Marka Unold - opinie

Data: 2011-03-25 07:29:44
Autor: Olo
Marka Unold - opinie
W dniu 2011-03-24 23:15, Jacek Midura pisze:
Cze艣膰,

wiem, 偶e ten mail zabrzmi mo偶e niekt贸rym jak klasyczny spam, ale trudno.
Potrzebuj臋 opinii o marce Unold - konkretnie chodzi mi o automaty do
pieczenia chleba. W internecie bardzo niewiele widz臋 na jej temat
(przynajmniej na polskoj臋zycznych stronach). Z tego co znalaz艂em
domy艣lam si臋, 偶e to jaka艣 niemiecka firma. Jaka to jest p贸艂ka - 艣rednia?
niska? Mo偶e kto艣 ma sprz臋t tej marki i si臋 podzieli wra偶eniami z
u偶ytkowania.
Z g贸ry dzi臋ki.

Marki nie znam, ale s膮dz膮c po tym co znalaz艂em w internecie, jest to marka jakiej艣 sieci sklep贸w a produkowane tam gdzie wszystkie inne takie rzeczy czyli w Chinach. Patrz膮c po cenie to sza艂u nie ma, taki sam automat do chleba innej firmy znalaz艂em za 1/2 ceny. Je艣li jest d艂uga gwarancja i podoba ci si臋, to bierz.

Olo
M贸j adres zakodowany ROT13.

Marka Unold - opinie