszawa-trzaskowski-ostro-o-orzeczeniu-tk-w-sprawie-aborcji/3hm9snm,79cfc278

"Smutni panowie, ze swoim smutnym, niemającym pojęcia o prawdziwym życiu szefem z Żoliborza na czele, nie mieli nigdy na tyle odwagi, żeby swoje chore rozwiązania, jak sami to określają, "w ochronie życia" po prostu przegłosować w parlamencie. Nawet za tę sprawę bali się wziąć sami odpowiedzialność, zrzucając ją na dyspozycyjny "Trybunał" i jego marionetkową Panią "Prezes" - komentuje wyrok Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji Rafał Trzaskowski."

Strach ma coraz większe oczy.

--
Runt

Data: 2020-10-23 11:05:10
Autor: Zenek Kapelinder
Marionetki+
piątek, 23 października 2020 o 17:10:13 UTC+2 Runt napisał(a):
https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/warszawa-trzaskowski-ostro-o-orzeczeniu-tk-w-sprawie-aborcji/3hm9snm,79cfc278 "Smutni panowie, ze swoim smutnym, niemającym pojęcia o prawdziwym życiu szefem z Żoliborza na czele, nie mieli nigdy na tyle odwagi, żeby swoje chore rozwiązania, jak sami to określają, "w ochronie życia" po prostu przegłosować w parlamencie. Nawet za tę sprawę bali się wziąć sami odpowiedzialność, zrzucając ją na dyspozycyjny "Trybunał" i jego marionetkową Panią "Prezes" - komentuje wyrok Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji Rafał Trzaskowski." Strach ma coraz większe oczy. -- Runt Keep smilling. All's well that ends well.
Ty pizdzik vel runt dziura w dupie masz większe od strachu oczy jak klient hansa zasłużony nazista zasadza ci koła w wylot. Z niemieckiego znasz tylko zwrot szprycen pompen. Nie odpisuj bo brzydzę się czytać to co napiszesz ta sama reką co konia walisz.

Data: 2020-10-23 21:21:12
Autor: Runt
Marionetki+
W dniu 2020-10-23 o 20:05, KARALUCH I MASTURBANT Zenek Kapelinder pisze:
[...]

WON ZAROPIAŁY KUNDLU! KOŃCZ JUZ SIĘ MASTURBOWAC.
ZE SWEGO ORZESZKA OGNIA NIE WSKRZESISZ STARY CAPIE! ;-)))

--
Runt

Data: 2020-10-23 16:20:33
Autor: Zenek Kapelinder
Marionetki+
piątek, 23 października 2020 o 21:21:15 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Keep smilling. All's well that ends well.
Już nie zapomnisz mnie.
Internet ci nie da zapomnieć.

Data: 2020-10-24 08:17:43
Autor: Runt
kogutek z amnezją +
[...]

WON ZAWSZONY KUNDLU! KOŃCZ JUZ SIĘ MASTURBOWAC NA PSP.

Data: 2020-10-23 21:43:52
Autor: A. Filip
[Runt] Marionetki+
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
[...]

Aż tak Trzaskowski się boi?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-24 08:17:54
Autor: Runt
[PAJAC filip] Marionetki+
W dniu 2020-10-23 o 21:43, PAJAC A. Filip pisze:
[...]

Podziwiam twój talent dedukcyjny.
ty chłopie moze do milicji pisowskiej się zapisz.
oni takich geniuszy potrzebuja!

--
Runt

Data: 2020-10-24 09:32:27
Autor: A. Filip
Marionetki+ [Wielkie oczy strachy Trzaskowskiego]
[...]

Jak piszesz tak że można różnie zrozumieć to jaki ja mam interes  żeby
nie wybrać takie "zrozumienie" jakie mi pasuje?

Jak nie może być lepiej to niech choć będzie śmieszniej.  Jak się  nie
da ciebie ani uciszyć ani przekonać to można się chociaż pośmiać.
Przekonujesz (nieprzekonanych) "słabo", rozśmieszasz _znacznie_ lepiej :-)

Ten wyrok aborcyjny TK-PiS to spora szansa dla opozycji która
jełopozycja stara z pianą na ustach zmarnować "jak przeważnie" IMHO.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2020-10-25 17:59:58
Autor: Budzik
Marionetki+ [Wielkie oczy strachy Trzaskowskiego]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Jak piszesz tak że można różnie zrozumieć to jaki ja mam interes żeby nie wybrać takie "zrozumienie" jakie mi pasuje?

tylko i wyłącznie uczciwosc... ale do kogo ja to mowie... ;-DDDD

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2020-10-25 22:15:58
Autor: _Master_
Marionetki+
W dniu 2020-10-23 o 17:10, Runt pisze:
Smutni panowie, ze swoim smutnym, niemającym pojęcia o prawdziwym życiu szefem z Żoliborza na czele

Normalnie aż mi się macica poruszyła ;-)

Data: 2020-10-26 08:50:20
Autor: Runt
Marionetki+
W dniu 2020-10-25 o 22:15, _Master_ pisze:
W dniu 2020-10-23 o 17:10, Runt pisze:
Smutni panowie, ze swoim smutnym, niemającym pojęcia o prawdziwym życiu szefem z Żoliborza na czele

Normalnie aż mi się macica poruszyła ;-)

to pewnie przez te łóżkowe igraszki z zenusiem i u2. ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Marionetki+