(Market) Sprzedam kilka drobiazg贸w

Data: 2010-12-19 00:24:37
Autor: Daniel Kowalski
(Market) Sprzedam kilka drobiazg贸w
Mam do sprzedania kilka grat贸w, kt贸rych ju偶 nie u偶ywam, a komu艣 mog膮 si臋 przyda膰:

1) Kiesze艅 na bojk臋 z cordury - raz lub dwa w wodzie 50 PLN

2) P艂etwy paskowe Tusa Liberator X ten jaskrawozielone, mocno poobcierane rozmiar XL 50 PLN

3) Komputer Suunto Mosquito 偶贸艂ty, kupiony w 2006, pude艂ko, instrukcja,
  dodatkowa "przed艂u偶ka" do paska, ryski wynikaj膮ce z normalnego u偶ywania 700 PLN.  Opis i manual do wgl膮du poni偶ej -
  http://www.aqualung.com/technical_library/mosquito_manual_en_28f95.pdf

4) Ko艂owrotek typu Alpinur, na oko艂o 150m linki 100 PLN z karabinkiem mosi臋偶nym i pe艂n膮 szpul膮 2mm linki. Porysowany, w pe艂ni sprawny Mo偶na tu obejrze膰 takie ko艂owrotki  -   http://alpinur.webpark.pl/

5) Kaptur Eques roz 52 ciep艂y idealny na zim臋 (dosta艂em w komplecie z suchym, a u偶ywam innego, ten chyba w og贸le nie by艂 w wodzie) 70 PLN

Kontakt na maila: Kowikowi1979 (na) wp.pl
Niezainteresowanych przepraszam za spam.
pozdrawiam KOWI

Data: 2010-12-19 00:30:47
Autor: Daniel Kowalski
[...]

Cena komputera jest do negocjacji - rozwa偶臋 ka偶d膮 rozs膮dn膮 ofert臋 ;-) Luba zamian臋 na fajny m臋ski zegarek w tej klasie cenowej

Data: 2010-12-19 20:19:20
Autor: W艂odek
(Market) Sprzedam kilka drobiazg贸w
U偶ytkownik "Daniel Kowalski"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:iejfs2$edc$1@inews.gazeta.pl...

Mam do sprzedania kilka grat贸w, kt贸rych ju偶 nie u偶ywam, a komu艣 mog膮 si臋
CIACH
5) Kaptur Eques roz 52 ciep艂y idealny na zim臋 (dosta艂em w komplecie z
suchym, a u偶ywam innego, ten chyba w og贸le nie by艂 w wodzie) 70 PLN

Chyba zaklepany?. Jak my艣lisz wejdzie na moje ry艂ko? Mam wra偶enie 偶e tak. Co o tym my艣lisz?
Jak pomy艣lisz (po kr贸tkim zastanowieniu) i powiesz tak to 艣lij mi.

Kontakt na maila: Kowikowi1979 (na) wp.pl
Niezainteresowanych przepraszam za spam.
pozdrawiam KOWI

Pozdrawiam W艂odek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-12-19 20:45:33
Autor: Daniel Kowalski
(Market) Sprzedam kilka drobiazg贸w

Chyba zaklepany?. Jak my艣lisz wejdzie na moje ry艂ko? Mam wra偶enie 偶e
tak. Co o tym my艣lisz?
Jak pomy艣lisz (po kr贸tkim zastanowieniu) i powiesz tak to 艣lij mi.

Jutro wysy艂am, zmierzysz. PZDR

Data: 2010-12-19 20:47:54
Autor: Daniel Kowalski
(Market) Sprzedam kilka drobiazg贸w

5) Kaptur Eques roz 52 ciep艂y idealny na zim臋 (dosta艂em w komplecie z
suchym, a u偶ywam innego, ten chyba w og贸le nie by艂 w wodzie) 70 PLN

Mam jeszcze rozmiar 40 (3 razy w wodzie, nie wiem jakim cudem ja go k&%$ w艂o偶y艂em na g艂ow臋) ;-)

Data: 2010-12-19 22:03:27
Autor: W艂odek
(Market) Sprzedam kilka drobiazg贸w
U偶ytkownik "Daniel Kowalski"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:4D0E616A.9020701@gazeta.pl...

[...]

Bo masz mocn膮 mocne karczycho i mocn膮 g艂ow臋 ? :-)
Dzi臋ki za wysy艂k臋.

Pozdrawiam W艂odek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-12-21 12:55:15
Autor: 666
(Market) Sprzedam kilka drobiazg贸w
Bo to nie by艂 na g艂ow臋, tylko na g艂贸wk臋.
Nie wygl膮da艂e艣 w nim aby jak kawa艂 ..... ?
;-)

-- -- -