Mariusz niez³omny dowodzi

Data: 2010-01-19 04:04:39
Autor: zbig
Mariusz niez³omny dowodzi
He, he.Mariuszek wprowadza nowe rozumienia s³owa "dowód". Dla niego
dowodem na przeciek jest fakt spotkania na cmentarzu.
Co za fanatyczny je³op.

Data: 2010-01-19 13:22:53
Autor: mkarwan
Mariusz niez³omny dowodzi

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:3aa363ff-04ed-4cd4-af50-4e708e28d9dfj14g2000yqm.googlegroups.com...
He, he.Mariuszek wprowadza nowe rozumienia s³owa "dowód". Dla niego
dowodem na przeciek jest fakt spotkania na cmentarzu.
Co za fanatyczny je³op.

Moim zdaniem jego zeznania s± logiczne i spójne.
Je¶li tego nie rozumiesz zachowujesz siê jak "fanatyczny je³op".

Data: 2010-01-19 04:57:40
Autor: zbig
Mariusz niez³omny dowodzi
On 19 Sty, 13:22, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
U¿ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:3aa363ff-04ed-4cd4-af50-4e708e28d9dfj14g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

Moim zdaniem jego zeznania s± logiczne i spójne.
Je¶li tego nie rozumiesz zachowujesz siê jak "fanatyczny je³op".

Wiesz co to znaczy dowód? To co przedstawia Kamiñski to s± najwy¿ej
poszlaki, ale i to raczej dête.
Jak nie wiesz, to nie zabieraj g³osu cieniasie...

Data: 2010-01-19 05:11:00
Autor: zbig
Mariusz niez³omny dowodzi

Kamiñski t³umaczy, ¿e "pod³± i nikczemn± insynuacj±" jest to, ¿e
ujawni³ aferê hazardow±, bo mia³ informacje, ¿e prokuratura w
Rzeszowie chce mu postawiæ zarzuty.

Ale ju¿ " Mo¿emy wskazaæ moment przecieku - pó¼ne popo³udnie 24
sierpnia. Spotkanie Marcina Roso³a i Magdy Sobiesiak w kawiarni
"Pêdz±cy Królik" - stwierdzi³ Kamiñski. " pod³± insynuacj± ju¿ pewnie
wg Mariuszka nie jest.

Data: 2010-01-19 15:44:35
Autor: cirrus
Mariusz niez³omny dowodzi
U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:c055ef95-3397-410d-a120-f02d755d4f6a34g2000yqp.googlegroups.com...
[...]

"Pierdz±cy Królik" to najpowa¿niejszy "dowód" Mariuszka- czekisty.

--
stevep

Data: 2010-01-19 15:04:25
Autor: wekon
Mariusz niez³omny dowodzi
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:3aa363ff-04ed-4cd4-af50-4e708e28d9dfj14g2000yqm.googlegroups.com...
He, he.Mariuszek wprowadza nowe rozumienia s³owa "dowód". Dla niego
dowodem na przeciek jest fakt spotkania na cmentarzu.
Co za fanatyczny je³op.

Za to ty miernoto umys³owa, trzaskasz samymi dowodami. Ju¿ na podstawie dostepnych ogó³owi materia³ów wszystko jest jasne i logiczne, jak ciê to przerasta to chocia¿ nie wklejaj tych swoich bredni na psp. No chyba, ¿e masz "swoj± logiczn±" uk³adankê zdarzeñ, to sie podziel. Chêtnie poczytam o rysiu - skrzywdzonym celebrycie itd...

wekon

Data: 2010-01-19 15:38:35
Autor: Piotr
Mariusz niez³omny dowodzi
Dnia Tue, 19 Jan 2010 15:04:25 +0100, wekon napisa³(a):

[...]

No i niech napisze co¶ o logice spotkañ na cmentarzu, notabli rz±dz±cej
partii z ten tego "biznesmenami"... Albo na stacji benzynowej...
Piotr
--
Czego to ludzie z g³upoty nie zrobi±:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-19 15:46:58
Autor: cirrus
Mariusz niez³omny dowodzi
U¿ytkownik "wekon" <wekona@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hj4eqa$rkc$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A nie wiesz kretynie co stanowi dowód dla s±du? Na pewno nie chore rojenia nawiedzonego fanatyka.

--
stevep

Data: 2010-01-19 15:43:03
Autor: cirrus
Mariusz niez³omny dowodzi
[...]

Wyj±tkowo nawiedzony kretyn, bierze swoje urojenia za dowody.

--
stevep

Data: 2010-01-19 15:52:22
Autor: mkarwan
Mariusz niez³omny dowodzi

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hj4def$9bh$1news.vectranet.pl...
[...]

Czemu robisz z siebie durnia?
Czy powinienem napisaæ o tobie:
"To móg³ napisaæ tylko wyj±tkowo nawiedzony kretyn"

Data: 2010-01-19 15:57:08
Autor: awe
Mariusz niez³omny dowodzi

[...]
-- -- -- -- -- -- -
nie ma to jak genetyczny glab - dlatego tak strasznie mnie bawia te twoje WYWODY. Pisz tak dalej a zapewnisz mi dobry humor do konca roku...
awe

Data: 2010-01-19 07:14:55
Autor: zbig
Mariusz niez³omny dowodzi
On 19 Sty, 15:57, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:3aa363ff-04ed-4cd4-af50-4e708e28d9dfj14g2000yqm.googlegroups.com...
He, he.Mariuszek wprowadza nowe rozumienia s owa "dow d". Dla niego
dowodem na przeciek jest fakt spotkania na cmentarzu.
Co za fanatyczny je op.
-- -- -- -- -- -- -
nie ma to jak genetyczny glab - dlatego tak strasznie mnie bawia te twoje
WYWODY. Pisz tak dalej a zapewnisz mi dobry humor do konca roku...
awe

W robieniu z siebie kretyna poprzez wskazywanie na dowody, których nie
ma s±dzê , ¿e Mariuszkowi nie dorównam.
Przez dowód w najogólniejszym tego s³owa znaczeniu - nale¿y rozumieæ
taki fakt w domniemaniu prawdziwy, który ma s³u¿yæ za podstawê do
wiary w istnienie lub nieistnienie drugiego faktu".
Jaki jest wobec tego dowód na to, ze spotkanie na cmentarzu by³o
spowodowane ujawnieniem przecieku. ¯aden.
Gdyby spotkali sie w sejmie, kawiarni, parku kinie, na lotnisku efekt
móg³by byæ taki sam

Data: 2010-01-19 16:41:30
Autor: Piotr
Mariusz niez³omny dowodzi
Dnia Tue, 19 Jan 2010 07:14:55 -0800 (PST), zbig napisa³(a):

[...]

Co ty z tymi dowodami zbigu, w majtkach ciê uwieraj±, czy co? Kamiñski mówi co wie, jak to w s±dzie bywa. A, ¿e to co mówi ma sens pokaza³ sam pan premier rozpier... rz±d. Ale jak kto chce byæ ¶lepy, to nie da rady mu zabroniæ. Se b±d¼.
Piotr

Data: 2010-01-19 09:20:58
Autor: zbig
Mariusz niez³omny dowodzi
Ja nie bêdê wyrêcza³ s±du. tak jak Kamiñski.
Je¶li drzewiecki zezna, ze Tusk mu powiedzia³ o CBA to wtedy bedzie to
dowód. Wszystko inne to bicie piany bez szans nawet na wniesienie
oskar¿enia.

Data: 2010-01-20 03:00:24
Autor: awe
Mariusz niez³omny dowodzi

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ee8c191-758e-4275-b14f-67db7b20e69ep24g2000yqm.googlegroups.com...
Ja nie bêdê wyrêcza³ s±du. tak jak Kamiñski.
Je¶li drzewiecki zezna, ze Tusk mu powiedzia³ o CBA to wtedy bedzie to
dowód. Wszystko inne to bicie piany bez szans nawet na wniesienie
oskar¿enia.
-- -- -- -- -- -- -- --
ok dowod dowodem, ale chyba nie jestes na tyle naiwny zeby nie znac tuska i nie wiedziec ze to macher od sondazy i ma wielkie cisnienie na wladze....a bycie tam gdzie teraz jest to byc albo nie byc...wiec zalatwil to po swojemu. dowody? prosze bardzo: sam powiedzial ze po rozmowie z kaminskim gadal o sprawie z zainteroswanymi. A skad wiedzieli ze on wie? Pewnie wybaluszal galy wiec sie skapowali. A poza tym pewnie od poczatku o tym wiedzial. Nie w takie szambo ten chloptas ryzy wchodzil

Data: 2010-01-20 02:57:33
Autor: awe
Mariusz niez³omny dowodzi

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:421ad310-4485-4130-a30c-4afd9b9063a4u41g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

gosciu od kiedy to traktujesz polityke jako konkret? To PR, wirtual...myslisz ze wyborca duzo mysli co i jak? Poza tym wiadomo ze tusk kablowal rysiowi, zbysiowi i grzesiowi i cholera wie komu. wiadomo ze nie robili to za free tylko za rozne przyslugi...wiadomo tak jak wiadomo ze piskorski nie mogl wygrac ok 150 razy w ruletke, tylko zakombinowal...
wiadomo kim jest sobczak i wiadomo ze ten tusk, zbysi o grzesio to jego lokaje...
pod sciane i rozstrzelac...na cholere sie marnuja pieniadze podatnika..
chcesz jeszcze cos napisac o dowodach? dowody sie znajda...na te menty

Data: 2010-01-20 16:11:56
Autor: cirrus
Mariusz niez³omny dowodzi
[...]
[...]

Pewnie g³ówny srateg orzek³, ¿e "cmentarz" i "stacja benzynowa" ju¿ spowszednia³y, wiêc mo¿e ciemny lud kupi "Pierdz±cego Królika".

--
stevep

Mariusz niez³omny dowodzi