Marsa Alam

Data: 2010-01-13 22:06:04
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Marsa Alam

Użytkownik "Żuczek" <zuk.katarzyna@gmail.com> napisał w wiadomości news:83911576-551f-49b6-840d-290ad13c2d0634g2000yqp.googlegroups.com...
Wybieram się do Marsa El Alam w lutym.
Jak tam wtedy jest? Chodzi o temperatury. Co zabrać?
Znalazłam kilka baz. Czy możecie coś polecić?
Czy ktoś nurkował z adventure i jakie opinie?

Polecam 3will.eu Milosza oraz bazę Juniora Avalon Divers. Obie bazy to profesjonaliści znający się na nurkowaniu i dotrzymujący słowa. Co do zabierania to zależy od tego jakie długie, głębokie nurkowania i jaką masz termikę.

Dla mnie decyzja pomiędzy półsuchym a suchym. Woda będzie miała około 22 stopni więc na długie i płytkie minimum 5mm ale na głebokie to już 5+5.

Na powierzchni będzie około 25-26 stopni. Najlepiej zapytaj w bazach które ci poleciłem

pzdr, Karol

Marsa Alam