Marksizm jest płodem Żyda

Data: 2010-01-22 12:48:44
Autor: mkarwan
Marksizm jest płodem Żyda
(...)Marksizm jest płodem Żyda
Do jego najważniejszych i najwcześniejszych apologetów i bojowników należeli Żydzi.
Jego najwpływowszymi reformatorami byli Żydzi. Rosyjski bolszewizm i komunizm, proklamując się - słusznie czy niesłusznie - jedynym konsekwentnym kontynuatorem marksizmu, kształtowany był w dużej mierze przez Żydów.
W porewolucyjnej Rosji Żydzi objęli ważne stanowiska, decydujące częstokroć o praktyce - krwawej i antyludzkiej - komunizmu.
(...)gdy taki np. Bebel i Bernstein nosili swe żydowskie nazwiska z godnością prawdziwej wiary w wyznawane ideały, rosyjscy Żydzi-komuniści uznali, że dla dobra rewolucji należy poświęcić godność moralności i fundamentalizmu.
Stąd Trocki, Rakowski, Swierdłow, Zinowiew, Kamieniew, Litwinow, Radek i tak dalej.
(...), gdy Armia Czerwona przystępowała do sowietyzowania Europy wschodniej, na czele czechosłowackiej ekipy partyjnej stał Żyd, Węgry kneblował Żyd, w
Rumunii rządziła Żydówka, a Polska miała u władzy figuranta Polaka, za którym na węzłowych pozycjach stali żydowscy komuniści wypełniający z fanatycznym oddaniem najbezwzględniejsze rozkazy Kremla.
Za przywódcami zaś stały lojalne szeregi komunistów żydowskiego pochodzenia, którzy jedynie byli w stanie uruchomić gospodarkę i administrację w Polsce,
Rumunii, na Węgrzech
(...)Z nadgorliwym zapałem rzucili się do sowietyzowania wschodnioeuropejskich społeczeństw, do budowania socjalizmu, do zacieśniania komunistycznej pętli na szyjach narodów starych, odpornych na przemoc i doświadczonych w walce o psychiczną niepodległość.
(...)Pojawia się przeto najbardziej dręczące z pytań: czy wszelkie ideologie stworzone przez Żydów, poczęte przez żydowskiego ducha i w imię jego moralnych norm, muszą się w końcu zwrócić przeciw Żydom - mimo że celem ich jest obrona i zbawienie wszystkich ludzi, a zatem i Żydów?
A może właśnie dlatego?
Może najszerzej pojęte spectrum humanizmu, o które Żydzi walczą od tysiącleci, jest nie do przyjęcia przez ludzkość, która nigdy go nie chciała
i nigdy nie zechce?
Czyżby wąsko pojęta tradycja była jedynym zabezpieczeniem historycznego, losu Żydów, wszelki wysiłek by związać ich przeznaczenie z ideą bardziej uniwersalną oznacza samobójczą katastrofę?
Czyż zatem każda żydowska próba, poczęta z żydowskiego intelektu, oznacza w ostatecznym rozrachunku samozniszczenie?

Leopold Tyrmand "Cywilizacja komunizmu"
http://wysylkowa.pl/ks758722.html

Data: 2010-01-22 16:08:34
Autor: Jadrys
Marksizm jest płodem Żyda
W dniu 2010-01-22 12:48, mkarwan pisze:
(...)Marksizm jest płodem Żyda

Leopold Tyrmand "Cywilizacja komunizmu"
http://wysylkowa.pl/ks758722.html

Bo już pomyślałem że to twoja osobista "światła" myśl, bocie.

Data: 2010-01-22 17:03:33
Autor: mkarwan
Marksizm jest płodem Żyda

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjcf1f$4km$5news.onet.pl...
W dniu 2010-01-22 12:48, mkarwan pisze:
(...)Marksizm jest płodem Żyda

Leopold Tyrmand "Cywilizacja komunizmu"
http://wysylkowa.pl/ks758722.html

Bo już pomyślałem że to twoja osobista "światła" myśl, bocie.

Prawda w oczy kole tak bardzo?

Data: 2010-01-22 17:05:24
Autor: Grzegorz Z.
Marksizm jest płodem Żyda
Dnia Fri, 22 Jan 2010 17:03:33 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Kogo kole tego kole. I pewnie nie tak bardzo jak zawartość BU 00191/350

Data: 2010-01-22 17:10:29
Autor: u2
Marksizm jest płodem Żyda
W dniu 2010-01-22 17:03, mkarwan pisze:

(...)Marksizm jest płodem Żyda

Leopold Tyrmand "Cywilizacja komunizmu"
http://wysylkowa.pl/ks758722.html

Bo już pomyślałem że to twoja osobista "światła" myśl, bocie.

Prawda w oczy kole tak bardzo?

Weź nie ściemniaj, panienko ze Stalowej Woli, Tyrmand to z pochodzenia Żyd.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Leopold_Tyrmand

Data: 2010-01-22 18:41:16
Autor: sofu
Marksizm jest płodem Żyda

> Prawda w oczy kole tak bardzo?

Weź nie ściemniaj, panienko ze Stalowej Woli, Tyrmand to z pochodzenia
Żyd.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Leopold_Tyrmand
-- -- -- -- -- -- -

Owszem był Żydem, ale to tylko dowodzi, że żaden uczciwy człowiek (nawet
Żyd) nie był w stanie znieść komunistycznych parchów.

sofu

Data: 2010-01-22 23:00:32
Autor: u2
Marksizm jest płodem Żyda
W dniu 2010-01-22 18:41, sofu pisze:

[...]

Wypociny "mkarwan" służą tylko do nagonki na Żydów. A marksizm nie jest
tożsamy z komunizmem :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Marksizm

http://pl.wikipedia.org/wiki/Komunizm

Data: 2010-01-22 22:30:15
Autor: Jadrys
Marksizm jest płodem Żyda
[...]

Raczej współczucie dla twojego kalectwa intelektualnego.

Data: 2010-01-22 22:45:41
Autor: mkarwan
Marksizm jest płodem Żyda

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjd5d3$4mc$5news.onet.pl...
(...)Marksizm jest płodem Żyda
[...]

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

Marksizm jest płodem Żyda