Marnie to widzę

Data: 2009-03-20 17:55:44
Autor: smak870221WYTNIJTO
Marnie to widzę
Marnie to widzę.

Optymistycznie, to dojdziemy do linii trendu spadkowego i ostre odbicie w dół, a pesymistycznie, to łagodny zjazd w dół od razu w przyszłym tygodniu.

    czyli jesteś po własciwej stronie rynku...bo optymizm w rynku niedzwiedzia
  jest zaj....ty.

  smak

Data: 2009-03-20 18:01:52
Autor: Jan Werbiński
Marnie to widzę
Użytkownik <smak870221WYTNIJTO@gmail.com> napisał w wiadomości news:4fa5.00000114.49c3ca90newsgate.onet.pl...
[...]

Gdybym wiedział która strona rynku jest właściwa, to byłbym bardzo bogaty.
Obstawiam, że jeżeli nawet wzrośnie, to nie na tyle, żeby stawiać na to kasę, więc wyszedłem. Jak urośnie, to życzę Wam szczęścia i dużych zysków. Ja poczekam. Nie muszę zarabiać na każdym wzroście.
Jak się mylę, to najwyżej nie zarobię. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Marnie to widzę