Marsa Alam

Data: 2010-01-13 12:07:13
Autor: Żuczek
Marsa Alam
Wybieram się do Marsa El Alam w lutym.
Jak tam wtedy jest? Chodzi o temperatury. Co zabrać?
Znalazłam kilka baz. Czy możecie coś polecić?
Czy ktoś nurkował z adventure i jakie opinie?

Pzdr

Data: 2010-01-13 22:06:04
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Marsa Alam

Użytkownik "Żuczek" <zuk.katarzyna@gmail.com> napisał w wiadomości news:83911576-551f-49b6-840d-290ad13c2d0634g2000yqp.googlegroups.com...
Wybieram się do Marsa El Alam w lutym.
Jak tam wtedy jest? Chodzi o temperatury. Co zabrać?
Znalazłam kilka baz. Czy możecie coś polecić?
Czy ktoś nurkował z adventure i jakie opinie?

Polecam 3will.eu Milosza oraz bazę Juniora Avalon Divers. Obie bazy to profesjonaliści znający się na nurkowaniu i dotrzymujący słowa. Co do zabierania to zależy od tego jakie długie, głębokie nurkowania i jaką masz termikę.

Dla mnie decyzja pomiędzy półsuchym a suchym. Woda będzie miała około 22 stopni więc na długie i płytkie minimum 5mm ale na głebokie to już 5+5.

Na powierzchni będzie około 25-26 stopni. Najlepiej zapytaj w bazach które ci poleciłem

pzdr, Karol

Data: 2010-01-13 22:51:23
Autor: ~BitPump
Marsa Alam
Znalazłam kilka baz. Czy możecie coś polecić?
Czy ktoś nurkował z adventure i jakie opinie?

Korzystałem z Adventurer w Hurghadzie i z całą pewnością nie mogę polecić.

Natomiast jest w Marsa baza prowadzona przez Juniora (Avalon Divers) i to dobrze zarządzana baza. Można u Juniora zrobić cały zakres kursów w tym instruktorskie SDI/TDI.

~BitPump

Data: 2010-01-14 10:53:56
Autor: jachty
Marsa Alam
polecam 3will

--
Czarter Jachtów
Dariusz Abramowicz

Data: 2010-01-14 07:54:07
Autor: Jacek
Marsa Alam
Na pewno nie korzystaj z Adwenturer.
 Miałem w zeszłym roku te nieprzyjemność.
Pozdr.
JacekW.

Data: 2010-01-14 16:53:56
Autor: jacekzachara
Marsa Alam
Wybieram się do Marsa El Alam w lutym.
Jak tam wtedy jest? Chodzi o temperatury. Co zabrać?
Znalazłam kilka baz. Czy możecie coś polecić?
Czy ktoś nurkował z adventure i jakie opinie?

Może być chłodno, wiatry, woda 23-24 stopnie
Kilka razy byłem w bazie Adventrurer u Mirka i Pauli i sobie chwalę
Zależy co kto oczekuje ale na pewno można się z  nimi indywidualnie dogadać i
zrobić sporo bardzo ciekawych nurków z brzegu, zodiaka lub z łodzi, co nie jest
znowu takie oczywiste, ponieważ większość baz w tej okolicy ma na sztywno
ustalone programy i oferuje w większości nurkowania z brzegu.
Jeśli jesteś zainteresowany to prześlę Ci ich cennik na Marsa
Pozdrawiam Jacek

Data: 2010-01-15 19:10:43
Autor:
Marsa Alam
Żuczek <zuk.katarzyna@gmail.com> napisał(a):
Wybieram si=EA do Marsa El Alam w lutym.
Jak tam wtedy jest? Chodzi o temperatury. Co zabra=E6?
Znalaz=B3am kilka baz. Czy mo=BFecie co=B6 poleci=E6?
Czy kto=B6 nurkowa=B3 z adventure i jakie opinie?

Pzdr
Baza polecana - Avalon Divers prowadzona pzez Juniora.
Temperatura wody 22 - 23 C, Temperatura powietrza bez szaleństw, po zachodzie słońca raczej bluza, polar lub nawet letnia kurtka. W wodzie tak jak już napisano od pianki 5 z kapturem (może być trochę mało) w górę. Suchy OK. Szczegółowe dane pogodowe na stronach biur podróży. Pozdrawiam Jacek

Data: 2010-01-15 23:09:00
Autor: janejman
Marsa Alam
Wybieram się do Marsa El Alam w lutym.
Jak tam wtedy jest? Chodzi o temperatury. Co zabrać?
Znalazłam kilka baz. Czy możecie coś polecić?
Czy ktoś nurkował z adventure i jakie opinie?

Pzdr

Witam.
Nie mam doświadczeń z innymi bazami, natomiast mogę się wypowiedzieć na temat Adventurer. Dno i 10 metrów mułu.
Facet nie ma pojęcia co robi, gdzie robi i jak robi.
Byle wziąć kasę i w nogi. Potem dosłownie "znika".
Nie ma nawet pojęcia o miejscach w okolicach swojej bazy. Nie polecam. Aż nie chce się pisać. Pozdrawiam

Data: 2010-01-16 11:22:25
Autor: jacekzachara
Marsa Alam

[...]

Koleś jak nie masz doświadczenia to najwyżej Mc Donalda możesz polecać
Ciekawe dlaczego akurat do tej bazy trafiłeś skoro wokoło tyle wspaniałych.
Ktoś Ci polecił czy wybrałeś z sieci ?
Po co w ogóle zabierasz głos jak masz zerowe doświadczenie, chyba ze jesteś
typowym burakiem na usługach innych baz i boisz się ujawnić
Podaj swoje dane osobowe to znajdziemy w listach łodzi czy w ogóle nurkowałeś z
Adventurer.
Ta baza istnieje 10lat, to pokaż która z polskich, oprócz Planet Divers ma taki
długi staż.
Baza Mirka ma certyfikat CDWS i status 5* Resortu IDC PADI.
Jeśli nie wiesz co to znaczy to też jesteś burakiem.
A skoro mimo wszystko uważasz że jest tam dno to dlaczego jeszcze nie zgłosiłeś
tego do odpowiednich władz CDWS czy PADI tylko na tym Forum zabierasz głos ?

Pozdrawiam Jacek

Data: 2010-01-18 12:45:33
Autor: Jacek
Marsa Alam

> [...]

zgłosiłeś
tego do odpowiednich władz CDWS czy PADI tylko na tym Forum zabierasz głos ?

Po raz kolejny potwierdza sie fakt, że to forum służy tylko do tego aby się nawzajem obrzucać błotem. Każdy pretekst jest dobry aby wyzywać kogoś od buraków.
Nietety kolego nie zniżę się do Twojego poziomu(mam wrażenie, że pokonałbyś mnie doświadczeniem). Nurkuję od dawna, i mam doświadczenie z wielu innych baz, nie tylko z egiptu.
Popełniłem błąd wybierając tę bazę i chciałbym innym tego oszczędzić.
Jestem niezadowolony, a jednak po powrocie nie wrzuciłem tematu na listę, po prostu machnąłem na to ręką, ale jak widzę, że istnieje możliwość, że ktoś kolejny pojedzie do adventurer to chcę go ostrzec.
Mam wrażenie, że jesteś związany w jakiś sposób z tą bazą skoro jej bronisz.
A na temat mojej oceny bazy i właściciela kilka przykadów:
..Wiezie nas na"ekstra miejsce". Przez całą drogę opowiada co tam jest:początkowo płasko, potem ścianka do 18-20m, grotki itd. Maksymalna głębokość to około 20-21m. Wchodzimy do wody i jest ścianka.Od razu, klka metrów od brzegu. Schodzimy po niej do gł 55m i nawet nie ma mowy, żeby było widać dno. "pomyliło mi się"stwierdza.
..Nastepnego dnia taka sama sytuacja. Jedziemy na "ekstra"itd. Dojeżdżamy na miejsce, klarujemy sprzęt, a w mędzyczase jego"instruktor" wchodzi w płetwach do wody. Kiedy jesteśmy już gotowi do wejścia "instruktor" wychodzi z wody i stwierdza do Mirka, że tu wszędzie  są 3-4metry i sam piasek. Pustynia pod wodą. "pomyliło mi się" słyszymy znowu.
..Mieliśmy obiecane codziennie lancze. Na 5 dni nurkowych dostaliśmy dosłownie jeden raz. "jurto napewno będzie bo dziś zapomniałem"
..Mieliśmy mieć zimną wodę bez ograniczeń, nie dość, że było jej mało to była w temperaturze otoczenia. "termos beżowi zaje...i"
..Mieliśmy umówione nurkowanie na następny dzień. O 23:30 dostajemy Smsa, że odwołane. "przecież jesteście na urlopie, to co za różnica kiedy nurkujecie"
Można by pisać jeszcze długo o perypetiach z naszych 5ciu dni nurkowych z adventurer, ale już mi się nie chce. Jeżeli ktoś aważa, że po takim podejściu wlaściciela do tematu jak opisałem wyżej można jego bazę polecać to ma do tego prawo, ja jestem innego zdania.
Mogę jeszcze wspomnieć o grupie z W-wy, która kupiła u niego kursy:OWD i AOWD.
Ani nie zrobili wszystkich nurków, ani nie dostali certyfikatów, ani nawet potwierdzenia kursu i nurkowań.
Faceta do ich wylotu nie było w bazie ani nie odbierał telefonu.

Pozdrawiam
Jacek   --

Data: 2010-01-16 15:31:23
Autor: Jacek
Marsa Alam

Użytkownik <jacekzachara@op.pl> napisał w wiadomości

[...]

?

Pozdrawiam Jacek

--

Ty ćwoku ...

Tak powinnna zacząć się odpowiedź na Twój post - koleś.

Niestety uważam , że używanie wyzwisk bez wyraźnego powodu oraz przed
jakąkolwiek próbą rozsądnego porozumienia się jest szczytem chamstwa .

Tak więc zacznę od odniesienia się do zarzutów piszącego poprzedni post :

1. nazwisko osoby piszącej jest podane w adresie maila - podobnie tak jak
Twoje .Moje dane możesz zresztą też znaleźć bez problemów, bo są zawarte w
moim adresie mailowym.

2. Co to znaczy, że ktoś nie ma doświadczenia? Rozumiem, że jak ktoś nie
posiada stopnia instruktorskiego ( gratuluję) i nie rozpoczął swojej
powodnej przygody przed 1978 rokiem to może tylko siedzieć cicho i słuchac
się tych doświadczonych. Oczywiście tak jak ja wiem jakie Ty masz
doświadczenie, tak Ty możesz dojść do tego jakie mam ja i osoba, którą
nazwałeś burakiem. Ale może próba sprawdzenia wykracza poza zakres Twojego
doświadczenia.

3. Tak jak Ty pozwoliłeś sobie zarekomendować bazę Mirka , tak my po
ubiegłoroczych perypetiach odradzamy ją. Oczywiście w dalszym ciągu dyskusji
możemy wszyscy podawać powody , które nas do takich opinii skłoniły , ale
obrzucanie się wyzwiskami nie przybliży tematu nikomu.

Pozdrawiam

Jacek W.

Data: 2010-01-16 15:46:01
Autor: Szop
Marsa Alam
Ty ćwoku ...

mnie to chyba nikt nie zażuci że jestm nieznana na grupe i nie mam certyfikatu.
Dwa lata temu nasz klub miał doczynienia z ta "bazą"
Często nurkujonc nie widzę dna, ale wtedy dno widziałam przez cały pobyt

jk

Data: 2010-01-18 09:34:25
Autor: m
Marsa Alam