Mariuszu Hajduk wy zacznijcie sie leczyc u dobrego psychiatry

Data: 2012-05-22 02:32:57
Autor: Obserwator
Mariuszu Hajduk wy zacznijcie sie leczyc u dobrego psychiatry

Przeciez wy jestescie chorzy psychicznie. Pokazcie lekarzowi  tylko te teksty z psp, a na pewno szybko dostaniecie skierowanie na oddzial zamkniety.

Data: 2012-05-22 11:41:44
Autor: Hrabia Bobrowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jpetsp$p0o$1inews.gazeta.pl...

Przeciez wy jestescie chorzy psychicznie. Pokazcie lekarzowi  tylko te teksty
z psp, a na pewno szybko dostaniecie skierowanie na oddzial zamkniety.

Pokazałem twoje teksy z psp znajomemu psychiatrze. Werdykt: "zaawansowany czubek!". Doniesiesz na mnie?

BBR

Mariuszu Hajduk wy zacznijcie sie leczyc u dobrego psychiatry