Marksistowskie zadufanie

Data: 2017-03-13 13:49:20
Autor: Stachu Chebel
Marksistowskie zadufanie
1) Duda wygra z Komorowskim? - Buahaha ... !!!
2) UK wyjdzie z EU ? - Buahahaha ...!!!
3) Donald Trump przegra z Killary ? - Buahahaha ..!!!
4) ...
5) ...

n) ....

Dopiszcie chłopy coś do tego. Głęboko mam w poopie pisiopełowców, ale chętnie posłucham opinii i z jednej i z drugiej, i z przede wszystkim rozsądnej strony.

Jamen !!

Data: 2017-03-13 14:47:55
Autor: Stachu Chebel
Marksistowskie zadufanie
W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 22:20:57 UTC+1 użytkownik LeonKame napisał:
Deutschland deutschland uber alles ?

Coś w tym jest.. Jak historycznie popatrzeć na tych "uberciuli", to zaś szukają guza. A jak ktoś coś szuka, to w końcu go znajdzie. Już parę guzów dostali na życzenie "Mutti" jako ją tam nazywają. Wcześniej był Fuhrer. Niechaj bawią się tak dalej.. A jak historia uczy, parę razy dostali wpierdulamento.. Jak tak dalej będą się bawić, to zostaną następnym razem wymazani z mapy..

Bzdury pletę ?! Nie ja pierwszy, i tylko dzięki empatii normalnych ludzi wobec niemieckiej zwykłej populacji tez naród w ogóle jest na tej planecie..

Niestety, ten naród zaczyna już wkurwiać cały Świat!!

Data: 2017-03-13 19:35:42
Autor: Zenek Kapelinder
Marksistowskie zadufanie
Zebys nie wykrakal.

Data: 2017-03-14 08:49:04
Autor: Tomasz Chmielewski
Marksistowskie zadufanie
On 03/14/2017 05:49 AM, Stachu Chebel wrote:
[...]

4) Kaczyński wygra wybory (przegrał 8 razy, wygrał raz, i od razu robi rozpierdol w kraju, brawo!) - Buahaha ... !!!

5) Kaczyński wywali Tuska z fotela rady Europy - Buahaha ... !!!

6) dobra zmiana nie okaże się dojną zmianą -  Buahaha, tygodnia nie ma bez afery i pisiorka w areszcie

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-13 17:55:57
Autor: Stachu Chebel
Marksistowskie zadufanie
W dniu wtorek, 14 marca 2017 00:49:07 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
> [...]

4) Kaczyński wygra wybory (przegrał 8 razy, wygrał raz, i od razu robi rozpierdol w kraju, brawo!) - Buahaha ... !!!

Odniosę się do powyższego, nie kasując poniższego. Co Ty PIERDOLISZ ?! Co z tego, że pis przedupcył 8 razy?! Za 9-tym razem rozdupcył PO w wyborach prezydenckich i parlamentarnych. A wiesz dlaczego? Buta Panie dzieju się to zowie!!
5) Kaczyński wywali Tuska z fotela rady Europy - Buahaha ... !!!

Zapisz se datę owego buahaha!!  4-5 lat po wyborze Marychy LePen(czy jakoś tam), po niepowtarzalnym jak u Iroli referendum będzie Frexit. U Holendrów będzie to samo. Ten sztuczny twór zwany EU nie ma szans na dalsze przeżycie. ŻADNYCH !! Jest to ino kwestia czasu. Jak każdy sztuczny twór. Jugosławia/Czechosłowacja/DDR/CCCP. Tak pokazuje historia, a jak ktoś nie umie wyciągać wniosków z historycznych ingerencji szkopów na tornada w europie, to jest idiotą.

Szacun dla Brytoli, że z tego burdelu się wycofali. Farage ma plusa u Trumpa i nikt im póki co nie podskoczy.

6) dobra zmiana nie okaże się dojną zmianą -  Buahaha, tygodnia nie ma bez afery i pisiorka w areszcie

Bez znaczenia...

Data: 2017-03-14 12:32:17
Autor: Tomasz Chmielewski
Marksistowskie zadufanie
Chmielewski napisał:
[...]

To, że przedupcył 8 razy.

Za 9-tym razem rozdupcył PO
w wyborach prezydenckich i parlamentarnych.

Nikt mu nie odmawia, że wygrał w wyborach prezydenckich i parlamentarnych. Oczywiście na czas wyborów musiał się zaszyć w zaciszu domowym, jak w stanie wojennym. Wariactwa zaczynają wychodzić dopiero teraz.

A wiesz dlaczego? Buta
Panie dzieju się to zowie!!

[...]

Kaczyński ma jeszcze kilka lat, żeby spróbować rozwalić Unię.

Tylko o ile Le Pen robi to w jakimś sensie pragmatycznie, bo dopłacają do Unii miliardy euro rocznie, a NATO nie jest im do niczego potrzebne - to Kaczyński robi to z czystego szaleństwa.

[...]

No pewnie, bez znaczenia jest że pisiorki okradają i rozwalają Polskę... Tak jak "dobry komuch, bo komuch z PiS", tak "bezkarnie okradamy ojczyznę, bośmy z PiS".

Banda komuchów i złodziei!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-14 16:01:04
Autor: the_foe
Marksistowskie zadufanie
W dniu 2017-03-14 o 01:55, Stachu Chebel pisze:
Zapisz se datę owego buahaha!!  4-5 lat po wyborze Marychy LePen(czy jakoś tam), po niepowtarzalnym jak u Iroli referendum będzie Frexit. U Holendrów będzie to samo.

we Francji jest to mozliwe, ale w Holandii mało prawdopodobne, tam mają proporcjonalny system wyborczy a PVV nie ma z kim się w koalicję ustawić. Oni nie mają co liczyć na 30% (zapewne dostaną 20-25%) a co tu mówić o 50%?
We Francji odwrotnie - gdyby tam był system proporcjonalny już by trzęsła krajem

--
@foe_pl

Data: 2017-03-14 12:39:41
Autor: Trefniś
Marksistowskie zadufanie
W dniu .03.2017 o 00:49 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

[...]

Gdzieś ty się uczył matematyki, panie administrator Linuksa?
Wygrał binarnie 10 razy!
Policz, jeśli jeszcze pamiętasz ten zapis!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Nie przynoś wstydu tą stopką całej branży...

--
Trefniś

Data: 2017-03-14 15:55:17
Autor: the_foe
Marksistowskie zadufanie
W dniu 2017-03-14 o 12:39, Trefniś pisze:
Gdzieś ty się uczył matematyki, panie administrator Linuksa?
Wygrał binarnie 10 razy!

binarnie to 100 razy (10x w 2005roku i 10x w 2015r)

--
@foe_pl

Data: 2017-03-14 15:59:16
Autor: Trefniś
Marksistowskie zadufanie
W dniu .03.2017 o 15:55 the_foe <the_foe@costamcostam.pl> pisze:

W dniu 2017-03-14 o 12:39, Trefniś pisze:
Gdzieś ty się uczył matematyki, panie administrator Linuksa?
Wygrał binarnie 10 razy!

binarnie to 100 razy (10x w 2005roku i 10x w 2015r)

:)
Niech ci to administrator Linuksa policzy :)

--
Trefniś

Data: 2017-03-14 15:53:57
Autor: the_foe
Marksistowskie zadufanie
W dniu 2017-03-13 o 21:49, Stachu Chebel pisze:
[...]

PO wygra wybory w 2019r - Buahahahaha!

--
@foe_pl

Data: 2017-03-14 16:03:58
Autor: the_foe
Marksistowskie zadufanie
W dniu 2017-03-13 o 21:49, Stachu Chebel pisze:
1) Duda wygra z Komorowskim? - Buahaha ... !!!
2) UK wyjdzie z EU ? - Buahahaha ...!!!
3) Donald Trump przegra z Killary ? - Buahahaha ..!!!

Te dwa pierwsze nie były taką niespodzianką bo ok miesiaca przed głosowaniem już się coś kroiło.
Pkt 3 to totalny mózgozjeb bo jeszcze godziny przed koncem głosowania nic nie wskazywało na zwycięstwo Trumpa. Na obronę można wziąć fakt, ze mało komu wydawało się możliwe zwycięstwo z tak dużą statą w popular votes.

--
@foe_pl

Marksistowskie zadufanie