Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Mariusz Kamiński do dziennikarki Gazety Wyborczej: „Jesteście nierzetelną, stronniczą, skrajn ie upolitycznioną redakcją”

Data: 2019-10-11 16:28:54
Autor: Lord Donald
[...]

Minister spraw wewnętrznych i administracji w mocnych słowach odpowiedział dziennikarce ,,GW", która podążała za nim na korytarzu, chcąc zadać kolejne pytania.

Wtedy też zniecierpliwiony Kamiński dosadnie odmówił udzielenia wywiadu i zarzucił dziennikowi z Czerskiej nierzetelność:

-- Z ,,Gazetą Wyborczą" nie rozmawiam, ponieważ jesteście nierzetelni.

Justyna Dobrosz-Oracz okazał się jednak nieustępliwa. Dziennikarka pytała o prześwietlanie przez służby Mariana Banasia, szefa NIK. Minister po raz kolejny odmówił, deklarując że nie będzie odpowiadał na pytania tak stronniczej i agresywnej redakcji.

-- Powiedziałem, że z ,,Gazetą Wyborczą" nie rozmawiam, ponieważ jesteście nierzetelni, agresywni, upolitycznieni, nieprzyjemni. Atakujecie ad personam ludzi i polityków. Proszę nie kręcić. -- wyjaśnił poirytowany Kamiński.

Dobrosz-Oracz próbowała się usprawiedliwić, że nie miała zamiaru atakować ministra Kamińskiego. To jednak nie pomogło, ponieważ jej rozmówca miał kolejną, gotową odpowiedź:

-- Pani koledzy robią naprawdę rzeczy niesłychane. Jesteście tak upolitycznioną redakcją. Pani teraz kręci nagranie, żeby pokazać, że ja uciekam od odpowiedzi. Powiedziałem pani wielokrotnie, że z ,,Gazetą Wyborczą" nie rozmawiam, ponieważ jesteście nierzetelną, stronniczą, skrajnie upolitycznioną redakcją -- podsumował.

https://propolski.pl/kaminski-do-dziennikarki-gw-jestescie-nierzetelni/?fbclid=IwAR0t4DnX3u82VhkXzFHANzJeYSzWe7Y5UrNc5uTD1IR5xWOV_kOUA4Cy3co