Marketing Citi osi±gn±ł kolejny poziom ...

Data: 2012-04-06 07:30:19
Autor: xbartx
Marketing Citi osi±gn±ł kolejny poziom ...

.... tak zwany 'ewerest' dna ;)

Wczoraj zadzwoniła do mnie Pani i prawi tak. Jestem z Citi banku, rozmowa jest nagrywana i można ją będzie sobie odsłuchać bla bla i teraz najlepsze: 'wiem, że nie zgodził się Pan na otrzymywanie ofert reklamowych, ale czy nie chciałbym Pan jednorazowo się zgodzić i wysłuchać specjalnej oferty specjalnie dla Pana?' Normalnie ręce opadają żeby nie powiedzieć bardziej dosadniej - O rzesz k.rwa jego mać! --
xbartx

Data: 2012-04-06 00:34:16
Autor: Lisciasty
On 6 Kwi, 09:30, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
żeby nie powiedzieć bardziej dosadniej - O rzesz k.rwa jego mać!

Najgorsze jest to, że głupio człowiekowi zjechać tak± kobitę bo to i
tak nic nie da, a skurwiel który wymy¶lił ten genialny plan
marketingowy i tak nie ma bezpo¶redniego styku z klientem i możesz mu
skoczyć :/

L.

Data: 2012-04-06 08:16:44
Autor: xbartx
Marketing Citi osi±gn±ł kolejny poziom ...
Dnia Fri, 06 Apr 2012 00:34:16 -0700, Lisciasty napisał(a):

Najgorsze jest to, że głupio człowiekowi zjechać taką kobitę bo to i tak
nic nie da, a skurwiel który wymyślił ten genialny plan marketingowy i
tak nie ma bezpośredniego styku z klientem i możesz mu skoczyć :/

Tego akurat mam świadomość i nigdy się nie ciskam, bo wiem jak jest, no chyba że ktoś sam się osobiście prosi ;)
Powiedziałem, że zdecydowanie nie i Pani grzecznie się pożegnała. Ale fakt, ten kto to wymyślił, to ...

--
xbartx

Data: 2012-04-06 09:38:06
Autor: Bogdan B.
Marketing Citi osiÄ…gnÄ…Ĺ‚ kolejny poziom ...

RobiÄ… tak przynajmniej od roku.
I zadzwoniÄ… jeszcze nie raz :-)

Data: 2012-04-06 08:15:10
Autor: xbartx
Dnia Fri, 06 Apr 2012 09:38:06 +0200, Bogdan B. napisał(a):

RobiÄ… tak przynajmniej od roku.
I zadzwoniÄ… jeszcze nie raz :-)

No mi się to pierwszy raz przytrafiło.

--
xbartx

Data: 2012-04-06 12:48:21
Autor: MK
Marketing Citi osi±gn±ł kolejny poziom ...
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:jlm8me$ekp$2inews.gazeta.pl...
Dnia Fri, 06 Apr 2012 09:38:06 +0200, Bogdan B. napisał(a):

Robi± tak przynajmniej od roku.
I zadzwoni± jeszcze nie raz :-)

No mi się to pierwszy raz przytrafiło.

Do mnie kiedys tak zadzwonili z innego banku... Okazalo sie, ze wygralem nagrode w jakims konkursie (aparat fotograficzny), ale zeby ja otrzymac byl wymog wyrazenia zgody na przedstawienie tego podczas rozmowy... Hehe... ja wiedzialem, ze jest prowadzony taki konkurs, wiec wyrazilem :).

MK

Data: 2012-04-06 10:06:25
Autor: pawlin
W dniu 2012-04-06 09:38, Bogdan B. pisze:
[...]

mozna grzecznie odlozyc sluchawke :D

Data: 2012-04-06 01:09:50
Autor: Kris
W dniu pi±tek, 6 kwietnia 2012 10:06:25 UTC+2 użytkownik pawlin napisał:

mozna grzecznie odlozyc sluchawke :D

Równmież nie widze tu problemu. Niew dziękuje nie jestem zainteresowany i pa pa.

Data: 2012-04-06 11:03:28
Autor: xbartx
Dnia Fri, 06 Apr 2012 01:09:50 -0700, Kris napisał(a):

Równmież nie widze tu problemu. Niew dziękuje nie jestem zainteresowany
i pa pa.

Tak właśnie napisałem podczas składania wniosku ale jak widać w Citi jest inna rzeczywistość ;)

--
xbartx

Data: 2012-04-06 12:52:31
Autor: Bogdan B.
W dniu 2012-04-06 10:09, Kris pisze:
W dniu piątek, 6 kwietnia 2012 10:06:25 UTC+2 użytkownik pawlin napisał:

mozna grzecznie odlozyc sluchawke :D

Równmież nie widze tu problemu. Niew dziękuje nie jestem zainteresowany i pa pa.

Problem to na jakiĹ› menago od marketingu w Citi, ktĂłry nie potrafi
zrozumieć co co znaczy brak zgody na przetwarzanie danych osobowych
w celach marketingowych.

Data: 2012-04-06 17:05:35
Autor: SID
[...]

Proponuję poinformować GIODO o tym procederze ;)

SID

Data: 2012-04-11 12:52:35
Autor: Jacek Osiecki
Marketing Citi osi±gn±ł kolejny poziom ...
Dnia Fri, 06 Apr 2012 09:38:06 +0200, Bogdan B. napisał(a):
W dniu 2012-04-06 09:30, xbartx pisze:
Wczoraj zadzwoniła do mnie Pani i prawi tak. Jestem z Citi banku, rozmowa
jest nagrywana i można j± będzie sobie odsłuchać bla bla i teraz
[...]

Ostatnio jako¶ zgrzecznieli. Do mnie non stop dzwoni± z pytaniem czy nie
chcę rozłożyć spłaty KK, ale ostatnio już na wstępie mówi± że chodzi o tak±
ofertę i czy chcę słuchać dalej ;)
Rekord bezczelno¶ci to była babka z Krajowego Rejestru Długów (nb. znanego
spamera), która w kółko pitoliła "ale czy na pewno pan wie na czym polega
akcja wielkie wiosenne sprz±tanie długów???" za każdym razem słysz±c w
odpowiedzi "wiem czym się zajmujecie i nie potrzebuję waszych usług".
Aż miałem ochotę zapytać czy w ogóle słucha co do niej mówię, na koniec
odłożyłem słuchawkę bo ileż można...
A może czego¶ nie wiem i ta akcja polegała na nagonieniu mi dłużników i
zmuszeniu ich do spłaty? Taka okazja koło nosa ¶mignęła... :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-04-12 07:52:45
Autor: Waldek
Marketing Citi osi±gn±ł kolejny poziom ...

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnjoavki.1a6.joshuatau.ceti.pl...

A może czego¶ nie wiem i ta akcja polegała na nagonieniu mi dłużników i
zmuszeniu ich do spłaty? Taka okazja koło nosa ¶mignęła... :)

Masz bejzbola, lysa pale i ... ABS ? ;)

Data: 2012-04-06 20:25:31
Autor: neoniusz
W dniu 06.04.2012 09:30, xbartx pisze:

[...]

https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!topic/pl.biznes.banki/YM79nTKqWYY

"Michal Jankowski

7 mar

Dzwonili z citka z ofertami. Zakazałem. Przestali.

A tu wczoraj:

drrr, dzień dobry, citibank, pan zgłossił, żebynie dzwonić z ofertami,
więc ja dzwonię, żeby zapytać, czy pan się jednorazowo zgodzi na
podanie oferty...

   MJ"

:)

Marketing Citi osi±gn±ł kolejny poziom ...