Market: Kurs rebreatherowy Inspiration Vision-ostatni wolny rebreather

Data: 2009-12-16 04:49:41
Autor: Adam Wysoczanski
Market: Kurs rebreatherowy Inspiration Vision-ostatni wolny rebreather
Witam !,
Zapraszam na kurs rebreatherowy Inspiration Vision i Inspiration
Classic. Mam wolny jeszcze tylko jeden rebreather.
W związku ze zbliżającą się gwiazdką oferuję kurs rebreather
Inspiration Vision i Classic w SUPER PROMOCYJNEJ cenie 1000PLN. Część
teoretyczna i praktyczna na basenie, będzie realizowana w Warszawie.
Część praktyczna na wodach otwartych w Dahab w terminie 02-09.01.2010..
Cena zawiera zajęcia teoretyczne i praktyczne, gazy i absorbent w
Polsce, wypożyczenie rebreathera na czas kursu.
Zapraszam serdecznie

Adam Wysoczański
Instructor Trainer TDI/SDI

Centrum Nurkowe
DIVING EXTREME
ul. Suchy Las 23,
02-495 Warszawa,
tel. kom. +48 501 622 545
Fax.+48 22 6621469
e-mail:  info@divingextreme.pl,
 www.divingextreme.pl

Data: 2009-12-17 10:33:24
Autor: Grzech00
Market: Kurs rebreatherowy Inspiration Vision-ostatni wolny rebreather
Egzamin na Kubie - oczywiście warunkiem zaliczenia jest zdanie częsci basenowej, na wodach otwartych w Dahabie (w cenę kursu nie wliczono gazów, absorbentu und wypozyczenia sprzętu na wyjazd) i wydanie dyplomu na Kubie (dojazd oczywiście na wlasny koszt).

reasumując - żadna to gwiazdkowa promocja, a jedynie li piekne ukrywanie dodatkowych kosztów:-)
Nie można od razu napisac co i jak?:)
Pozdrawiam,
Grzech00

Data: 2009-12-17 02:02:10
Autor: Adam Wysoczanski

Użytkownik "Adam Wysoczanski" <divingextr...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:cc919a97-331f-4883-b4d1-6bb4aaf3b08fh2g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

e-mail:  i...@divingextreme.pl,
 www.divingextreme.pl

Witaj,

Do każdego kursu nurkowego zawsze musimy doliczyć koszt przejazdu/
przelotu, noclegu, wyżywienia.
Kursy nurkowań technicznych, a kursy rebreatherowe są takimi kursami
nigdy nie zawierają w cenie kosztu gazów, absorbentu itd.
Kurs rebreather Inspiration Vision kosztuje normalnie 3000PLN plus
ewentualnie koszt wynajęcia rebreathera. Jest opłata za szkolenie,
czyli pracę instruktora. Za pracę Gas Blendera płacimy w bazie
nurkowej.
Osobiście nie lubię słowa promocja, ale tym razem go użyłem i
proponuję możliwość szkolenia na rebreatherze Inspiration Vision w
cenie 1000PLN podczas mojego pobytu w Dahab w terminie 2-9.01.2010.
W cenie 1000PLN masz szkolenie i wypożyczenie rebreathera, normalnie
kosztuje to 4000PLN plus extra koszty dla Biura Podróży i bazy
nurkowej.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam chętnych.

Adam Wysoczański
Instructor Trainer TDI/SDI

Centrum Nurkowe
DIVING EXTREME
ul. Suchy Las 23,
02-495 Warszawa,
tel. kom. +48 501 622 545
Fax.+48 22 6621469
adam@divingextreme.pl
www.divingextreme.pl

Data: 2009-12-17 11:09:51
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Adam Wysoczanski" <divingextreme@gmail.com> napisał w wiadomości news:45169c98-255b-42de-bccd-2b4f66d97173z41g2000yqz.googlegroups.com...

[...]

Ile kosztuje ten wyjazd do Dahab w całości i za co tam trzeba i ile na miejscu jeszcze płacić?
Jest jakiś link do niego?

pzdr, Karol

Data: 2009-12-17 09:49:11
Grzech00 <gszalbierz@wydawnictwo-delfin.pl> napisał(a):
[...]

Cena jest kilkukrotnie niższa niż w innych miejscach. Masz jasno podane gdzie
jest wapno sodowane wliczone, a gdzie nie jest wliczone.

Czepiasz się.

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-17 11:14:13
Autor: Grzech00

Użytkownik <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgcuqn$qth$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nigdy nie podważałem faktu, iż praca instruktora nie jest działalnością charytatywną. Oczywiście doskonale rozumiem fakt, że każdy musi (? lub powinien) zarabiac pieniązki. Moje zaskoczenie - lub delikatny niesmak - wzbudziło użycie słowa pormocja. Gdyby kursant miał wybór, gdzie kończy kurs (Polska lub Dahab), byłaby to pormocja. w tym przypadku jest to zabieg marketingowy i tyle. Czy się czepiam? jestem specem od reklamy, więc się czepiam:) Bo tu występuje po drugiej stronie barykady - jako potencjalny klient.

PS Sodową pijam z sokiem.
Pozdrawiam,
Grzech00

Data: 2009-12-17 11:16:04
> [...]

Moje zaskoczenie - lub delikatny niesmak - wzbudziło użycie słowa pormocja. Gdyby kursant miał wybór, gdzie kończy kurs (Polska lub Dahab), byłaby to pormocja. w tym przypadku jest to zabieg marketingowy i tyle. Czy się czepiam? jestem specem od reklamy, więc się czepiam:) Bo tu występuje po drugiej stronie barykady - jako potencjalny klient.

Wapno sodowane to wypełnienie pochłaniacza w obiegu zamkniętym, mogą być inne
na bazie wodorotlenków, lecz nie tylko są też ponad tlenkowe, ale to już masy
tleno twórcze. Tu masz recenzję pewnego artykułu, też jest o wodzie sodowej.
Autorami są inni ludzie, lecz znani w środowisku.

Wysłany: 06-04-2008, 12:10 Woda sodowa czy Prima aprilis.

Zobaczyłem czasopismo na którym były 2 osoby puszczające bąble, przestraszyłem
się że to jakieś zboki. Czytam tytuł, spokojnie to tylko "MAGAZYN nurkowanie"
NR3 MARZEC 2008. Jest tam artykuł o pochłaniaczach CO2 str 70-71. Patrzę na
rysunek pochłaniacza poprzecznego i oczom nie wierzę. Chodzi o kierunek
przepływu gazu. Obserwowałem osobiście że początkowe warstwy pochłaniacza źle
pracują, na ciepło, na zimno, lodem chłodzone, w wielokrotnych uruchomieniach.
Jest ta informacja w książce R Kłos Aparaty Nurkowe W rozdziale 8. Wynika z
tego że, rozpoczęcie pochłaniania od osi pochłaniacza zmniejsza ilość słabo
pracującego wapna sodowanego, w porównaniu do wariantu z rysunku. To co
przeczytałem było jeszcze bardziej śmieszne i straszne.
"Nie istnieją na chwilę obecną metody projektowania geometrii scrubera inne,
aniżeli metoda prób i błędów, co jest powodem wyboru przez większość
producentów sposobu określania geometrii scrubera, zgodnie z zasadą -
1kgabsorbentu na 1 godzinę czasu ochronnego."
Metody są znane, modele matematyczne również, MM nie znał jak się to skończyło
wiadomo.
Jest jeszcze lepszy tekst "Pył z absorbentu będzie krążył w pętli oddechowej
powodując zabrudzenie sprzętu (m.in. czujników tlenowych) oraz będzie dostawał
się do dróg oddechowych nurka tworząc w kontakcie z wodą drażniący drogi
oddechowe kwas węglowy". Po tym zdaniu oniemiałem tworzący się węglan wapnia
nie jest rozkładany przez wodę do kwasu węglowego, który jest fizjologiczną
substancją, inhalacje wodnym roztworem NaOH nie są. Przy zastosowaniu mas
tleno twórczych mamy wodorotlenek sodu lub potasu i dodatkowo nadtlenek wodoru
(woda utleniona),
Ale nie powstaje kwas węglowy.

Wodę sodową niektórzy piją, innym uderza do głowy. Artykuł posiada elementy
prawdy, lecz powinien być zakwalifikowany jako 1 04, dzień wygłupów, wolałbym
żeby to nie był faktyczny obraz wiedzy o pochłanianiu CO2.

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-17 11:20:28
Autor: ~BitPump
Market: Kurs rebreatherowy Inspiration Vision-ostatni wolny rebreather
powinien) zarabiac pieniązki. Moje zaskoczenie - lub delikatny niesmak - wzbudziło użycie słowa pormocja.

Adam nie napisał, że to jest promocja, tylko kurs jest w cenie promocyjnej. Bo jest.

I gdybym akurat miał ten termin wolny to już bym na ten kurs był zapisany. I to nie z uwagi na cenę, ale z uwagi na osobę prowadzącą zajęcia. Czy jest w Polsce ktoś bardziej doświadczony w nurkowaniu rebreatherowym i szkoleniu rebreatherowym niż Adam?

~BitPump

Data: 2009-12-17 11:32:12
Autor: Grzech00
Market: Kurs rebreatherowy Inspiration Vision-ostatni wolny rebreather
Nie neguję ani umiejętności ani profesjonalizmu przedmówcy, co można przeczytać w postach powyżej. Nie twierdzę, że jest złym/dobrym/najlepszym - nie wiem, jak mawiali w filmie "nie znam człowieka". Chodzi mi o chwyt marketingowy i to wszystko:-)
Pozdrawiam,
Grzech00

Data: 2009-12-17 12:22:17
~BitPump <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> napisał(a):
Czy jest w Polsce ktoś bardziej doświadczony w nurkowaniu rebreatherowym i szkoleniu rebreatherowym niż Adam?

Bóg wie.

Zwykle wymieniam ludzi z AMW.

pozdrawiam rc

--

Market: Kurs rebreatherowy Inspiration Vision-ostatni wolny rebreather