Maroko, Agadir, nurkowanie ?

Data: 2012-02-29 21:03:02
Autor: Wiesiek
Maroko, Agadir, nurkowanie ?
Czy tam są warunki (bazy) na nurkowania?
Wiesiek

Data: 2012-02-29 17:24:28
Autor: Pszemol
Maroko, Agadir, nurkowanie ?
"Wiesiek" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote in message news:jim09p$2jj$1node2.news.atman.pl...
Czy tam są warunki (bazy) na nurkowania?

A jest tam coś w ogóle pod wodą do oglądania?

Data: 2012-03-01 17:30:32
Autor: Wiesiek
Maroko, Agadir, nurkowanie ?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:jiln0c.5fk.0poczta.onet.pl...
"Wiesiek" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote in message news:jim09p$2jj$1node2.news.atman.pl...
Czy tam są warunki (bazy) na nurkowania?

A jest tam coś w ogóle pod wodą do oglądania?

No nie wiem. Ale zbieram wpisy /pieczątki do lookbooka i musze Maroko zaliczyć :-)

Wiesiek

Data: 2012-03-04 08:31:47
Autor: Pszemol
Maroko, Agadir, nurkowanie ?
"Wiesiek" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote in message news:jio87c$bv2$1node2.news.atman.pl...
[...]

Acha :-) A kto umieścił Maroko w tym Twoim lookbooku i po co ? :-)

Naprawdę chcesz nurkować a nie wiesz co tam można zobaczyć
czy sobie jaja robisz?

Tu masz dwie bazy ze strony http://www.dogsbreathdivers.com/morocco.htm

Taffs Diving, Agadir, Morocco. Tel (00212) 077 45 93 96 www.taffsdiving.com/ e-mail enquiries@taffsdiving.co.uk

Terre Azur S.A.R.L. , Résidence Al Firdaous, Appt n°25 , Zankat Marrakech , Tanger, Maroc Tél:  +212 - 63 43 74 22  Fax: +212 - 37 75 73 82 www.terre-azur.com  E-mail: nous écrire un mail info@terre-azur.com

Ale obie witryny internetowe podane w przewodniku już nie działają
więc chyba firmy splajtowały...

A tu notka z Tripadvisor:
http://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g293731-d1172493-Reviews-Agadir_Taff_s_Diving_Experience-Agadir.html

Ale po co ja to piszę... przecież wygooglać że tam miernie jest to chyba sam porafisz?

Data: 2012-03-04 20:40:25
Autor: Wiesiek
Maroko, Agadir, nurkowanie ?

Ale po co ja to piszę... przecież wygooglać że tam miernie jest to chyba sam porafisz?

Spoko. Nie traktuje tego co napisałem zbyt poważnie.

Byłem w różnych częściach świata i starałem sie zawsze zrobić jakieś co najmniej jedno nurkowanie,
Jedni kolekcjonują znaczki a ja ... nurkowania. (Patrz moje pierwsze zdanie)

Wiesiek

Maroko, Agadir, nurkowanie ?