Marku Pluta ja tylko kolejny raz informuje

Data: 2012-03-23 18:25:50
Autor: Obserwator
Marku Pluta ja tylko kolejny raz informuje
.... za zniewazanie ofiar katastrofy smolenskiej i namierzeniu chamidla i wykolejenca przez internautow, sprawa zajela sie prokuratura.

Jak sie okazalo chamidlo mialo wiecej przestepstw na sumieniu, co nie powinno wlasciwie dziwic, skoro takie indywiduum nie ma zadnych hamulcow w sieci, bo uwaza ze jest bezkarne.

http://niezalezna.pl/25686-zniewazal-ofiary-katastrofy-smolenskiej

Znieważał ofiary katastrofy smoleńskiej

Znieważał ofiary katastrofy smoleńskiej - niezalezna.pl(foto. pis.org.pl)
Na stronie internetowej zrzeszającej luteranów w Polsce Tomasz S. znieważał ofiary katastrofy w Smoleńsku i ich rodziny. Po wewnętrznym śledztwie współwyznawców okazało się, że został skazany za oszustwa finansowe, jednocześnie jest bywalcem jednego z serwisów pornograficznych w internecie.

Śledztwo przeprowadzili członkowie forum, m.in. Maciek Skipper Pietraszczyk, Adam Golański, Łukasz Gawryś i Cezary Gmyz.

– Wpisy Tomasza S. od dłuższego czasu budziły ogromne kontrowersje m.in. z powodu jego agresji wobec ofiar katastrofy smoleńskiej. Znieważanie pamięci ofiar 10 kwietnia było dla mnie szczególnie bolesne, bo wiele z tych osób znałem osobiście, a z proboszczem luterańskiej parafii ks. gen. Adamem Pilchem byłem zaprzyjaźniony – mówi „Codziennej" Cezary Gmyz, dziennikarz śledczy „Rzeczpospolitej", członek Synodu Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego, najwyższej władzy u luteranów w Polsce.

Data: 2012-03-23 20:28:20
Autor: pluton
Marku Pluta ja tylko kolejny raz informuje
... za zniewazanie ofiar katastrofy smolenskiej i namierzeniu chamidla i
wykolejenca przez internautow, sprawa zajela sie prokuratura.

Do prokuratury go!

Nullification

Marku Pluta ja tylko kolejny raz informuje