Marnie to widzę

Data: 2009-03-20 16:15:36
Autor: Jan Werbiński
Marnie to widzę
Marnie to widzę.

Optymistycznie, to dojdziemy do linii trendu spadkowego i ostre odbicie w dół, a pesymistycznie, to łagodny zjazd w dół od razu w przyszłym tygodniu.

;-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-20 16:44:06
Autor: Virck
Marnie to widzę

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gq0cg8$82d$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Chlopie obiecywales, ze wiecej nie bedziesz juz dawal zadnych prognoz po tej swojej poprzedniej kompromitacji.....
Wiec moze daj sobie spokoj...

Data: 2009-03-20 16:45:52
Autor: Jan Werbiński
Marnie to widzę
Użytkownik "Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisał w wiadomości news:008db887$0$9158$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

Której kompromitacji?

PS Nie zauważyłeś ";-)"?

Data: 2009-03-20 16:47:23
Autor: kc
Marnie to widzę
Virck <Virck_Longe@verizon.net> napisał(a):
Chlopie obiecywales, ze wiecej nie bedziesz juz dawal zadnych prognoz po
tej
swojej poprzedniej kompromitacji.....
Wiec moze daj sobie spokoj...

Przejrzałem posty i widzę, że pomyliłeś się. Chodziło ci pewnie o mnie więc nie czepiaj się wszystkich. Spojrzałem na tamten wątek, w którym mi odpowiedziałeś i moja prognoza wcale nie była kompromitacją. Mógłbym ci podać prognozę na poniedziałek, ale skoro nie chcesz.... Chętnia za to posłucham (posłuchamy) twoich prognoz.

kc

Data: 2009-03-20 18:24:23
Autor: Virck
Marnie to widzę

" kc" <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:gq0har$jak$1inews.gazeta.pl...
[...]

Lepiej nie podawaj bo rozwiejesz o sobie resztki watpliwosci....

Data: 2009-03-20 17:46:03
Autor: komunista0
Marnie to widzę
[...]

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

A tak swoją drogą to Ty kto? Następny guru samozwaniec? Zmieniacie nicki i nadal
głupa gracie???

Data: 2009-03-20 17:55:44
Autor: smak870221WYTNIJTO
Marnie to widzę
Marnie to widzę.

Optymistycznie, to dojdziemy do linii trendu spadkowego i ostre odbicie w dół, a pesymistycznie, to łagodny zjazd w dół od razu w przyszłym tygodniu.

    czyli jesteś po własciwej stronie rynku...bo optymizm w rynku niedzwiedzia
  jest zaj....ty.

  smak

Data: 2009-03-20 18:01:52
Autor: Jan Werbiński
Marnie to widzę
Użytkownik <smak870221WYTNIJTO@gmail.com> napisał w wiadomości news:4fa5.00000114.49c3ca90newsgate.onet.pl...
[...]

Gdybym wiedział która strona rynku jest właściwa, to byłbym bardzo bogaty.
Obstawiam, że jeżeli nawet wzrośnie, to nie na tyle, żeby stawiać na to kasę, więc wyszedłem. Jak urośnie, to życzę Wam szczęścia i dużych zysków. Ja poczekam. Nie muszę zarabiać na każdym wzroście.
Jak się mylę, to najwyżej nie zarobię. :-)