Marsa Alam

Data: 2010-01-13 22:51:23
Autor: ~BitPump
Marsa Alam
Znalazłam kilka baz. Czy możecie coś polecić?
Czy ktoś nurkował z adventure i jakie opinie?

Korzystałem z Adventurer w Hurghadzie i z całą pewnością nie mogę polecić.

Natomiast jest w Marsa baza prowadzona przez Juniora (Avalon Divers) i to dobrze zarządzana baza. Można u Juniora zrobić cały zakres kursów w tym instruktorskie SDI/TDI.

~BitPump

Data: 2010-01-14 10:53:56
Autor: jachty
Marsa Alam