Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Marketingowy bełkot sklepów oponiarsk ich

Marketingowy bełkot sklepów oponiarsk ich

Data: 2010-02-26 10:07:30
Autor: LEPEK
Marketingowy bełkot sklepów oponiarsk ich
Mikolaj Rydzewski pisze:

Nie sądziłem, że do zalet opony można zaliczyć "atrakcyjny wzór bieżnika, który pasuje do linii nowoczesnych samochodów". Hm, jakoś bieżnik opony jest ostanią rzeczą którą zauważam (o ile wogóle) patrząc na samochód.

IMO wygląd opony może mieć znaczenie. Oczywiście dotyczy to raczej tych szerszych opon - na tych węższych mało co widać ;)

Wiem, że sprzedawcy muszą jakoś opisać każdy produkt. Mają ich setki w tym samym rozmiarze, więc jakoś chcą je dopieścić. Ale dlaczego robią to w tak ordynarny i nieudolny sposób jak tutaj: http://tinyurl.com/yhlpxtg
Wynik radosnej twórczości redaktora copy&paste, ni to Yokohama, ni to Dunlop.

Dobre :)
Szukamy dalej?
http://tinylink.pl/wdts

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3  sedan  '97
Hyundai Atos 0.9  nanovan  '00

Marketingowy bełkot sklepów oponiarsk ich

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona