Market-Tallin wraki 7-14 maj

Data: 2009-03-26 12:05:06
Autor: janek
Market-Tallin wraki 7-14 maj
Cześć,
Wypadły nam dwie osoby z drugiego terminu.7-14 maj.
W razie czego transport jest.
Z Jeleniej Góry jedzie bus i może kogoś zabrać po drodze.Lub własny.
Więcej info pod linkiem:
http://www.e-nurkowanie.com.pl/nurkowanie/index.php?ID=turystyka&ID2=22

lub na na priv.

pozdrawiam
janek pentz
info@e-nurkowanie.com.pl
gsm:+48 601 220 282

Data: 2009-03-30 14:09:26
Autor: qlphon
Market-Tallin wraki 7-14 maj

a jak z akomodacją?

"akomodacja - umiejętność dostosowania istniejącego układu do panujących warunków"
myślę, że odpowiedni trening przed wyprawą będzie wystarczający...

Data: 2009-03-31 10:41:57
Autor: yah
Market-Tallin wraki 7-14 maj
masz w skrzynce pełne info

Data: 2009-04-24 10:29:06
Autor: yah
Market-Tallin wraki 7-14 maj
Jeżeli ktoś nie ma jeszcze planów na maj to możemy zabrać jeszcze dwie osoby [jedzie busik]Wolne tylko 2 miejsca na drugi termin.
pozdr,
janek

Market-Tallin wraki 7-14 maj