(Market) Sprzedam kilka drobiazg贸w

Data: 2010-12-19 20:19:20
Autor: W艂odek
(Market) Sprzedam kilka drobiazg贸w
U偶ytkownik "Daniel Kowalski"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:iejfs2$edc$1@inews.gazeta.pl...

Mam do sprzedania kilka grat贸w, kt贸rych ju偶 nie u偶ywam, a komu艣 mog膮 si臋
CIACH
5) Kaptur Eques roz 52 ciep艂y idealny na zim臋 (dosta艂em w komplecie z
suchym, a u偶ywam innego, ten chyba w og贸le nie by艂 w wodzie) 70 PLN

Chyba zaklepany?. Jak my艣lisz wejdzie na moje ry艂ko? Mam wra偶enie 偶e tak. Co o tym my艣lisz?
Jak pomy艣lisz (po kr贸tkim zastanowieniu) i powiesz tak to 艣lij mi.

Kontakt na maila: Kowikowi1979 (na) wp.pl
Niezainteresowanych przepraszam za spam.
pozdrawiam KOWI

Pozdrawiam W艂odek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-12-19 20:45:33
Autor: Daniel Kowalski
(Market) Sprzedam kilka drobiazg贸w

Chyba zaklepany?. Jak my艣lisz wejdzie na moje ry艂ko? Mam wra偶enie 偶e
tak. Co o tym my艣lisz?
Jak pomy艣lisz (po kr贸tkim zastanowieniu) i powiesz tak to 艣lij mi.

Jutro wysy艂am, zmierzysz. PZDR

(Market) Sprzedam kilka drobiazg贸w