Data: 2009-03-22 18:50:37 | |
Autor: kotkot | |
Marketingowcy z NBA są genialni. | |
Po kampaniach "amazing" i "there can be only one" ruszyła nowa:
"Coming Soon: ... in the 2009 Playoffs" z kilkoma wybranymi graczami. Pomysł, wykonanie i muzyka... świetne, naprawdę, aż chce się oglądać. kotkot |
|
Data: 2009-03-23 15:40:49 | |
Autor: Gerard | |
Marketingowcy z NBA są genialni. | |
kotkot wrote:
Po kampaniach "amazing" i "there can be only one" ruszyła nowa: Goodby, Silverstein & Partners. Ta sama agencja robiła dla nich "Where amazing.." i w latach 90-tych "I love this game". Trzeba przyznać kampania "Where amazing.." jest świetna. Zreszta nowe reklamy na PO 2009 po raz pierwszy w historii będą pokazywane we wszystkich 3 ogólnych stacjach TV. Wczesniej np. TNT przygotowywała swoje reklamy. pozdr G |
|
Data: 2009-03-25 20:44:39 | |
Autor: wiLQ | |
Marketingowcy z NBA są genialni. | |
Gerard napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:
> Po kampaniach "amazing" i "there can be only one" ruszyła nowa: Zwlaszcza jak kogos nie trzeba bylo przekonywac ;-) Goodby, Silverstein & Partners. Ta sama agencja robiła dla nich "Where amazing.." i w latach 90-tych "I love this game". Wow, "I love this game" tez byla ich? To po pierwsze imponujaco dluga wspolpraca, a po drugie niesamowicie pamietliwa kampania ;-) -- pzdr wiLQ |
|
Data: 2009-03-25 20:48:36 | |
Autor: Mariusz Kruk | |
Marketingowcy z NBA sÄ genialni. | |
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "wiLQ"
Goodby, Silverstein & Partners. Ta sama agencja robiła dla nich "Where amazing.." i w latach 90-tych "I love this game".Wow, "I love this game" tez byla ich? To po pierwsze imponujaco dluga Wątpliwe. Strona agencji twierdzi, że NBA jest ich klientem od 2007r. -- /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I am Picard of Borg. Hair Is Irrelevant! \ Kruk@epsilon.eu.org / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/ |
|
Data: 2009-03-25 22:28:53 | |
Autor: Gerard | |
Marketingowcy z NBA są genialni. | |
Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrngsl2kk.soe.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl... epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "wiLQ" W 1991r. nazywali się Goodby, Berlin & Silverstein. http://tinyurl.com/dhl4r4 By Kim Foltz Published: Wednesday, April 3, 1991 The National Basketball Association begins a new campaign tomorrow that uses everyday situations, rather than fast-paced N.B.A. action, to lure fans to the game. In four stylish and often humorous spots created by Goodby, Berlin & Silverstein, the league contends that ordinary occurences -- running to catch a cab or tossing a crumpled piece of paper into a wastebasket, for instance -- demand the same skills as a game of basketball. The spots, all of which end with the theme line "I love this game," will first be shown on NBC tomorrow during episodes of "Cheers" and "L.A. Law." "This is a way to show people who might not be big fans of basketball that everybody can relate to the game," said Russ Granik, the league's deputy commissioner. The N.B.A., which is in the first year of a four-year contract with NBC, intends to broadcast the ads during the $10 million worth of promotional time provided to the league each year during prime time, late-night and Sunday morning programming. |
|
Data: 2009-03-25 23:28:12 | |
Autor: Mariusz Kruk | |
Marketingowcy z NBA sÄ genialni. | |
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Gerard"
Goodby, Silverstein & Partners. Ta sama agencja robiła dla nich "WhereWow, "I love this game" tez byla ich? To po pierwsze imponujaco dluga Czyli najwyraźniej Berlin się gdzieś w międzyczasie odłączył. Bo lista klientów na http://www.goodbysilverstein.com/main_site/main.html zaczyna się od '93. http://tinyurl.com/dhl4r4 I po co maskować adres? -- /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Ultimate office automation: networked cof- \ Kruk@epsilon.eu.org / fee. / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/ |
|
Data: 2009-03-26 09:28:28 | |
Autor: Gerard | |
Marketingowcy z NBA są genialni. | |
Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrngslbvs.soe.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl... epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Gerard" Nie da się ukryć. Dokładnie w 1992r. gdy GBS zostało kupione przez grupę Omnicom, A.Berlin przeniósł się do NYC. http://tinyurl.com/dhl4r4 Bo poprzedni był za długi? http://www.nytimes.com/1991/04/03/business/the-media-business-advertising-addenda-new-nba-campaign-looks-at-the-ordinary.html |
|
Data: 2009-03-26 09:33:40 | |
Autor: Mariusz Kruk | |
Marketingowcy z NBA sÄ genialni. | |
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Gerard"
Nie da się ukryć. Dokładnie w 1992r. gdy GBS zostało kupione przez grupę Omnicom, A.Berlin przeniósł się do NYC.Czyli najwyraźniej Berlin się gdzieś w międzyczasie odłączył.W 1991r. nazywali się Goodby, Berlin & Silverstein.Wątpliwe.Goodby, Silverstein & Partners. Ta sama agencja robiła dla nich "WhereWow, "I love this game" tez byla ich? To po pierwsze imponujaco dluga Czyli GS&P nie mogli robić kampanii w '91, bo nie istnieli :-P Bo poprzedni był za długi?http://tinyurl.com/dhl4r4I po co maskować adres? Etam za długi. Normalny. http://www.nytimes.com/1991/04/03/business/the-media-business-advertising-addenda-new-nba-campaign-looks-at-the-ordinary.html Przynajmniej od razu widać dokąd prowadzi. -- \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Jak będziesz niegrzeczny, to przyjdzie Woj- ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. tek Orliński i coś napisze.(eloy) \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\. |
|
Data: 2009-03-23 19:27:24 | |
Autor: Cavek | |
Marketingowcy z NBA są genialni. | |
kotkot pisze:
Po kampaniach "amazing" i "there can be only one" ruszyła nowa: Jest to na YT? To poprosze o linka Cavek |
|
Data: 2009-03-23 13:19:12 | |
Autor: kotkot | |
Marketingowcy z NBA są genialni. | |
On 23 Mar, 19:27, Cavek <wo...@wp.pl> wrote:
kotkot pisze: Wystarczy skopiować nazwę kampanii do linka wyszukiwania w youtube. http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=Coming+Soon%3A+...+in+the+2009+Playoffs&aq=f kotkot |
|
Data: 2009-03-26 12:49:10 | |
Autor: Hubertus Blues | |
Marketingowcy z NBA są genialni. | |
kotkot pisze:
Po kampaniach "amazing" i "there can be only one" ruszyła nowa: Dobre - w stylu, emocjonalne, zachęcające. Ale dla mnie najlepszą kampania NBA było zeszłoroczne "There Can Only Be One". To był błysk geniuszu! -- Hubertus Blues "... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..." mailto:hbedyk@poczta.onet.onet.pl (po co dwa razy onet?) |
|
Data: 2009-03-26 12:56:39 | |
Autor: Kurian | |
Marketingowcy z NBA są genialni. | |
kotkot pisze:
Po kampaniach "amazing" i "there can be only one" ruszyła nowa:w pzkosz tez maja "dobre" pomysly np stretball w najblizsza sobote ;) pzodrawiam Kurian |
|
Data: 2009-03-26 13:01:43 | |
Autor: s | |
Marketingowcy z NBA są genialni. | |
w pzkosz tez maja "dobre" pomysly np stretball w najblizsza sobote ;) Oj, tam, nie ironizuj. Oni wiedza, ze w sobote bedzie juz cieplo. A ze ryzykuja? Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa!:-) Pozdr Slawek -- "...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ" |
|
Data: 2009-03-28 20:40:54 | |
Autor: Kurian | |
Marketingowcy z NBA są genialni. | |
s pisze:
w pzkosz tez maja "dobre" pomysly np stretball w najblizsza sobote ;) no odbra zwracam honor z pogoda sie prawie udalo ale jest pewne ale (cytuje za GW) "PZKosz nie udało się za to zorganizować zapowiadanego koszykarskiego miasteczka i ulicznego turnieju na Krakowskim Przedmieściu. Wbrew oficjalnej wersji związku powodem odwołania sobotniej imprezy nie była pogoda, ale... niedopełnienie procedur. - Dokumenty dostaliśmy bardzo, bardzo późno. Na dodatek impreza była kompletnie nieprzygotowana do przestrzeni, jaką mamy na Krakowskim Przedmieściu - tłumaczy rzecznik prasowy ratusza Tomasz Andryszczyk." pozdrawiam Kurian |
|